Gerbiilin koulutus

NappiBöö

Miten aloittaisin gerbiilin kouluttamisen??
Gerbiilit on n. puolivuotiaita ja todella vilkkaita, ei uskalla päästää
lattialle jos sattumoisin karkaisi... Hyppääkö n. 20 cm korkuisesta esteestä yli jos tekee aitauksen?? Vai pitääkö olla korkeampi?

5

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Banshee_

Mitähän mahdat tarkoittaa "kouluttamisella"..?

• gerbiili fan

Meidän gerbiileille rakennettiin n. 30cm korkea aita ja ajateltiin että ei ne nyt tuosta hyppää. Vähän aliarvioitiin niiden taitoja ja hetkenpäästä huomasimme että gerbiilithän hyppivät aitauksen reunoille. Eivät ne aluksi yrittäneetkään hyppiä mutta kun vähän kasvoivat ja huomasivathan että hei, tästähän pääseen yli niin nyt niitä ei edes voi pitää tuossa aitauksessa. Juoksutukset olemme hoitaneet vessan lattialla nyt öähiaikoina. Mutta jos aitauksen meinaatte hommata niin korkeus täytyy olla ainakin 40cm
      Ja meillä sama jutuu, ei uskalla päästää lattialla kun niin vikkeliä ovat.

• Gerbutsohvalla

Me ollaan pidetty gerbuja ainaki 1 kerta vk sohvalla (levitettävä metalli runoko juttu) nii pienenä hyppi ehkä pari kertaa alas mutta jähmetty lattialle ja sai helposti kiinni onhan se yks pari kertaa ravannu sit ympäri kämppää :) mut ei enää hyppää alas ku on jo molemmat täyttäny vuoden... siinä voi kattoo vaik tv ja oleilee siin sohval niitte kaa ja antaa siemenii yms. :))

• jannika2

ed. gerbiilini oli niin kesyt, että kellahti aina selälleen kädellä♥ tulee ikävä niitä.

• ♥Awws

Aww.. ♥

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe