Pahinta yksinäisyydessä

tuula-neiti

on mielestäni se ettei ole ketään jota voisi ikävöidä ja kaivata ja vastaavasti kukaan ei ole ikävöimässä ja kaipaamassa minua.

14

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin kotona

Ei ketään kiinnosta mitä mulle kuuluu, joten ei kukaan mua kaipaakkaan.

• mr alone noone

Oikeasti toisia yksinäisiä ei ole olemassakaan. Tämä palsta on vain jokin salaliitto jota lukiessa varmasti tulee entistä yksinäisempi olo... Teitä on muka niin paljon mutta vaikka miten vaeltaa ja etsii, ei teitä löydy elävässä elämässä. Palsta on kuin katsoisi peiliin. Kyllä siellä aina joku yksinäinen katsoo takaisin. Yrittäessä katsoa peilin taakse pettyy vain. Voimat etsimiseen ehtyvät ja kyyristyn pieneksi mytyksi lattialle horrostamaan... odottamaan ikuisesti sitä toisen kosketusta.

• 15

Ei tietenkään löydy koska emme käy missään.

• oravawheel

Mun mielest pahinta on se että sosiaaliset taidot ei kehity, vaan pikemmi unohtuu joka johtaa yksinäiayyteen

Oravanpyörä

• dfsdfb

orava on squirrel, siltä varalta että se jäi vaivaamaan sua...

• Invisible boy

Se ikävöiminen ei ole kivaa. Itse olen lapsesta asti tuntenut jonkinlaista ikävän tunnetta, enkä todellakaan haluaisi enää tuntea niin. Pahimmillaan se voi olla todella hajottavaa.

• tuula-neiti

Ikävä itsessään ei ole kivaa mutta siihen liittyy vastapainoksi se suunnaton ilo kun jälleen kohdataan. Ihminen ikävöi vain sellaista joka on hänelle merkityksellistä ja siksi on mahtavaa kokea olevansa jollekin niin tärkeä.

• buddy.clerk

Klikkasin kaikkien profiilia katsoakseni asuuko joku Uudellamaalla ja olisiko yhteisiä mielenkiinnon aiheita. Ei ollut ketään sellaista.

Tarttisin jonkun uuden ystävän joka ilahtuisi kun soitan ja pyydän kävelylle. En ole yksin, mutta yksinäinen. Treffipalsta ei toimi tällaisiin tarpeisiin.

• 11

Mitäpä mielenkiinnon aiheita halajat?

• 2+13

Kumpi on pahempi tuula-neiti vai yksin kotona? Kaipa se toi yksin kotona paskiainen, tuula-neiti haastaa hyvin jo. Paska palsta.

• 11+19

Pitäs ottaa asenne ja tunkee se sian anukseen. Kaivaa sieltä sit.

• yksi yksin

se kun tietää ettei se koskaan lopu

• NiceDice

Vielä pahempaa on jos on henkilöitä joita ikävöi, mutta he eivät edes muista sinua.

• yksin oksalla

Kyllä toisen ihmisen fyysisen kosketuksen täydellinen puuttuminen on pitkään
      jatkuneessa yksinäisyydessä kaikista pahinta, josko siitä sitten seurausta
      kaikki muukin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe