En muista enää, teinkö sen eilen vai edellispäivänä.
Mutta tein kuitenkin, asian jonka luulin olevan ylitsepääsemättömän hankalaa.
Poistin numerosi, viestisi, puhelinsoittosi,
sen kaiken mitä sinusta oli vielä jäljellä.
Mutta se ei auttanut, soitit minulle...
Ja puhelimeni muistiin on tallennettu nimesi, valitettavasti.
Tälle kaikelle tulee nyt piste, en jaksa iänikuista soutaamista ja huopaamista,
kun ei mikään kuitenkaan johda ikinä mihinkään,
kaksi vuotta siinä vain kesti ymmärtää,
että meillä ei tule koskaan olemaan,
yhteistä elämää.
Kiitos ajastasi,
jatkan matkaani tästä lähtien mieluummin ilman sinua.
Poistin sinut elämästäni
2
172
Vastaukset
- lähtöruudussa taas
Aina kun pääsee elämässä eteenpäin, tulee se soitto. Sitä on ihan shokissa kun näkee soittajan. Tietää että tästä tulee taas henkisesti selkään. Että se herättää sen toivon jota ei oikeasti ole. Kuuntelee sitä ääntä kuin unessa. Valuu takaisin menneeseen. Ikävä herää ja kaikki on taas sekaisin liian kauan.
Olen pyytänyt ettei soittaisi. Pari kuukautta menee ja taas.
Nyt teen lopun tälle. Sitä miestä ei ole enää olemassa. Vaihdan puhelimen sellaiseksi millä saa blokattua numerot. Tuntemattomiin en vastaa muutenkaan.
Välimatkaa on nyt niin paljon ettei ole heti oven takana ja pian minä muutan. Kaikki tietoni ovat salaisia. Uskon että ystäväni ymmärtävät olla toimimatta viestintuojina missään olosuhteissa.
Sitä miestä ei ole enää. Sitä johon rakastuin. On mies joka näyttää samalta mutta jota en tunne. Hänellä on syynsä toimia niinkuin toimii. Mutta minä en uhraa itseäni hänen syidensä alttarille.- Pimpulainen
Viisaita sanoja ja järkeviä tekoja. Otan teistä mallia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949