Mitä harrastusta ehdottaisitte sen ikäiselle?
Ei saisi olla kallis, mieluiten jopa maksuton.
Harrastus 12-vuotiaalle tytölle
8
410
Vastaukset
- Chearleading
Chearleading..
- tttt
Cheerleadingia! Itse olen 12-vuotias (pian 13-vuotias) tyttö Tampereella ja harrastan cheeriä. Aloitin joulun jälkeen ja voin sanoa että se tunne kun onnistuu esim. Menemään lipetistä skorppariin on mahtava :)
- Skatingmum
Katso voimisteluseuroja. Monissa seuroissa juuri tuon ikäisinä on paha kato, joten joukkueisiin kaivataan uusia tyttöjä. Näin just jossain, että esim Helsingin Jyryyn kaivataan voimistelijoita. Kausi on suht halpa, pääsee leireille ulkomaillekin ym. Mut jotain voikkataitoja tarvitaan tietysti ja intoa kuroa muita kiinni.
Hei
Seuramme etsii joukkuevoimistelusta kiinnotuneita 12-15-vuotiaita tyttöjä joukkueeseemme. Jos olet harrastanut tanssia, joukkuevoimistelua, rytmistävoimistelua tai telinevoimistelua ja/tai olet rytmitajuinen ja notkea ota yheyttä! Harjoittelemme jonkun verran kesällä ja elokuun puolesta välistä harjoituskertoja on neljä viikossa. Harjoittelemme Helsingissä.Kuvaus harjoituksen.
http://gymnastic.client.jp/us/- partsaa
Kannattaa harkita partiota. Paljon monipuolisempi harrastus kun monet luulee. 12-vuotiaat saa jo suunnitella ite toimintaa paljon, kansainvälisyyttä jne.
Ei tosiaan mitään solmujen tekoa teltassa. Uusia ihmisiä, kokemuksia. http://www.partio.fi/tule-mukaan/partiolaisten-kertomaa (kannattaa lukea niiden vanhempien partiolaisten jutut..) - Baletinharrastaja
Tanssin harrastaminen on mukavaa ja edullista. Mm. opistojen, kuten kansalaisopistot, kurssi tarjonnasta löytyy paljon edullisia kursseja kaiken ikäisille.
Kannattaa myös kaupunkien/kuntien tiedotteita seurata, sieltä saattaa löytyä täysin maksuttomiakan harrastusmahdollisuuksia peruskouluikäisille. - Petteri
suosittelen taekwondoa. Se on hyvä ja monipuolinen harrastus kaikille sekä nuorille, että vahoille. Tässä yksi linkki www.taekwondourheilijat.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005358609Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657