Tarkoitukseni ei ole saada ketään kiinnostuneeksi tai hakea seuraa. Haluan vain joitakin ajatuksia, mitä te musta ajattelette. Ja kukaan ei nyt tule syöttämään sitä paskaa, et ”älä välitä mitä muut susta aattelet, oo vaan oma ittes!!”. Totta vitussa mä olen oma itseni, mutta silti mä mietin, mitä musta ajatellaan. Se on ihan luonnollista ja jokainen tekee sitä alitajuntaisesti.
Alla faktoja musta ja mun elämästä. Täysin satunnaisia asioita epäloogisesti etenevästä järjestyksessä. Mä oon vaan ihan järjettömän huono esittelemään itteäni. Usein unohdan oikeet asiat ja sen sijaan kerron 5 virkettä siitä, miten hyviä vadelmasuklaaleivokset. Yritän kuitenkin parhaani, mutta turha inistä hukkaan heitetystä ajastasi, mä oon varoittanut.
- Pian 15-vuotias, tyttö, sijaintia en kerro.
- Oon aika kollektiivinen, haaveileva, empaattinen ja romanttinen. Edellisen lauseen perusteella kuulostan ehkä haihattelevalta punaviherhipiltä, mutta se ei kyllä pidä paikkansa. Vaikka usein sorrunkin taivaanrannanmaalailuun, mulla on myös rationaalista päätöksentekokykyä ja ajattelen suurimmaksi osin enemmän järjellä kuin tunteella.
- Äiti, iskä ja kaks nuorempaa siskoa, toinen 12 ja toinen 10.
- Mä luulen, että mun isoin vahvuus on kuunteleminen. Kyllä mä tavallaan osaan puhuakin, mut mä oikeesti tykkään kuunnella ja auttaa. Mikään ei oo niin vittumaista, kun se, et joku on kuuntelevinaan eikä oikeesti välitä yhtään.
- Huonoikin puolia musta löytyy, todellakin. Oon liian vakava ja pessimisti. Se, joka aina hajottaa toisten pilvilinnat ja saa masentumaan. Tää on kumminkin periaateratkaisu, koska koen, et mun ystävät ja läheiset kärsii vähemmän, kun ne putoo maan tasalle tarpeeks aikasin.
- Puhun liikaa politiikasta. Uskottelen itselleni, että kaikki maailman ongelmat ovat valtion vikoja. Kuvittelen kans, et politiikka on sellanen small talk -aihe joka kiinnostaa kaikkia. Jotkut ystäväni ovat kuitenkin ystävällisesti huomauttaneet, että ketään ei kiinnosta mun poliittiset jorinat. Ei siinä mitään, puhun siitä silti.
- Tykkään: leffat, ruuanlaitto, nukkuminen, squah, matkusteleminen, kahvittelu... Eli tälläset aika normijutut, joita voi tehä joko yksin tai yhdessä. Varsinaisia harrastuksia mulla ei ole, vaikka tota squashia tosiaan käyn pelaamassa aika usein.
- Ulkonäöstä vähäsen... vaaleanbrunet vähän tissejen alapuolelle yltävät hiukset, ruskeet silmät, järjettömän mustat silmänaluset thanks perseelleen mennyt unirytmi, normikroppa, jonkinlaiset tissit ja perse löytyy.
Ja kysymyshän kuului, mitä ajattelette tälläsesta tytöstä? Sekä tytöt, että pojat ovat oikeutettuja vastaamaan.
Mitä ajattelette tällasesta tytöstä?
7
109
Vastaukset
- girlllll
tylsä, tavallinen.. kuulostaa siltä että ei oo elämässäs paljoa tapahtunu. et kertonu itse asiassa yhtään vähääkään kiinnostavaa asiaa elämästäs, ei Sun elämässäs taida varmaan mitään kiinnostavaa ollakaan. vtun kermaperse
- wåmbk
Tekstis perusteel vaikutat kaikkee muuta kuin alaikäselt. Suurimmal osal oot liian pessimisti, luettelet enemmä omia heikkouksia kui vahvuuksii.
- Äks dee
Hmm.. Tulee mielee vanha mummeli joka ei omista huumorin tajua eikä mielikuvitusta
- boyyyyyyyy
Mulle ainaki kelpais! Ja jos ulkonäöltä hyvä ni paranee vaa :)
- vanhapoika
Olet ehkä ikäpolveasi henkisesti edellä ja muutenkin vähän keskivertoa älykkäämpi. Tavallisesti porukka jauhaa sontaa jostakin idolssista ja muusta turhasta eikä kiinnostu tai halua keskustella mistään todellisista ongelmista.
- Jåpåilija
Suomessa ei harrasteta smalltalkkia just sayin'
Normaali yhdentien tallaaja, eipä siinä mitään. Nuorillahan pessimistisyys on aika normaalia, ulkonäkösi on normaali ja olet normaali. Olet tyttö siinä missä muutkin, muistutatkin ehkä hieman minua itseäni luonteeltasi. Ei nyt oikeen voi sanoa juuta eikä jaata kun ei todella tunne. Ja kun ei ole moitittavaa niin hyvähän tämäkin palaute sillon on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910