ihminen minä oikeasti olen?
Ymmärrätköhän sinä
36
478
Vastaukset
- ,,,,
millainen olet sitten?
- thats it
Yes I do honey.You are very diifficult person and NUTS
- Kuka on?
.
- kerro mulle joskus
jaa en tiiä
- 8+2
Ei sitä kaikkea tartte ymmärtääkään :)
- ennenkuin toimit
no,jos toi oli joku uhkaus ja kiristys niin voisit miettiä sitä kaksi kertaa
- syödä saat
Kukakohan ne makaronit sunki pöytään kantaa.
- hyvä ihminen
En!
Alas kertoa!
Alkuun kerrot nimesi ja paikkakuntasi!- liiriskäinen
liiri
lönerstveetistä!
Olen ihana, mukava ja rakastettava, empaattinen ja älykäs, suoloisuuksien tukikohta minussa sijaitsee.
- Sellanen
mikä kirjottelee outoja klo 23:02
- no, kerrothan;)
En vielä voi tietää.. Vain sen mitä olen nähnyt ja kokenut ja kuullut.
Toivon tietenkin, että ihan juuri mulle sopiva.. voi olla ettet.. - Näillä mennään ;/)
Minulla on vasta kalpea aavistus siitä. Ei hyvältä näytä, mutta aina ei voittaa.
- En tiedä mut
se siinä onkin mukavinta kun raottaa vähän sitä aarrearkun kantta
- Tosimies71
En, mutta olen päättänyt sopeutua elämään kanssasi. Olet kuitenkin hyvin koulutettu ja hyväpalkkainen, kuten minäkin (ainakin viimeistä). Meillä ei siis ole rahapulaa. Kaikissa meissä on kuitenkin omat juttumme ja tapamme, joita sitten vain kestettävä,,
- eu avustusnäkkileipä
Hyväpalkkaiset sopii hyvin yhteen,niin saadaan me köyhätki vähän almuja sitte verojen kautta.Kaurapuuroa pöytään.
- nononoo, odotan
Noo millane pirpana siellä on, kiinostaisi tietää, oisi helpompi tehdä tuttavuutta?
Jos olet hän? eh - pöpi..
Olen mukava ja mukaavuuden haluinen. Otan kumpanin huomioon, niin sängyssä kuin arjen pienissä asioissa. Olen hyvä kuntelemaan ja mulla on myös joskus omituisia juttuja. Pidän hyvänä ja olen kohtelias;) Siis olen sitä oikeesti, mutta joskus rassaa pahasti:D sille löytyy ihan syy.
Millanen olet? informasuunen kiitos?- Entrecot
Ai niin vaan joskus omituisia juttuja?
Jos tää olisi mulle, niin sanoisin että olen huumorintajuinen, perusiloinen, peruspositiivinen, innostunut siitä mitä teen, aika sitkeä ;-), rehellinen, vähän liian seipään niellytkin vissiin joskus, suora ja terävä kolisuttelija, äkkinäisesti liikahteleva - mutta nopeasti laantuva, ailahteleva, mutta rauhallinen ja sitten niitä pehmeitä puolia riittää kyllä ihan kyllästymiseen saakka.
Huonoja puolia on paljon myös. - Tosimies71
Entrecot kirjoitti:
Jos tää olisi mulle, niin sanoisin että olen huumorintajuinen, perusiloinen, peruspositiivinen, innostunut siitä mitä teen, aika sitkeä ;-), rehellinen, vähän liian seipään niellytkin vissiin joskus, suora ja terävä kolisuttelija, äkkinäisesti liikahteleva - mutta nopeasti laantuva, ailahteleva, mutta rauhallinen ja sitten niitä pehmeitä puolia riittää kyllä ihan kyllästymiseen saakka.
Huonoja puolia on paljon myös.Hih! Vaikutat ihan Häneltä? Juuri sellainen, kuin haluankin. Tiesitkö, että minun hermot on tehty raudasta-ainakin osittain.
