Herkistyn kun nään isän silmissä kyyneleet. Miten ihmeessä he ovat kestäneet
pitkän erossaoloajan ?
Lapset etsivät isiään ulkomailta
5
66
Vastaukset
- ?
No, entäs jos lapselta on saman ajan puuttunut isä, joita ei kellään voi olla muuta?
Lapsia kylläkin.
Senhän oletan olevan aikuisen oma tahto, useinmiten.
Ei avuttoman kapsen.- Syyllisyys nostaa
isälle tipan silmään. Se taitaakin olla ainoa asia.
mitä ukkeli on lapsensa eteen tehnyt. Raukkamaista, halpaa. - ?
Syyllisyys nostaa kirjoitti:
isälle tipan silmään. Se taitaakin olla ainoa asia.
mitä ukkeli on lapsensa eteen tehnyt. Raukkamaista, halpaa.Ihmisyys on niin monimutkaista, mutta kyllä tässä asiassa asetun lapsen puolelle, silti en ketään vastaan.
Hänellä ei ole ollut kahta puhetta asiassa, mikä taas aikuisella on yleensä ollut.
Ihme, ettei aloittajalla riittänyt ajatustakaan lapsen mahdolliseen iki-ikävään isäänsä kohtaan ja kyyneliin.
- Liian kauan elänyt
Minun silmissäni et enää kyyneliä nää. Lapsi on hyljännyt, tahallaan kiduttamalla tehty mielisairaus vei.
Olen luovuttanut. Kaikkeni tein, mutta yhteiskunta oli kiduttajan puolella ja minä hävisin, kaiken.
Kun saisi tämän loppuajan rauhassa elää ja pääsisi kitumatta pois... - kuipuun kakka
Niin miten?
Sitä sopiikin kysyä, kun ei ole haluttu pitää yhteyttä lapseensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872