Saatanan

abstraktia

Nyt on varmaan hyvä mieli. Olisin kääntänyt elämän suunnan jos olisit sanonut edes jotain varmaa, kun kaikki oli romahtamassa! tai pysynyt linjassasi! Tein minäkin virheitä, mutta kaikki vuodettu tieto ja vuosien vittuluit, roikottaminen.
Nyt sitä ei enää käännetä!!
Kaikki oli loistavasti kaikessa vaatimattomuudessaan. Mutta sä et voinut antaa olla tai vaan olla! Ymmärrän huomenna paremmin mitä kirjoitin, mitä en koskaan oisi luulut kirjoittavani. Muutit hyvän pahaksi!! Oon sisältä niin jäässä, mulla on aivan vitun paha olla, ja varmaan siitäkin nautit.

5

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaakaopapu

Voi ystävä, mikä sinulla on?

• ¨åpoiuytrewlkjhgfd

Sitä pahaa mulle tuotit olen takiasi kärsinyt et sinä raukka pysty sitä käsittämään kuinka vaikeata mulla oli . Toimit vain niinkuin itsellesi parhaiten sopii niin tekisit jatkossakin

• kaakaopapu

Älä nyt, kuule kyllä kaikki vielä järjestyy :) ♥ kauniita unia

• unten maille

Noniin nukkumaan kaikki. Tästä kukaan toista tunnista. Tai ehkä oli pelkkä tulivuoren purkaus, kyllä se laava siitä jäähtyy..

• kaakaopapu

Mun in pakko etsiä tähän joku runo ja nut voin tehdä sen rakkauden nimissä:

"Jotkut meistä ovat kuin muste, ja toiset kuin paperi.
      Ja jolleivät jotkut meistä olisi mustia, toiset meistä olisivat mykkiä.
      Ja jolleivät jotkut meistä olisi valkoisia, toiset meistä olisivat sokeita."
      "Minä en tunne ehdotonta totuutta. Mutta olen nöyrä tietämättömyyteni edessä ja siinä on minun kunniani ja palkintoni."

mä etsion sulle koko loppu yön runoja meille::

Taloni sanoo minulle: "Älä jätä minua, sillä täällä asuu menneisyytesi."
      Ja tie sanoo minulle: "Tule ja seuraa minua, sillä minä olen sinun tulevaisuutesi."
      Ja minä sanon sekä talolle että tielle:
      "Ei ole minulla menneisyyttä eikä tulevaisuutta. Jos jään tänne, jäämisessäni on poismenoa, ja jos menen menemisessäni on jäämistä. Vain rakkaus ja kuolema muuttavat kaiken."
      "Minä en tunne ehdotonta totuutta. Mutta olen nöyrä tietämättömyyteni edessä ja siinä on minun kunniani ja palkintoni."
      "Ihmisen merkitys ei ole siinä, mitä hän saavuttaa
      vaan pikemminkin siinä, mitä hän kaipaa."
      "Sinä olet sokea, minä olen kuuro ja mykkä, siispä ottakaamme toisiamme kädestä ja ymmärtäkäämme toisiamme."
      "Toisen ihmisen todellisuus ei ole siinä mitä hän paljastaa sinulle
      , vaan siinä mitä hän ei voi paljastaa sinulle.
      Sentähden, jos tahdot ymmärtää häntä,
      kuuntele pikemminkin sitä
      mitä hän jättää sanomatta
      kuin sitä mitä hän sanoo."
      "Huumorintaju on suhteellisuudentajua."
      "Totuus on aina tunnettava, joskus myös ilmaistava."
      "Todellinen minämme on hiljainen, rooliminämme puhelias."
      "Jokainen siemen on kaipausta."
      "Moni oppi on ikkunaruudun kaltainen.
      Me näemme totuuden sen läpi, mutta se erottaa meidät totuudesta."
      "Me olemme kaikki kerjäläisiä temppelin portilla, ja kukin meistä saa osansa Kuninkaalta hänen astuessaan temppeliin ja lähtiessään pois.
      Mutta me kaikki kadehdimme toisiamme ja siten väheksymme kuningasta."
      "Anteliaisuutta ei ole se, että annat minulle sellaista, mitä minä tarvitsen enemmän kuin sinä, vaan sitä, että annat minulle sellaista mitä sinä tarvitset enemmän kuin minä."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe