Etsimme avopuolisoni kanssa vuokra-asuntoa Saarijärveltä. Mitähän aluetta suosittelette ja mitä suosittelette välttämään? Etsimme rauhallista aluetta, olemme nuoria, itse 26v. ja avopuolisoni 30-vuotias. Meillä ei ole lapsia eikä lemmikkieläimiä.
Keskustaan emme halua, metsää täytyy olla ympärillä.
Kiitos :)
Muutto Saarijärvelle?
46
1574
Vastaukset
- åååååå ä
Hietalahti tulee heti mieleen
- kaikki menee
Varo vaan ettei puoliso eksy thai-hieromoon:)
- Niiskuneiti98
Hohhoijaa.
Kylläpä on loppuunkulunut aihe tuo thai-hieronta. Oisko jotain uutta jo?
Vai onko Saarijärven ukot niin tyytymättömiä omiin akkoihin että joutuu tommosiin menemään.
Jos ei kotona saatu hieronta kelpaa niin menkööt, tavarat mennee perässä :) - hyvähän se vaan teke
Taitaa olla pieni pelkoettä omakin mies sinne oikeasti eksyisi:D
Tuskinpa se sitä sinulle sanoisi. - Niiskuneiti98
Ei ole pelkoa moisesta :D Rentut on erikseen.
- hyväuskoiset
Niinhän ne kaikki muijat luulee :)
Hyvä vaan! - Niiskuneiti98
Mikä tämän keskustelun tarkoitus on?
Uskolliset miehet on erikseen, katsos kun toiset on tyytyväisiä ;)
Jos Sjärvi on tuommosia ihmisoä täynnä niin harkitsen uudelleen muuttoa sinne. Epäillään ja kyylätään, kyllä tietää miksi tuommosia ihmisiä on. Oma elämä on paskaa, eikö vain? :) - Uskollinen Mies
Ettei vain olisi Saarijärven naiset katkeria, kun miehillä on parempaa tekemistä :D
Hankkikaa elämä. Neuvonkin teitä etsimään kotia jostakin muualta, Sjärvi on täynnä sisäsiittosta kansaa. Ite olen muuttanut muualle rakkaan avopuolisoni kanssa. - ei mustis
"Jos Sjärvi on tuommosia ihmisoä täynnä niin harkitsen uudelleen muuttoa sinne."
Eli siis meinaat viedä miehesi jonnekin saareen,missä ei ole muita naisia houkutuksineen?
Varmaan aika vaikeaa löytää sellainen paikka jossa hän ei pääse katselemaan aidan paremmalle puolelle.... - huh huhhhh
Aika mustasukkanen saa olla jos sen takii halua muuttaa "metsän keskelle":D
- Niiskuneiti98
Ei oo mustasukkaisuudesta kiinni vaan siitä ettei jaksa katsoa tommosta toimintaa :D
En nyt vain pysty ymmärtämään mikä tämä juttu on? Mainitaan että mies on muuttamassa jonnekin niin akat käy kiimasena ku viimestä päivää :D Taitaa tosiaan ne omat ukot käydä jossakin muualla ja oma elämä mennä päin helvettiä ku tänne tullaan paasaamaan. Kiitos vaan niistä vastauksista joita hain tämän aloitettuani! - voi elämä
Saarijärvellä on niin rumia akkoja että joutuu vieraita kattomaan?
Mielenkiintoista mainontaa paikkakunnalle.. "tervetuloa, tuo ukkosi mutta älä tule itse" - ninnu...92
Kyllä täältä miehes varmaan vierasta saa,ja tulee saamaankin:)
- Trolololooooo
Kyllä Saarijärveltä saa! Siellä on semmosia lorttoja ettei muualla :D
Varma pillu, mistä vaan ja millon vaan. SIlläpä ne ulkopaikkakuntalaiset aikuiset ukotki siellä käy kun nuoriso on niin villinä ;) Noh, on ne vanhatki eukot. - Kaarlo56
Tänne vaan! :) Sjärven akat pelkää että tänne tulee liian kauniita naisia, niitten ukot on jo muutenki uskottomia niin eivät kestäis sitä enää.
Kauneutta tänne kaivataankin, ja paljon! - noloooox
Ei tainnu mies päästä muuttamaan saarijärvelle:D
- Niiskuneiti98
Ei meitä Sjärven lumput estele :D Huonosti mennee jos joutuu muihin ku omaan akkaan turvautumaan. Säälittävää porukkaa Sjärvi täynnä näköjään mutta kyllä työpaikkojen takia tekee paljon, kattelee jopa tommosta sakkia :D
Eihän teille voi ku nauraa. Ja mikä myötähäpeä. Hienoa mainontaa paikkakunnalle, eipä tarvi ihmetellä miksi nykynuoriso istuu päivät pitkät kauppakeskuksissa räkien ja tupakkia poltellen.- 222222222222
Kuka tänne muuttaa.Ei ole oikein hyvää mainosta noi sekoilut.
- otan osaa...
Päätit sitten mustasukkaisuus puuskassasi haukkua kaikki?
- mitämitämitä
otan osaa... kirjoitti:
Päätit sitten mustasukkaisuus puuskassasi haukkua kaikki?
Hermo varmaan menee kellä tahansa ku täällä huudellaan mitä sattuu jos kysellään yksinkertaista asiaa. Minä miettisin kaksi kertaa haluanko muuttaa Saarijärvelle. Harmi että asun jo siellä.
- Yks btm
222222222222 kirjoitti:
Kuka tänne muuttaa.Ei ole oikein hyvää mainosta noi sekoilut.
No on siellä ainakin mun panokone nimittäin yks gay kundi jonka luona käyn aina saamas hoitoo nim.merk. Yks homo btm vaan
- M_1959
Muistelen niitä aikoja, kun kävimme Juhannusjuhlissa Kukonhiekassa! Tais olla joskus 1973.....kyllä oli muuten naisia, ja osa vähän liiankin päällekäyviä....kun kyllä siinä 15v. poika oli vähän ihmeissään, kun yx nainen tuli ja puristi mua perseestä ja sano suoraan: HALUUN NAIDA SUN KAA.....
- Mahakas56
Saarijärven emännät, aina valmiina toimintaan!
- poistettu teksti
Hahaa, ei helevetti, mun kirjoitus poistettiin täältä! Mahdoinpas osua johonkin oikein kunnolla. :D
- ??????????
No mitä siinä oli?
- wess l
Husuaho ja Autiolahti niihin en muutaisi enkä Koiralammelle.Hietalahti ,Pyyhkälä ja Keskusta ihan ok.
- naikkonen761
Miksi ei Husuaho ja Koiralammelle? Olen kuullut että ne olisi hyviä paikkoja asua. Siis rauhallisia. Olen itsekin muuttamassa Saarijärvelle, tosin aion ostaa asunnon.
Vinkkejä alueista otetaan vastaan :)
- --------------------
Jos kiinostaa asua aukealla rivarissa niin Koiralammelle vaan,Ei tarvitse käydä kun postilaatikolla niin sata silmäparia on ikkunassa.Husuaho on taas ankeaa seutua .ei järveä ei mitään.Meluisaa seutua
- sinne vaan!
SAARIJÄRVI YOU ROCK!
Onhan se pienoinen kylä tänne pkseutuun verrattuna, mutta oma suku asuu siellä ja käyn useastikin. Tykkään. (: Olisin itekin aikoinani halunnut lukioon täältä espoosta saarijärvelle, muttei päästetty.
Äh en osaa edes tässä innostukseltani kuvailla, mutta suosittelen paikkaa!(: Ostin viime reissulla sellaisen valkoisen tee paidan mitä aina ulkomailta ostetaan. I - nuuukka
Saarijärvellä toimii rikkinäinen puhelin, joten eivät kaikki tytöt todellakaan ole mitään lumppuja. :) Ite en viihdy täällä ollenkaa, ku joskus viihteellä käyt nii saat kuulla sit kolmannelta osapuolelta että oot nussinu kolmen eri miehen kanssa. Mutta semmoset jutut pitää jättää omaan arvoon, täällä tuppaa olemaan ihmisillä hieman tylsä elämä ku pitää toisten elämäkertomuksia väritellä. ;)
- !!!!
Niinhän se on, että joka paikassa on sitä porukkaa, jota kiinnostaa enemmän toisten tekemiset kuin oma elämä!!!! Antaa kytätä vaan-siinäpä vahtaavat. Eikä S-järvellä ole sen kyttäävämpää, kuin muuallakaan. Reppanoita he, jotka elävät toisten elämää elämällä!!! Mitä hyötyä?
Tsemppiä sorretuille! ja onnellista kesää! - :(( en tajua
No miksi sitten pitää antaa niin monelle...
- olliu .
Hietalahti,keskusta,Mannila.En suosittele Autiolahtea enkä Husuahoa.Koiralampi kanssa rauhatonta aluetta.
- ulkomailta
no muutappa Saarijärven Pylkönmäen "kaupunginosaan". on kuules rauhallinen ja luontoa sekä mehtää riittää.... liikaakin ;)
- Hannu28
Ookko nää muuttanu jo? Tullu laitettua merkille ku uus(?) nuori nais immeinen käy lenkillä jok ikinen aamu. Kiertää keskustasta johki päin, pinkki takki aika usein. Ookko se sää? :)
- Parkkoinen
Jos niin kiinnostaa tämä lenkkeilijä niin miksi et mene juttusille? :D
- Mazda626-
No kyllä taas huomaa millasta kyylääjä porukkaa on tommosissa pienissä paikoissa :D
- dfgdfgdfdgdsgsdgdf
Sanos muuta... :D
- uutta peeenistä
Onko miehes saanu jo vierasta?:D
- Niiskuneiti98
En ole minä se etsimäsi nainen :) Ja toisekseen, emme edes muuttaneet Saarijärvelle, vaan paljon parempaan paikkaan :)
Joten hyvää jatkoa teille puutteessa eläville naisille :D - on meitä moneen juna
Ette siis muuttaneet saarijärvelle koska pelkäät että miehesi löytää näiden kirjoitusten perusteella toisen..?:D
Toivottavasti olet vienyt sen nyt piiloon muulta maailmalta,mystisesti "paljon parempaan paikkaan".
huh huh? - Niiskuneiti98
No todellakin meitä on moneen junaan näiden kirjoitusten perusteella :)
Ei minun tarvitse pelätä että mieheni löytäisi toisen. Ja jos niin käy niin se on vain elämää, ei mitään voi ennustaa etukäteen. Voihan olla että minä löydän toisen, parempaa en kyllä voi löytää mutta. Jos ymmärrät pointtini.
(toisekseen en ymmärrä mitä hienoa on yrittää vikitellä varattuja miehiä, saarijärvellä tämä on ilmeisesti tapana, täytyy sanoa että säälittävää)
ja kyllä, toivon että tämä kaupunki jonne muutimme TÖIDEN PERÄSSÄ on parempi paikka, kiitos vaan :) - huh huh.....
Eli siis ei saarijärvelle koska pelkäät että siellä vikitellään varattua miestäsi?
- Voi elämän kevät
Etkö ymmärrä tekstiä vai missä vika?
Töiden perässä muualle. Ymmärrätkö? TÖIDEN PERÄSSÄ MUUALLE.
Tiedätkö mitä tarkottaa sana työ?- huh huh huh
Oon kuullu joskus -muistaakseni kun olin junassa ja yksi mummo kysyi "Mihin työ meette?joskus 50 luvulla.En sen jälkeen ole kuullu....
- hahaha..
taisi osua oikeaan tuon mustasukkaisuus jutun kanssa kun noin hikeennyt:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872