Mitkäs merkkirenkaat kannattaa hankkia loppuunajettujen ensiasennusrenkaiden tilalle 08 Aveen 205/55/16? Käyttötarkoituksena perheautoilu pääkaupunkiseudulla ja sieltä pois vievillä moottoriteillä.
Joskus on Conteja kehuttu. Oliko jo kokemuksia uusimmista ContiPremiumContact 5 tai ContiEcoContact 5 renkaista? Tai onko jo aika korealaisten..
Kevään Ave-rengasspekulaatiot liikkeelle
16
828
Vastaukset
- rengasasiaa
No hae Michelin Primacy 3:set....hiljaiset ja hyvät.
Contit oli joskus 07 avessa jonka omistin ja en nyt niin erikoisina pitänyt,ainakin kuluivat todella nopeasti.
Tiedä sitten tää uusi Goodyear EagleF1 millainen on ,kovasti Autobild hehkutti sitä .- misumisu
Contin ecot kestivät kesän ja sitten pilalla. Tulee kalliiksi ajella niillä.
- vanhempi ave
mitä tekee hiljaisilla renkailla muuten meluisassa autossa??
- Tadadaa
Nuo Goodyear Eagle F1:set on erinomaiset. Kokeiltu on ja olivat ehkä parhaat, mitä olen kokeillut. Toinen suositeltava jos Continentaliakin harkitsi on Pirelli.
- Ave08 1.8
Pienimmän myynnissä olevan Eagle F1n (Asymmetric 2) ja vanteen väliin jää tuumaa ilmaa, joten ei oikein toimiva yhdistelmä :)
- Ventus Prime 2:t
Hankookilta. Itse vaihdatin tuollaiset viime kesänä ensiasennus Good Yearien jälkeen. Hankookit ovat aika paljon hiljaisemmat ja ovat menestyneet testeissäkin mukavasti. Suosittelen.
- Charles Goodyear
Fulda EcoControl on hyvä ja hiljainen.
Tämä rengas on menestynyt myös testeissä (Saksassa). - kpg1
Jos ajaa niin vähän että alkuperäiset renkaat ovat kestäneet kolmekesää, voi suositella vaikka Continentalia.
Paljon ajavat katsovat renkaasta TW luvun ja kulutuskestävyys aukeaa- Honda 2
Älä missään nimessä hanki japsiautoon Michelin primacy renkaita ovat testienkin perusteella todella huonot renkaat itsellä oli sellaiset autossa utena ja ihmettelin sen uraherkyyttä, kun vaihdoin Nokian Greenit auto muuttu huomattavasti paremmaksi ja myös hiljaisemmaksi.
- kokeiltu on
Honda 2 kirjoitti:
Älä missään nimessä hanki japsiautoon Michelin primacy renkaita ovat testienkin perusteella todella huonot renkaat itsellä oli sellaiset autossa utena ja ihmettelin sen uraherkyyttä, kun vaihdoin Nokian Greenit auto muuttu huomattavasti paremmaksi ja myös hiljaisemmaksi.
olen kanssasi kyllä ihan erimieltä ,ainakin uudessa avessa Primacy tuntui todella hyvältä.205/60
- ihan sama mulle...
Minulla on 2011 Avensiksessani, pinnoitetut Kumhot...Niin jää rahaa ostaa komeemmat vanteet!!
Jas ehän on aivan sama mitkä renkaat siinä on, koska vetelyä ja rengasmelua ei saa enään renkailla pois!!- No, niin !
Ehtihän ensimmäinen petterikin "vaikuttamaan" mielipiteellään....
- total erection
no ridgestone potenssit tietysti W-luokassa ja minimissään 18" niin jopas sun ave on sitten tuulipuvukansan kovin kingi !
- Sullahan taitaa
jo jöpöttää....
- Ave08 1.8
Edellisessä Avessa oli Contit ja silloin jäi fiilis, että aika nopeasti gummit kuluivat.
Nykyisen Aven ensiasennussiltakivet ovat kestäneet ja kestäneet urasyvyyden kulumiselta.
Seuraavat gummit saavat kulua jollain järkivauhdilla. Eipä tule sitten ajettua kivettyneillä renkailla. - Syksyllä rengastus
Kokemuksia vuoden 2012 "uutuus"kesärengasmalleista kesän ajalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770