Ymmärrätköhän sinä

ollenkaan millainen

ihminen minä oikeasti olen?

36

479

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,

millainen olet sitten?

• thats it

Yes I do honey.You are very diifficult person and NUTS

• Kuka on?

.

• kerro mulle joskus

jaa en tiiä

• 8+2

Ei sitä kaikkea tartte ymmärtääkään :)

• ennenkuin toimit

no,jos toi oli joku uhkaus ja kiristys niin voisit miettiä sitä kaksi kertaa

• syödä saat

Kukakohan ne makaronit sunki pöytään kantaa.

• hyvä ihminen

En!

Alas kertoa!

Alkuun kerrot nimesi ja paikkakuntasi!

• liiriskäinen

liiri

lönerstveetistä!

Olen ihana, mukava ja rakastettava, empaattinen ja älykäs, suoloisuuksien tukikohta minussa sijaitsee.

• Sellanen

mikä kirjottelee outoja klo 23:02

• no, kerrothan;)

En vielä voi tietää.. Vain sen mitä olen nähnyt ja kokenut ja kuullut.
      Toivon tietenkin, että ihan juuri mulle sopiva.. voi olla ettet..

• Näillä mennään ;/)

Minulla on vasta kalpea aavistus siitä. Ei hyvältä näytä, mutta aina ei voittaa.

• En tiedä mut

se siinä onkin mukavinta kun raottaa vähän sitä aarrearkun kantta

• Tosimies71

En, mutta olen päättänyt sopeutua elämään kanssasi. Olet kuitenkin hyvin koulutettu ja hyväpalkkainen, kuten minäkin (ainakin viimeistä). Meillä ei siis ole rahapulaa. Kaikissa meissä on kuitenkin omat juttumme ja tapamme, joita sitten vain kestettävä,,

• eu avustusnäkkileipä

Hyväpalkkaiset sopii hyvin yhteen,niin saadaan me köyhätki vähän almuja sitte verojen kautta.Kaurapuuroa pöytään.

• nononoo, odotan

Noo millane pirpana siellä on, kiinostaisi tietää, oisi helpompi tehdä tuttavuutta?

Jos olet hän? eh

• pöpi..

Olen mukava ja mukaavuuden haluinen. Otan kumpanin huomioon, niin sängyssä kuin arjen pienissä asioissa. Olen hyvä kuntelemaan ja mulla on myös joskus omituisia juttuja. Pidän hyvänä ja olen kohtelias;) Siis olen sitä oikeesti, mutta joskus rassaa pahasti:D sille löytyy ihan syy.

Millanen olet? informasuunen kiitos?

• Entrecot

Ai niin vaan joskus omituisia juttuja?

Jos tää olisi mulle, niin sanoisin että olen huumorintajuinen, perusiloinen, peruspositiivinen, innostunut siitä mitä teen, aika sitkeä ;-), rehellinen, vähän liian seipään niellytkin vissiin joskus, suora ja terävä kolisuttelija, äkkinäisesti liikahteleva - mutta nopeasti laantuva, ailahteleva, mutta rauhallinen ja sitten niitä pehmeitä puolia riittää kyllä ihan kyllästymiseen saakka.

Huonoja puolia on paljon myös.

• Tosimies71
        Entrecot kirjoitti:

Jos tää olisi mulle, niin sanoisin että olen huumorintajuinen, perusiloinen, peruspositiivinen, innostunut siitä mitä teen, aika sitkeä ;-), rehellinen, vähän liian seipään niellytkin vissiin joskus, suora ja terävä kolisuttelija, äkkinäisesti liikahteleva - mutta nopeasti laantuva, ailahteleva, mutta rauhallinen ja sitten niitä pehmeitä puolia riittää kyllä ihan kyllästymiseen saakka.

Hih! Vaikutat ihan Häneltä? Juuri sellainen, kuin haluankin. Tiesitkö, että minun hermot on tehty raudasta-ainakin osittain.

