Mitä mieltä olette Wahlroosin ehdotuksesta, että eläkeläisiltä otettaisiin äänioikeus
pois. Minusta Wahlroos menee jo vähän liian pitkälle.
Wahlroos ja eläkeläisten äänioikeus
5
193
Vastaukset
- maija kaija
Mieshän on tullut rahojensa kanssa sekopäiseksi. Ei taida olla edes onnellinen.
- työikäinen
en yleensä ole tykännyt Björn Wahlroos:in ehdotuksisata mutta tämä on oikeasti kehityskelpoinen ja pitäisi ottaa vakavaan keskusteluun. eläkeläiset elää työntekijöitten varoilla ja eikä niillä ole kuin suhkot lyhyt loppuelämä aikaa jonka takia ne eivät ole kovin rakentavia poliittisesti.
Kyllä se on kukkoo että me" eläkeläiset eletään Työtätekevien varoilla" Vuonna 1962 tuli työeläke laki ja minäkin olen joka palkastani maksanut omaa eläkettäni , Jäin eläkkeelle 65 vuotiaana ja nyt elän itse maksamallani eläkkeellä joka otettiin tulosta jota sain työssäkäydessäni. se on taas erijuttu kuinka Valuutuslaitokset ovat hoitaneet minun varallisuuttani . Nut työssäkäyvät ---koittakaahan tehdä saman , kun me ikäihmiset.
Nyt työssäkäyville ei taidakkaan kerry eläkerahoja , tykkäävät tehdä pätkätöitä , taitaa muutenkin olla elämän rytmi sellainen , ettei ole huoli huomisesta. On liian hyvin me ikäihmiset hoidettu heillekkin tulevaisuus , ovat sellasta pullamössö ikäluokkaa.
- 0-0
näitä tietämättömiä ,valmiiseen pöytään tulioita aina ON , EIKÄ KIITOKSEEN OLE OPETETTU .
Nyt isutaan lakki päässä ja ollaan niin vaativia joka suhteessa . Hyvä on että vaativatkin , mutta siittä minkä ovat ansainneet.
Käytös on sellaista nuorisolla ,ei ole minkäänlaisia alkeitakaan , kaikki olisi opetettava , mistä sekin johtuu, Ovat uus avuttomia. Sääliksi käy.
kOTIKASVATUS ON PUUTTEELLISTA , VANHEMMAT OVAT SITÄIKÄPOLVEA ETTÄ HEIDÄNKIN OPETUS ON JÄÄNYT . lAPSIIN OLISI ENEMMÄN KIINNITETTÄVÄ HUOMIOO,
HEITÄ TULISI OTTAA MUKAAN HETI PIENESTÄ KAIKKIIN ELÄMÄN TAPAHTUMIIN . EIKÄ VAAN KAIKENLAISIIN LEIKKEIHIN ,PALLON KANSSA JA LUISTELLAKKIN ON OSATTAVA --- NO JOS VAIKKA SIITTÄ SAISI AMMATIN ,KUN ISÄ EI PYSTYNYT,---- SELLASTA ON TÄMÄ PÄIVÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746