Vuosikertomus PerSu

Nats..Natisee

Yksi vuosi jytkystä ja käärme on luikerrellut Paratiisiin. Riitelevät keskenään. Ei kannettu vesi kaivossa kestä. Ryhmä repeilee jo. Varkaudessakin

15

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiraako päässä?

      Ryhmä ei repeile, vaan ne käärmeet pujahtelee ryhmään muista puolueista ja varsinkin kun sheriffi julkisesti haukkuu ja sotkee Pekan moottoripyöräjengeihin! Tatkaile tilannetta ja katsohan kuka natisee liitoksistaan...kuka käärme häippäsi jo Kuopioon ja vieläkin yrittää luikerrella Varkaudessa ja luottamustoimissa. Ota asioista selvää ja jauha sitten paskaa! Tuo nyt on jo aika köyhää kunnallisvaalipolitiikkaan tähtäämistä, että yhtä puoluetta mollataan!!! Seuraa politiikkaa tarkemmin ja huomaat, että jokaisessa puolueessa tai puolueilla on niitä käärmeitä. Älä yleistä.

      • JEEESSS!!

        nono
        katsoppas taaksesi,näet siellä kasapäin huomautuksia,varoituksia jopa erottamisia puolueesta
        kyse siis persupuolueesta!
        mikään muu puolue ei ole moiseen syöksyyn joutunut koskaan
        ja vieläpä historiallisen suuren vaalivoiton jälkeen!
        on kyllä mukavaa katsottavaa kun syöksy sen kuin kiihtyy!
        ja se tietää hyvää valtuustovaaleihin!
        sama se on kokoomuksella paikallistasolla
        ovat sotkeutuneet moneen soppaan ja saaneet melkoisen nagatiivisen kuvan toiminnastaan ja toimintatavoistaan!
        eikä vähiten virassa toimiva viranomainen! JES ! niinkuin hän nyrkkiojossa huudahti viime kunnallisvaalien jälkeen kaupungintalon rappusilla lehden etusivulla! HA HA ! syöksyyn molemmat ! persut ja kokkoomus !!! JES!!


      • NYRKIT ALAS!
        JEEESSS!! kirjoitti:

        nono
        katsoppas taaksesi,näet siellä kasapäin huomautuksia,varoituksia jopa erottamisia puolueesta
        kyse siis persupuolueesta!
        mikään muu puolue ei ole moiseen syöksyyn joutunut koskaan
        ja vieläpä historiallisen suuren vaalivoiton jälkeen!
        on kyllä mukavaa katsottavaa kun syöksy sen kuin kiihtyy!
        ja se tietää hyvää valtuustovaaleihin!
        sama se on kokoomuksella paikallistasolla
        ovat sotkeutuneet moneen soppaan ja saaneet melkoisen nagatiivisen kuvan toiminnastaan ja toimintatavoistaan!
        eikä vähiten virassa toimiva viranomainen! JES ! niinkuin hän nyrkkiojossa huudahti viime kunnallisvaalien jälkeen kaupungintalon rappusilla lehden etusivulla! HA HA ! syöksyyn molemmat ! persut ja kokkoomus !!! JES!!

        JEESSS olen samaa mieltä, et nyt noi haukkaavat paskaa ja Timo tulee ja näyttää! Ei uholla, vaan sillä viisaudella ettei sotkeudu toisten asioihin ja hoitaa omat asiat hyvin. Luulis nyrkin ojentajaa hävettävän tollainen käytös...ihan karseeta elvistelyä. No, eduskuntavaaleissa sai turpiinsa ihan hyvin, joten se on sen lorun loppu. Nyt on hyvä sauma saada kunnon mies asioita hoitamaan ja korostan myös sitä, että Rajamäki on hyvä ja se tiedetään ja siksi uusia pitää nostaa esille myöskin.


      • joukot kasvavat

      • liippari Timo
        NYRKIT ALAS! kirjoitti:

        JEESSS olen samaa mieltä, et nyt noi haukkaavat paskaa ja Timo tulee ja näyttää! Ei uholla, vaan sillä viisaudella ettei sotkeudu toisten asioihin ja hoitaa omat asiat hyvin. Luulis nyrkin ojentajaa hävettävän tollainen käytös...ihan karseeta elvistelyä. No, eduskuntavaaleissa sai turpiinsa ihan hyvin, joten se on sen lorun loppu. Nyt on hyvä sauma saada kunnon mies asioita hoitamaan ja korostan myös sitä, että Rajamäki on hyvä ja se tiedetään ja siksi uusia pitää nostaa esille myöskin.

        no mitä se Rajamäki ja Suhonen on saaneet aikaan muuta, kuin omavelkaista takuurahaa Akkutehtaalle joka on nyt konkurrissa ;)


    • äänestän piruuttani

      Ei se ole sama, että Suhosen akan poika ääniä sais.

    • Nats...natisee

      Minä kylläkin käsitän Kokoomuksen ja PerSut veljespuolueina. Persut oikeistolaisempana. Pöty on sotkenut itse itsensä jengeihin. Eikä hän ole muusta pahoillaan ollutkaan kuin kuvasta.

      • katsellaan yhdessä

        minä taas näin kuntorannassa, että tutkintapyyntöön on lisätty myös Jyrki Haapalan osuus poliisin toimesta 12.04.2012


    • Mustunut kana

      Just näin persut ja kokoomus alas ja eikun demarit parantamaan maailmaa! Varkaudessakin saaneet niin paljon hyvää että! Varkaus on suomen Kreikka, sokeitakin löytyy keskiarvoa enemmän ja hyväveli järjestelmä toimii. Ottakaa jo se pää pois sieltä ...seestä.

    • persut numero 1

      Haapalan paskanpuhuminen on tiivistänyt persut ja lisää meitä pyrkijöitä riittää :)

      • puusilman virhearvio

      • Kaapista ulos
        puusilman virhearvio kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=qzBlS05-uhw

        Tästä alkoi Haapalan syöksy poliisissa ja pekusta syksy poliitikkona ;)

        Nauratti tuo kommenntti, et Haapala oli itse varmaan piilossa puskassa kusisukassa!!! Mutta kukahan se taas tämän aamun Varkauden lehdessä patsasteli...voi helvetti et yökötti miehen ylimielisyys! Ensin suureen ääneen hehkuttaaa olevansa töissä Kuopiossa ja nyt jo änkee taas Varkauden asioihin puuttumaan et saisi parempaa mainetta ennen vaalaja. On tosi väärin, että vanha komisario joka ei ole enää täälä töissä menee puhumaan Kangaslammin nuorille!!! Eiköhän nuorista olisi ollut paljon kivempi saada paikalle Varkauden oma NUORI konstaapeli, joka olisi varmasti osannut vastata niihin kysymyksiin mitä kysyttiin, koska on töissä täällä!!! Ei jumaliste miten ahne voi ihminen olla, että omii kaiken itselleen eikä edes nyt olis mitään asiaa ottaa vapaapäivää Kuopiosta päästäkseen lehteen, jotta mummot ja papat taas menee ihan sekasin et missä se nyt on töissä. Kuopiossa on ja piste.


    • Ho..ho. hoo
    • Hehee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe