Mua niinku vitut kiinnostaa koulu. Kaikkee samaa. Mä kuulen koko ajan open selitystä: plaa.plaaaplaaaa. Mä en kestä. Ja kohta 3 luokalle...
kaikki, oon 9.v.
11
244
Vastaukset
- tepwoeu
kiinnosti
- huoh....
No vittu ku oot ihan vitun kova yheksän vuotias
- 222kaksikaksi
Haha, Ala-aste.. Sen kun chillaat ja et lue kokeisiin. Näin minä tein ja pian lukioon 9.6 keskiarvolla.
- Oon 9v
opet pälä pälä... no vittu koulu on tylsää!
- 38
Menes äitis helmoihin 9 vuotias ei kuulu nettiin vielä.
- kirsikkabanaani
kannattais varmaan keskittyä tunneilla, ja sulla on vielä koulua pitkän aikaa edessä. (:
- paskapaavo
Kannattaa opiskella, ettei tarvii äitin helmoissa persettään raaviskella 24/7.
- verikoipi
Jee mun jalasta alko vuotaa verta :)
- VOI VITTU
Jee mun pillusta rupes synttäreillä vuotaa vitusti verta...
No jeehee...
Mitä alottajan viestiin tulee, niin kolmonen on suht helppo.
Ja on kyllä kova jätkä kun on kestäny 2 vuotta kouluu. Meikäläinen on kestäny 7 vuotta kouluu.- Ootpas kestävä
Tosi kovaa kestää seittemä vuotta.
- jamppa_
Pikku esiteini tais mennä salaa nettii ;) Opettiko isosiskos/veljes sua kiroilemaan ja angstaamaan? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p636141Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813766Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242801- 232310
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422221Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61689Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85130281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 301226