..oliko tässä joku aikaraja ja nyt on myöhäistä.
Ensin liian nopeasti ja sitten liian hitaasti. En ole ajatellut sua tarpeeksi miltä susta tuntuu, vaikka päivittäin ajattelen ja sua tätä kautta muistan sekä kenties jotain muutakin kautta tuonut sitä esille..
Olen elänyt koko tän ajan jossain ihme sumussa, tietynlaisesa sekasorrossa ajatusteni kanssa.
Oliko siis kysessä joku testaus, olin joku sun oma projekti tai jotain? Koitit koetella ja katsoa miten reagoin? Tai sitten tarkoitus oli antaa asioiden olla, lopettaa kirjoittelu, unohtaa. Myös se, että mun pitäisi ryhdistäytyä.. takiasi ryhdistäydynkin ja tietty ihan omaksi parhaaksi myös. Mutta mikä olisi tilanne, katse kohti uusia tuulia vai katse kohti sinua. Mielummin kattelisin sua uusien tuulien kanssa.
Hyvää tiistaita sulle, olet mulle kullan arvoinen, jos vain voisit olla hippuseni.
Mietin
11
269
Vastaukset
- Ei kyllä selvii
tällä palstalla, kyllä pitäs puhua sille itelleen. Jossain vaiheessa tulee vastauksia mutta niillä ei ole merkitystä koska ne on vierailta kirjoittajilta.
- ajatuksella aikansa
Nuohan ovat vain ajatuksia, kauniita ajatuksia. Anna hänen ajatella, ei se ajatus tavoita kohdettaan silloinkaan kun sitä ei minnekään kirjoita.
- 366
Tänne ilmaistut ajatukset ja tunteet ovat hiukan kuin maitopisaroita vesilasissa. Sekoittuneita, sameia, epämääräisiä. Todellisuudessa haluamme juoda maidon maitona ja veden vetenä. Kenties olet luullut tuovasi hänelle esiin tunteitasi, kenties oletkin jäänyt epämääräiseksi? Pettäväksi perustaksi, jolle on vaikea rakentaa?
- Näkemyksiäkokemuksua
Kaikki sanoihin vangitut tunteet ovat epämääräisiä ja ravallaan valheellisia, ei se koskaan mene ihan oikein, totuus on paljon ihmeelisempää kuin kieli, joka yrittää sitä selittää ja imitoida. Mutta joskus hyvä runo tai kirjoitus voi kirkastaa, selventää oman tunteen, ajatukset. Sehän on juuri se sama, mitä minäkin ajattelin -tyyliin. Siksi on runoilijoita ja on laulajia, jotka osaavat tulkita uskottavasti todellisuutta jäljittäen kaikkea tätä. Tunnemassasta sorvataan erilaisia näkemyksiä omasta kokemuksesta. Onneksi ihmiset ollaan niin samanlaisia, että voidaan jorista sitten täällä palstallakin niistä.
- Samis aber kein Sami
Hups, tällä palstalla asuu joku samis, voisi olla ihan minun näpyttelemä tämäkin, no eipä tarvinnut itse kirjoittaa, kunhan odottelen ja ihmettelen, millaisia vastauksia tipahtaa :-).
- Joku mies
Aika sekaisin olen minäkin, mutta se on varmaa, että mistään testauksesta tai projektista ei ole kyse.
- Mukavaa päivää:)
Meillä tämän palstan useammilla on tuo samanlainen ajatus.
Kiitos sanoistasi:)
Tahtoisin myös uudenlaisen otteen tähän sumussa ja ihastumisessa elämiseen. - sumusenakin päivänä
Herkät tunneajatukset
herkistää mielen..
Herkkyyttä tiistai päivään.. - vois olla mulleki
Toivoisin että katse koti minua. Haluaisin olla hippusesi :)
Kivaa tiistaita sinnekin :) - Mietintää, mietintää
Oli varmaan mieheltä naiselle tämä, mitähän mahdat tarkoittaa tuolla ryhdistäytymisellä, sitäkö mitä sanoit että et ole ajatellut tarpeeksi sitä miltä hänestä tuntuu ?
Ajatusten purku on hyvä asia mutta sillä ei vielä asiat selviä vaan ne vastaukset on kuitenkin saatava siltä toiselta osapuolelta.
Jos hän oikeasti on sinulle kullan arvoinen niin toimi sen mukaan ! - Korvaamaton(ko)
Tutunoloista tekstiä. Mulla oli taannoin yks ihmiskoe mutta jos totta puhutaan niin oli se muutakin... mutta ihmiskokeesta on paljon helpompi päästää irti niin sanotaan vaikka niin. Hyvä että ryhdistäydyit. Yritän itsekin parhaani mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774