on mielestäni se ettei ole ketään jota voisi ikävöidä ja kaivata ja vastaavasti kukaan ei ole ikävöimässä ja kaipaamassa minua.
Pahinta yksinäisyydessä
14
522
Vastaukset
- yksin kotona
Ei ketään kiinnosta mitä mulle kuuluu, joten ei kukaan mua kaipaakkaan.
- mr alone noone
Oikeasti toisia yksinäisiä ei ole olemassakaan. Tämä palsta on vain jokin salaliitto jota lukiessa varmasti tulee entistä yksinäisempi olo... Teitä on muka niin paljon mutta vaikka miten vaeltaa ja etsii, ei teitä löydy elävässä elämässä. Palsta on kuin katsoisi peiliin. Kyllä siellä aina joku yksinäinen katsoo takaisin. Yrittäessä katsoa peilin taakse pettyy vain. Voimat etsimiseen ehtyvät ja kyyristyn pieneksi mytyksi lattialle horrostamaan... odottamaan ikuisesti sitä toisen kosketusta.
- 15
Ei tietenkään löydy koska emme käy missään.
- oravawheel
Mun mielest pahinta on se että sosiaaliset taidot ei kehity, vaan pikemmi unohtuu joka johtaa yksinäiayyteen
Oravanpyörä- dfsdfb
orava on squirrel, siltä varalta että se jäi vaivaamaan sua...
- Invisible boy
Se ikävöiminen ei ole kivaa. Itse olen lapsesta asti tuntenut jonkinlaista ikävän tunnetta, enkä todellakaan haluaisi enää tuntea niin. Pahimmillaan se voi olla todella hajottavaa.
- tuula-neiti
Ikävä itsessään ei ole kivaa mutta siihen liittyy vastapainoksi se suunnaton ilo kun jälleen kohdataan. Ihminen ikävöi vain sellaista joka on hänelle merkityksellistä ja siksi on mahtavaa kokea olevansa jollekin niin tärkeä.
- buddy.clerk
Klikkasin kaikkien profiilia katsoakseni asuuko joku Uudellamaalla ja olisiko yhteisiä mielenkiinnon aiheita. Ei ollut ketään sellaista.
Tarttisin jonkun uuden ystävän joka ilahtuisi kun soitan ja pyydän kävelylle. En ole yksin, mutta yksinäinen. Treffipalsta ei toimi tällaisiin tarpeisiin.- 11
Mitäpä mielenkiinnon aiheita halajat?
- 2+13
Kumpi on pahempi tuula-neiti vai yksin kotona? Kaipa se toi yksin kotona paskiainen, tuula-neiti haastaa hyvin jo. Paska palsta.
- 11+19
Pitäs ottaa asenne ja tunkee se sian anukseen. Kaivaa sieltä sit.
- yksi yksin
se kun tietää ettei se koskaan lopu
- NiceDice
Vielä pahempaa on jos on henkilöitä joita ikävöi, mutta he eivät edes muista sinua.
- yksin oksalla
Kyllä toisen ihmisen fyysisen kosketuksen täydellinen puuttuminen on pitkään
jatkuneessa yksinäisyydessä kaikista pahinta, josko siitä sitten seurausta
kaikki muukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827