Kärsin kuivasta nenästä, harvoin sieltä mitään tulee paitsi kun on flunssaa. Nenä on tukossa ja limakalvot turvoksissa useimmiten ja tuntuu että siellä on limaa, mutta vaikka kuinka niistää niin sieltä ei tuu mitään ja se painetunne nenässä aiheuttaa päänsärkyä.
Olen käyttänyt Nasonexia noin 10 vuotta ja limakalvot ilmeisesti siitä vaurioitunut, en pysty niitä enää käyttämään, nenän limakalvot ärtyy ja tulee verta nenästä.
Jos limakalvot on vaurioitunut niin onko se pysyvää?
Mitä auttaisi kuivaan nenään ilman että se ei vaurioita limakalvoja?
Mitä kuivaan nenään auttaisi?
2
241
Vastaukset
Nasonex on tuskin pilannut nenän limakalvoja. Nenän limakalvojen, erityisesti kuorikoiden turvotusta ja suurentumista voidaan hoitaa myös muilla keinoilla, esimerkiksi jäädyttämällä ja leikkaamalla. Korva-, nenä- ja kurkkutautien lääkärin olisi hyvä tutkia nenän tila ja suunnitella hoitolinjat.
Sitä ennen kannattaisi kokeilla noin 1-prosenttisen suolaliuoksen vaikutus. Sitä voi sumuttaa muutaman kerran päivässä sieraimiin tai huuhdella nenä 'sarvikuonolla' tai muulla nenähuuhtelulaitteella.- kuivanenä
itse käytän Naso seesamiöljyä, mulla toimii.edullinen ja turvallinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 351750
- 681741