• Entrecot
        Tosimies71 kirjoitti:

Hih! Vaikutat ihan Häneltä? Juuri sellainen, kuin haluankin. Tiesitkö, että minun hermot on tehty raudasta-ainakin osittain.

oujee, mutta en kyllä varmaan ole riitävän koulutettu sinulle :-)

• pöpi..
        Entrecot kirjoitti:

Eihän nimesi ala E:llä? Koska s on se juttu.

• Tosimies71

Puhutko minulle?

• Miten voisinkaan?

En edes ymmärrä itseäni vaikka vuosikymmeniä on kokemusta.

• ....................

Alistava on ihminen joka olettaa ettei saa puhua muiden kanssa. Ei hän ole sellainen enkä minä.

• oma itsesi

Onko sen väliä millainen jos et vain tee minulle mitään pahaa. Toivottavasti et tee, koska olet minulle rakas.

• Ihmettelenminä

Kuka hullu tekisi pahaa sellaiselle, jota rakastaa? Eikös sellaista ole tapana paremminkin suojella, jos nyt ei satu olemaan mustasukkainen ja tai väkivaltainen tyyppi.

• oma itsesi
        Ihmettelenminä kirjoitti:

Kuka hullu tekisi pahaa sellaiselle, jota rakastaa? Eikös sellaista ole tapana paremminkin suojella, jos nyt ei satu olemaan mustasukkainen ja tai väkivaltainen tyyppi.

ei elämä ole auringonpaistetta ja pumpulipilviä kuitenkaan aina.

• Ihmettelenminä
        oma itsesi kirjoitti:

ei elämä ole auringonpaistetta ja pumpulipilviä kuitenkaan aina.

No ei tietenkään ole. Ainahan sitä päästää suustaan sellaista, mitä ei pitäisi, mutta myöhemmin voi pyytää anteeksi. Mun pahinta on poiskääntyminen, silloin kun mulla itselläni on huono fiilis, ja se on oikeasti paha kaikille loppupeleissä.

• :/

No ei tietenkään ole. Ainahan sitä päästää suustaan sellaista, mitä ei pitäisi, mutta myöhemmin voi pyytää anteeksi. Mun pahinta on poiskääntyminen, silloin kun mulla itselläni on huono fiilis, ja se on oikeasti paha kaikille loppupeleissä.

Juuri näin. Pakoon juoksemin ja sitten täällä vittuileminen, vaik ite oli se joka juoksi.

• oma itsesi

Onko se niin paha asia. Itsestäänvälittämistä se on. Ja mikä parasta jos oppii lukemaan itseään.

• Ihmettelenminä
        :/ kirjoitti:

Juuri näin. Pakoon juoksemin ja sitten täällä vittuileminen, vaik ite oli se joka juoksi.

En nyt sentään juossut, ja tiedät, että otti päähän. Ja sitten mitä tulee vittuiluun, niin what?? Nyt en pysy kärryillä??

• hän on,

näin luulisin. Rosoinen, hieman omituisen mutta suuren huumorintajun omaava, pohjimmiltaan hyväsydämminen, ei niin helppo ihminen, avarakatseinen, herkkä, jotenkin sellainen omantien kulkija. Ei ehkä ihan tuosta vaan määritelävissä. Hän on hän. Aloittajasta en tiedä.

• alkup.

jos tapaisimme ja hän lähtee siitä kävelemään, niin ehkä ymmärtää minun toimintaani ainakin.

• tilanteessa

Se vähä, mitä hänestä olen nähnyt, riittää. Ja se on ollut aitoa. Muu selviää joskus jos selviää. En ole siihen näkemääni kuvitellut mitään lisää, en keksinyt hänelle superominaisuuksia enkä romantisoinut näkemääni.

Meissä on paljon samaa. Siksi en pelkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      125
      2601
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      50
      2004
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      134
      1750
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      19
      1638
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      114
      1538
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1288
    7. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      144
      1015
    8. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1008
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      46
      952
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      897
    Aihe