- Entrecot
Tosimies71 kirjoitti:
Hih! Vaikutat ihan Häneltä? Juuri sellainen, kuin haluankin. Tiesitkö, että minun hermot on tehty raudasta-ainakin osittain.
oujee, mutta en kyllä varmaan ole riitävän koulutettu sinulle :-)
- pöpi..
Entrecot kirjoitti:
Huonoja puolia on paljon myös.Eihän nimesi ala E:llä? Koska s on se juttu.
- Tosimies71
Puhutko minulle?
- Miten voisinkaan?
En edes ymmärrä itseäni vaikka vuosikymmeniä on kokemusta.
- ....................
Alistava on ihminen joka olettaa ettei saa puhua muiden kanssa. Ei hän ole sellainen enkä minä.
- oma itsesi
Onko sen väliä millainen jos et vain tee minulle mitään pahaa. Toivottavasti et tee, koska olet minulle rakas.
- Ihmettelenminä
Kuka hullu tekisi pahaa sellaiselle, jota rakastaa? Eikös sellaista ole tapana paremminkin suojella, jos nyt ei satu olemaan mustasukkainen ja tai väkivaltainen tyyppi.
- oma itsesi
Ihmettelenminä kirjoitti:
Kuka hullu tekisi pahaa sellaiselle, jota rakastaa? Eikös sellaista ole tapana paremminkin suojella, jos nyt ei satu olemaan mustasukkainen ja tai väkivaltainen tyyppi.
ei elämä ole auringonpaistetta ja pumpulipilviä kuitenkaan aina.
- Ihmettelenminä
oma itsesi kirjoitti:
ei elämä ole auringonpaistetta ja pumpulipilviä kuitenkaan aina.
No ei tietenkään ole. Ainahan sitä päästää suustaan sellaista, mitä ei pitäisi, mutta myöhemmin voi pyytää anteeksi. Mun pahinta on poiskääntyminen, silloin kun mulla itselläni on huono fiilis, ja se on oikeasti paha kaikille loppupeleissä.
- :/
No ei tietenkään ole. Ainahan sitä päästää suustaan sellaista, mitä ei pitäisi, mutta myöhemmin voi pyytää anteeksi. Mun pahinta on poiskääntyminen, silloin kun mulla itselläni on huono fiilis, ja se on oikeasti paha kaikille loppupeleissä.
Juuri näin. Pakoon juoksemin ja sitten täällä vittuileminen, vaik ite oli se joka juoksi.
- oma itsesi
Onko se niin paha asia. Itsestäänvälittämistä se on. Ja mikä parasta jos oppii lukemaan itseään.
- Ihmettelenminä
:/ kirjoitti:
Juuri näin. Pakoon juoksemin ja sitten täällä vittuileminen, vaik ite oli se joka juoksi.
En nyt sentään juossut, ja tiedät, että otti päähän. Ja sitten mitä tulee vittuiluun, niin what?? Nyt en pysy kärryillä??
- hän on,
näin luulisin. Rosoinen, hieman omituisen mutta suuren huumorintajun omaava, pohjimmiltaan hyväsydämminen, ei niin helppo ihminen, avarakatseinen, herkkä, jotenkin sellainen omantien kulkija. Ei ehkä ihan tuosta vaan määritelävissä. Hän on hän. Aloittajasta en tiedä.
- alkup.
jos tapaisimme ja hän lähtee siitä kävelemään, niin ehkä ymmärtää minun toimintaani ainakin.
- tilanteessa
Se vähä, mitä hänestä olen nähnyt, riittää. Ja se on ollut aitoa. Muu selviää joskus jos selviää. En ole siihen näkemääni kuvitellut mitään lisää, en keksinyt hänelle superominaisuuksia enkä romantisoinut näkemääni.
Meissä on paljon samaa. Siksi en pelkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511788
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434437Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392728Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?971499Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361441