Olenko lihava?:o

Läski;(

Hei eli oon 12 vuotias tyttö. 158cm pitkä ja painan 45kg. Olen melko lihaksikas ,koska tanssin balettia ja siinä tarvii paljon voimaa. Tanssin myös muitakin tanssilajela ja harrastan yleisurheilua. Olen pari kertaa oksentanut ruuan ulos ja haluaisin laihtua.. Auttakaa minua!!:o

13

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Et oo lihava, vaan ihan normi painoinen. Ja tota oksentelua ei kannata missään nimessä jatkss, tai oot kohta bulimikko, ellet jo oo. Usko mua, mulla on kokemusta bulimiasta.

• .

Et oo lihava, vaan ihan normi painoinen. Ja tota oksentelua ei kannata missään nimessä jatkss, tai oot kohta bulimikko, ellet jo oo. Usko mua, mulla on kokemusta bulimiasta.

• somebodddd

et oo lihava :)

• oot iha normi ::)

• dididitiiu

Oot normi!!!

• oot iha vitu moinen läski tai sit luuranko, mut kauitenki lihas painaa enemmän ku läski, jote ''melko lihaksikas'' ei pitäne paikkansa...

• petri13

Oothan sää läski... Ja rumakin vielä!!!

• moi mitä kullu
      mitä kiki voi

• potarin lempihomo

huva kitos

• bulimikot haisee mädälle

• LÄSKITÄRrrrrr

toi kuulostaa jo aika anorixialle/bulimialle ! itelläni on samoja ongelmia mutta aiheesta sentään .. ite oon 170cm/83kg :oo ja yritän laihuttaa itteäni kaikin tavoin ! että tässä on läskiä !! sä oot ihan täysin normaali !! Älä suotta laihuta :) ku sun ei tarvitse.

• autttavainen

Olet aivan normaali. Olin iässäsi pari senttiä lyhyempi ja saman verran painon:) Mutta harrastin silloin todella paljon urheilua. Lyhyeen se päättyi kun tuli uudet kaverit ja urheilu vaihtui tupakan polttoon yms. päihteiden käyttöön.. Kyllä kaduttaa myöhemmin kun lopetti urheilun!

• Ihminen :))

Et oo todellakaa läski! Ite olin 12-vuotiaana kans 158 cm ja painoin samoihi luokkii. Harrastin yleisurheilua pienempänä ja minua sanottiin aina liian laihaksi kun solisluut töröttivät ihan. En harrasta enää mitään ohjattua ja olen nyt 14v, 168cm pitkä ja painan noin 52 kg ja olen tyytyväinen kehooni. Moni kaverini sanoo minua aina hirveän laihaksi. Mutta älä sairastuta itseäsi anoreksiaan tai bulimiaan kun et todellakaan ole läski! Olet ihan normaali ja kenties vielä parempi kuin normaali jos sinulla on hyvä lihaskunto :) Muista: lihas painaa enemmän kuin läski !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe