Onko muita joiden lepopituus on todella pieni verrattuna erektiopituuteen? Mä en oikein edes kehtaa mennä suihkuun tai saunaan jos on muita ihmisiä. Erektiopituus mulla on jopa isompi kuin keskiverto, 15-16cm. Mutta sanoisin, että levossa on n. 6-8cm. Joskus pienempikin. Se on oikeasti hävettävää ja esim. salilla en käy enää tämän takia.
Onko jotain mahdollisuutta estää penistä "vetäytymästä". Joskus ajattelin, että runkkaan pienen erektion itselleni ennen suihkua. Mutta se ei toimi oikein.
t. Joonas
Peniksen koko levossa.
15
1800
Vastaukset
- pikkupenis hahahahahahah
Ai et mikä ongelma.
Voisit keskustella tästä aiheesta kotitalousopettajasi kanssa. - poika17v.
mulla on levossa n 5cm ja erektios 14cm
- auttavainen:)
no voi;:( Mene juttelemaan ,vaikka lääkärille!:)
- .
Katso peiliin ja mieti onko tämä todella ongelma?
- mukuf
Ittellä on 2cm.
- 16v
2cm ja kasvaa 11 cm.....
- matias1997
et taida ihan 17v olla jos on noin saatanan pieni penis
- mathaus1997
lol. Kato omaa kullias. Varmaan erektiossakin alle 6cm.
- 14
Itellä on levossa 6cm joskus pienempi ja stondis 15cm
- Mutmut..
Mutta kun tärkeintähän on se paksuus :D
- hggggg
MUlla kans parhaimmillaan erektiopituus on 16-17cm mut levos voi olla jopa 5cm
- faktaa kehiin
tuskin ne siellä salilla/uimahallissa ym. kahtelee niin paljon toisten mulkkuja ettei sinne uskaltas mennä
- 21573245677
Ei sillä lepokoolla ole mitään merkitystä (paitsi vähä-älyisten amisten kanssa saunassa), koko erektiossa ratkaisee
- Anonyymi
Mulla on erektiossa 13-15cm se vaihtelee. Usei on silt välilt. Levossa 5-8cm ja muaki hävettää jos se lepopituus on alle 8cm levos vaik sil ny ei periattees oo välii paljo levos. Ja oon 14
- Anonyymi
Mulla on 38 cm levossa ja stondiksessa, sen kans on vaikeeta kun se ei pysy saappaan varressa, liian lyhyt.
Olen tyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760