Hei eli oon 12 vuotias tyttö. 158cm pitkä ja painan 45kg. Olen melko lihaksikas ,koska tanssin balettia ja siinä tarvii paljon voimaa. Tanssin myös muitakin tanssilajela ja harrastan yleisurheilua. Olen pari kertaa oksentanut ruuan ulos ja haluaisin laihtua.. Auttakaa minua!!:o
Olenko lihava?:o
13
188
Vastaukset
- .
Et oo lihava, vaan ihan normi painoinen. Ja tota oksentelua ei kannata missään nimessä jatkss, tai oot kohta bulimikko, ellet jo oo. Usko mua, mulla on kokemusta bulimiasta.
- .
Et oo lihava, vaan ihan normi painoinen. Ja tota oksentelua ei kannata missään nimessä jatkss, tai oot kohta bulimikko, ellet jo oo. Usko mua, mulla on kokemusta bulimiasta.
- somebodddd
et oo lihava :)
oot iha normi ::)
- dididitiiu
Oot normi!!!
oot iha vitu moinen läski tai sit luuranko, mut kauitenki lihas painaa enemmän ku läski, jote ''melko lihaksikas'' ei pitäne paikkansa...
- petri13
Oothan sää läski... Ja rumakin vielä!!!
moi mitä kullu
mitä kiki voi- potarin lempihomo
huva kitos
bulimikot haisee mädälle
- LÄSKITÄRrrrrr
toi kuulostaa jo aika anorixialle/bulimialle ! itelläni on samoja ongelmia mutta aiheesta sentään .. ite oon 170cm/83kg :oo ja yritän laihuttaa itteäni kaikin tavoin ! että tässä on läskiä !! sä oot ihan täysin normaali !! Älä suotta laihuta :) ku sun ei tarvitse.
- autttavainen
Olet aivan normaali. Olin iässäsi pari senttiä lyhyempi ja saman verran painon:) Mutta harrastin silloin todella paljon urheilua. Lyhyeen se päättyi kun tuli uudet kaverit ja urheilu vaihtui tupakan polttoon yms. päihteiden käyttöön.. Kyllä kaduttaa myöhemmin kun lopetti urheilun!
- Ihminen :))
Et oo todellakaa läski! Ite olin 12-vuotiaana kans 158 cm ja painoin samoihi luokkii. Harrastin yleisurheilua pienempänä ja minua sanottiin aina liian laihaksi kun solisluut töröttivät ihan. En harrasta enää mitään ohjattua ja olen nyt 14v, 168cm pitkä ja painan noin 52 kg ja olen tyytyväinen kehooni. Moni kaverini sanoo minua aina hirveän laihaksi. Mutta älä sairastuta itseäsi anoreksiaan tai bulimiaan kun et todellakaan ole läski! Olet ihan normaali ja kenties vielä parempi kuin normaali jos sinulla on hyvä lihaskunto :) Muista: lihas painaa enemmän kuin läski !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683