Olenko lihava?:o

Läski;(

Hei eli oon 12 vuotias tyttö. 158cm pitkä ja painan 45kg. Olen melko lihaksikas ,koska tanssin balettia ja siinä tarvii paljon voimaa. Tanssin myös muitakin tanssilajela ja harrastan yleisurheilua. Olen pari kertaa oksentanut ruuan ulos ja haluaisin laihtua.. Auttakaa minua!!:o

13

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Et oo lihava, vaan ihan normi painoinen. Ja tota oksentelua ei kannata missään nimessä jatkss, tai oot kohta bulimikko, ellet jo oo. Usko mua, mulla on kokemusta bulimiasta.

• .

Et oo lihava, vaan ihan normi painoinen. Ja tota oksentelua ei kannata missään nimessä jatkss, tai oot kohta bulimikko, ellet jo oo. Usko mua, mulla on kokemusta bulimiasta.

• somebodddd

et oo lihava :)

• oot iha normi ::)

• dididitiiu

Oot normi!!!

• oot iha vitu moinen läski tai sit luuranko, mut kauitenki lihas painaa enemmän ku läski, jote ''melko lihaksikas'' ei pitäne paikkansa...

• petri13

Oothan sää läski... Ja rumakin vielä!!!

• moi mitä kullu
      mitä kiki voi

• potarin lempihomo

huva kitos

• bulimikot haisee mädälle

• LÄSKITÄRrrrrr

toi kuulostaa jo aika anorixialle/bulimialle ! itelläni on samoja ongelmia mutta aiheesta sentään .. ite oon 170cm/83kg :oo ja yritän laihuttaa itteäni kaikin tavoin ! että tässä on läskiä !! sä oot ihan täysin normaali !! Älä suotta laihuta :) ku sun ei tarvitse.

• autttavainen

Olet aivan normaali. Olin iässäsi pari senttiä lyhyempi ja saman verran painon:) Mutta harrastin silloin todella paljon urheilua. Lyhyeen se päättyi kun tuli uudet kaverit ja urheilu vaihtui tupakan polttoon yms. päihteiden käyttöön.. Kyllä kaduttaa myöhemmin kun lopetti urheilun!

• Ihminen :))

Et oo todellakaa läski! Ite olin 12-vuotiaana kans 158 cm ja painoin samoihi luokkii. Harrastin yleisurheilua pienempänä ja minua sanottiin aina liian laihaksi kun solisluut töröttivät ihan. En harrasta enää mitään ohjattua ja olen nyt 14v, 168cm pitkä ja painan noin 52 kg ja olen tyytyväinen kehooni. Moni kaverini sanoo minua aina hirveän laihaksi. Mutta älä sairastuta itseäsi anoreksiaan tai bulimiaan kun et todellakaan ole läski! Olet ihan normaali ja kenties vielä parempi kuin normaali jos sinulla on hyvä lihaskunto :) Muista: lihas painaa enemmän kuin läski !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe