Tähän saa sumatran, PDF-tiedoston lukijan! Toki tässä on valmiina adobe reader, mutta kun se on kovin raskas, tällainen hieno, suomenkielinen, kevyt sumatra on suositeltava vaihto-ehto!
Saako linuxiin sumatraa?
Onneksi WIndowsiin saa!
37
197
Vastaukset
- Krzysztov Kowalczyg
Kyllä Linuxissa PDF-lukijat toimii - jopa ilman saamista.
- mitä häh?
missä windowsissa on valmiina adobe reader????
- ??
Kaikissa näissä, jotka olen ostanut hiljattain!
Vastatkaa! Älkääkä AINA vaihtako puheenaihetta!
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa? ?? kirjoitti:
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?Ei saa, ja miksi pitäisi? Evince toimii.
Onpas muuten kumma juttu, ei minun W7:ssa Adobe readeria (onneksi) valmiina ollut? Eikä ole sellaista Wintoosaa vielä vastaan tullut jossa olisi oletuksena PDF-lukijaa...- hae pankista lainaa
von_qwerty kirjoitti:
Ei saa, ja miksi pitäisi? Evince toimii.
Onpas muuten kumma juttu, ei minun W7:ssa Adobe readeria (onneksi) valmiina ollut? Eikä ole sellaista Wintoosaa vielä vastaan tullut jossa olisi oletuksena PDF-lukijaa...ja osta ittelles ihan oma adobe-reader niin kapina helpottaa ainakin hetkeksi !
- miksi pitäisi
hae pankista lainaa kirjoitti:
ja osta ittelles ihan oma adobe-reader niin kapina helpottaa ainakin hetkeksi !
ostaa kun se on muutenkin ilmainen?
- !
?? kirjoitti:
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?"Kaikissa näissä, jotka olen ostanut hiljattain!"
Onko niissä myös se Microsoft Officen kokeiluversio, joka toimii 90 päivää (vai oliko se 30)? Joissakin linuxeissa (kuten Ubuntu) tulee mukana LibreOffice, jota saa käyttää niin paljon ja kauan kuin haluaa! - saahan sen saman
! kirjoitti:
"Kaikissa näissä, jotka olen ostanut hiljattain!"
Onko niissä myös se Microsoft Officen kokeiluversio, joka toimii 90 päivää (vai oliko se 30)? Joissakin linuxeissa (kuten Ubuntu) tulee mukana LibreOffice, jota saa käyttää niin paljon ja kauan kuin haluaa!rypistyksen winkkuunkin pöljä, winkkuun saa lisäksi nykyää ne aidot lukijaversiot ilmaiseksi että tisitkös tätä vielä ollenkaan tumpelo urpo ?
- !
saahan sen saman kirjoitti:
rypistyksen winkkuunkin pöljä, winkkuun saa lisäksi nykyää ne aidot lukijaversiot ilmaiseksi että tisitkös tätä vielä ollenkaan tumpelo urpo ?
Mitkä aidot lukijaversiot? Adobe Readerinko? Kyllä sen saa esimerkiksi Ubuntuun, jos haluaa, joten...?
hae pankista lainaa kirjoitti:
ja osta ittelles ihan oma adobe-reader niin kapina helpottaa ainakin hetkeksi !
Se on ilmainen, eikä kelpaa ilmaiseksikaan.
- tumpelo tampio
! kirjoitti:
Mitkä aidot lukijaversiot? Adobe Readerinko? Kyllä sen saa esimerkiksi Ubuntuun, jos haluaa, joten...?
puhe oli word-, excel- ja power-point lukijoista jotka saa nykyään ilmaiseksi, ei näköjään urpo tuntenut sitäkään asiaa, tumputuksia vaan hehkuttaa h. moilasena !
?? kirjoitti:
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?
Saako linuxiin Sumatraa?"Kaikissa näissä, jotka olen ostanut hiljattain!"
Sellaista Windowsia ei ole tehty jossa olisi Adoben PDF lukija.- !
tumpelo tampio kirjoitti:
puhe oli word-, excel- ja power-point lukijoista jotka saa nykyään ilmaiseksi, ei näköjään urpo tuntenut sitäkään asiaa, tumputuksia vaan hehkuttaa h. moilasena !
Windowsille saa siis ilmaiset MS Office -ohjelmat tiedostojen lukemiseen mutta ei kirjoittamiseen?
- no jos et
miksi pitäisi kirjoitti:
ostaa kun se on muutenkin ilmainen?
tunne muuta tapaa sitä hankkia dille ..
- xpdf
Sumatra on ihan hyvä windowsissa, evince on linuxilla kovempaa kaliiberia.
- surkee se on
esim. foxit-readeriin verrattuna mutta käytä vaan jos se sulle riittää !
- joopati
surkee se on kirjoitti:
esim. foxit-readeriin verrattuna mutta käytä vaan jos se sulle riittää !
- työtävieroksuvako?
Ja jälleen kerran - parhaaseen työaikaan - lähes kaikki vastaajat linux.hihhuleita! Ettekö te käy töissä ensinkään?
- sepä on netti
nykyään useimmilla työpaikoilla aina käytettävissä että ei tarvii tämän takia lomaa ottaa !
- ja sitten tämä
sepä on netti kirjoitti:
nykyään useimmilla työpaikoilla aina käytettävissä että ei tarvii tämän takia lomaa ottaa !
toinen ryhmä eli vuorotyöläiset, mikäs niitäkään tänne estää tähän aikaan tulemasta, ja näistä yrittäjistä en sitten tiedä ehtivätkö ja vaivautuvatko näille sivuille mutta on se mahdollista kyllä, itsekkin tein tuossa ajoittan sellaista vajaata viikkoa että ainahan aikaa löytyy jos niikseen tulee ..
- PapanWt oy/ab
ja sitten tämä kirjoitti:
toinen ryhmä eli vuorotyöläiset, mikäs niitäkään tänne estää tähän aikaan tulemasta, ja näistä yrittäjistä en sitten tiedä ehtivätkö ja vaivautuvatko näille sivuille mutta on se mahdollista kyllä, itsekkin tein tuossa ajoittan sellaista vajaata viikkoa että ainahan aikaa löytyy jos niikseen tulee ..
Ja kun työnantaja on maksavinaan palkkaa niin minä olen tekevinäni töitä.
- ...
sepä on netti kirjoitti:
On se Windowsmiehelläkin netti työpaikalla! Ei siis kelpaa selitykseksi.
- no minulle ei
PapanWt oy/ab kirjoitti:
Ja kun työnantaja on maksavinaan palkkaa niin minä olen tekevinäni töitä.
kyllä ihan pelkästä olemisesta ole vielä maksettu, aina ne niistä tulostavoitteista muistaa muistuttaa tämän tästä ..
- Linux-laiskurit!
Ei ole sattumaa, että aina lähes kaikki työaikaan tehdyt viestit tulevat linux-hihhuleilta.
Vuorotyöt tai työpaikka-netti jakaantuisivat muuten tasan Windows-käyttäjien ja linux-käyttäjien kesken. Opiskelijat myös!
Mutta - ISO MUTTA - Windows-käyttäjiä on 70 kertaa enemmän, kuin linux-käyttäjiä, silti vastaajat ovat linuxlaisia!!!
Tällä suhdeluvulla ainoastaan yksi vastaus 70:stä pitäisi olla linuxkäyttäjän! Nyt onkin toisinpäin!
Tämä on merkille pantava seikka! Vainko työtävieroksuvat käyttävät linuxia?
Mitä ihmeen porukkaa te oikein olette?- Pöh.
"Mutta - ISO MUTTA - Windows-käyttäjiä on 70 kertaa enemmän, kuin linux-käyttäjiä, silti vastaajat ovat linuxlaisia!!!"
Tilastoissa on virhe tai sitten linuxistit kuuluvat siihen aktiiviseen osaan väestöstä.
