Avasikohan kyseinen ohjelma kenenkään silmiä? Metsävirmoilla on ollut kautta aikojen kyseenalainen toiminta ja kierous jokapäiväistä toimintaa, kartellit ovat yksi esimerkki liiketaloutta. Minkälainen ajatusmaailma on noilla ostomiehillä kun valehtelevat päin naamaa asiakkailleen, varmaan harmittaa kun nyt eivät pysty mitassa tekemään vilppiä vaikka sormet syyhyy. Myyntipoikotti olis paikallaan kyseiseen virmaan.
Dokumenttiprojekti: Punaisen metsän hotelli.
3
138
Vastaukset
- ahmed ahne .
Yleensä raha kohtaa vaihtajansa kapitaalissa .
- Monni
Kyllä on nyt metsäteollisuus saanut kovan kolauksen mun silmissä, olkoot vaikka kuinka suuri osa suomalaista teollisuutta. Itse oon sitä mieltä, että Stora Enso on suuressa vastuussa siitä, mitä alueella on tapahtunut ihmisille ja luonnolle, ja mitä tulee tulevaisuudessa tapahtumaan. Stora Enso ei voi vastuuta paeta. Kapitalismissa ei ymmärretä, mikä on oikeasti ihmisen tyytyväisyydelle hyväksi.
- käpälämäkiläinen
Pikkunilkit ne ovat aina sen paskasen työn tehneet, ovat olevinaan suuria herroja, vaikka heille virmassa takanapäin nauretaan, näin se vaan on, aina ne hölmöimmän eväät syödään. Toisin oli Kaupungilla, metsät hävis, tuloksetkin hävis. Kepun vika ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574