- opensource
Näinhän se on!! Opensource-ohjelmat ovat parhaita! Alusta on vaan pelkkää paskaa tuolle sumatralle.
- yleensä ne on
puolivalmista skeidaa, urpolle ne on kuitenkin ainoa vaihtoehto kun ei ole varaa kunnollista hankkia !
- -¤_¤-
yleensä ne on kirjoitti:
puolivalmista skeidaa, urpolle ne on kuitenkin ainoa vaihtoehto kun ei ole varaa kunnollista hankkia !
Ja vaikka olisikin varaa, ei niitä ubutubuihin saa! Siihen rypistykseen ei kelpaa kuin muut rypistykset! (ilmaiset ja vanhahtavat)
Onko Windows 8 ensimmäinen Microsoftin käyttöjärjestelmä, johon sisältyy PDF-lukija? Seiskassa ei ainakaan vielä ole.
Itse käytän Windowseissa yleensä Foxit Readeria, omassa koneessani on käyttöjärjestelmän mukana tullut Okular, joka on dokumenttikatselin, osaten paljon muitakin formaatteja kuin pelkän PDF:n.- onse vaan vaikea
asia linkkura-urpoille tuo pdf-asia, taitaa niiden maailma ihan sen varassa pyöriäkkin !
onse vaan vaikea kirjoitti:
asia linkkura-urpoille tuo pdf-asia, taitaa niiden maailma ihan sen varassa pyöriäkkin !
Minä vaan ihmettelin, kun Windowseissa ei tule PDF-lukijaa vakiona mukana...
- Windows 8
Kollimaattori kirjoitti:
Minä vaan ihmettelin, kun Windowseissa ei tule PDF-lukijaa vakiona mukana...
"Minä vaan ihmettelin, kun Windowseissa ei tule PDF-lukijaa vakiona mukana..."
Valehtelet ja pimität faktaa että seuraaviin Firefoxeihin tulee PDF-tuki. Olet vain kaksinaaminen linux-koira joka pimittää ja vääristelee asioita. Windows 8 kirjoitti:
"Minä vaan ihmettelin, kun Windowseissa ei tule PDF-lukijaa vakiona mukana..."
Valehtelet ja pimität faktaa että seuraaviin Firefoxeihin tulee PDF-tuki. Olet vain kaksinaaminen linux-koira joka pimittää ja vääristelee asioita.Sisältyykö se Firefox sitten Windowseihin? Firefoxhan on vakio oletusselain mm. Ubuntussa, missä ei tosin tarvittaisi mitään PDF-lukijaa, koska sellainen on jo, Evince.
- firefox on ihan
Kollimaattori kirjoitti:
Sisältyykö se Firefox sitten Windowseihin? Firefoxhan on vakio oletusselain mm. Ubuntussa, missä ei tosin tarvittaisi mitään PDF-lukijaa, koska sellainen on jo, Evince.
itsenäinen softa, ei se ole mikään tuputtajien tuote, ne vaan on sen liittäneet niihin tuputuksiinsa kun eivät osaa itse tehdä parempaa halvalla !
- epäilen...
Kollimaattori kirjoitti:
Sisältyykö se Firefox sitten Windowseihin? Firefoxhan on vakio oletusselain mm. Ubuntussa, missä ei tosin tarvittaisi mitään PDF-lukijaa, koska sellainen on jo, Evince.
Onko sinun - kollimaattori - jotenkin vaikea ladata PDF-lukijaa koneelle? Yksi maailman helpoimmista asioista! Vai miksi sinä siihen takerruit? Eikö jäänyt muuta?
epäilen... kirjoitti:
Onko sinun - kollimaattori - jotenkin vaikea ladata PDF-lukijaa koneelle? Yksi maailman helpoimmista asioista! Vai miksi sinä siihen takerruit? Eikö jäänyt muuta?
PDF-lukijan lataamisen ja asennuksen helppous tai vaikeus lie yhdentekevä Linux-distroissa, joissa se on valmiina. Onko Windowseissa? Ei.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265035L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694472TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242341Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411920Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241826Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468