miehen kanssa kaksin..

..paradise..

olemme harkinneet thaimaan reissua ilman lapsia,emme ole ennen thaikuissa käyneet..olemme miettineet phuketia tai krabia,kumpaa suosittelette? olen kuullut että krabilla olisi halvempaa.Ja ei tarvii olla mikään biletyspaikka,ravintolat ja baarit riittää iltaelämäksi.Ja retkille mentäisiin kyllä..ja ajankohta olisi tammikuu.
Jos joku asiallinen vastaus tulee,olen kiitollinen..!=)

22

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

Suosittelen rauhallisempaan lomailuun Khao Lakia ja sieltä joku ihana rantahotelli.

• .paradise..

kiitos vinkistä..onko siellä hintataso millainen?eikö se ole aika laaja alueena,ainakin olen katsonut että on joistakin hotelleista pitkät matkat esim.keskustaan..

• rauhaisaa lomaa

itse ja tykästynyt khao lakkiin.

Niin no khao lak on tosiaan aika laaja alue, mutta ottaa sen hotellin sitten bang niang tai nang thong rannalta lähellä on varmasti riittävästi ravintoloita, ja baareja kauppoja, hyvinvointipalveluita yms. Vaikka nang thong on keskustan ranta, niin bang niang on ehkä viihtyisämpi, myös torin läheisyys on plussaa. ravintoloita riittää vaikka jokapäivälle pari eriäkin.
      Itse olen mieltynyt khao lak beach:lle joka tosin on noin 5km päässä keskustasta,, mutta ah niin niin rauhallinen. baareja riittää lähellä muutamia, ja mukava poiketa lam kaen (lam ru) puolelle (2km) joka on ehtaa thaimaata. Mutta tämä vain oma näkemys. kaikki khao lak:n rannat on hyviä, ja omaan rantaan ihastunee. harva on omaa rantaansa khao lak:ssa moittinut. keskustankin rantahotellit sijaitsevat rauhallisella alueella, joten niilläkin perustellusti omat kannattajansa.
      Huonosti et voi siis valita, jos rauhallista rentoa mukavaa lomaa etsii, ilman kiirettä... ja ah ne ihanat autiot rannat, on parasta.

Itse kk päästä jo siellä taas...

• näin on

Phuketin saarella on kymmeniä hienoja paikkoja...ei voi mennä vain Phukettiin...

• ..paradise.

kiitos vastauksista..=) khao lak toisaalta kiinnostaisi,mutta sitten olisi se bussimatka vielä lennon päälle..
        ehkä aloitamme thaimaan matkailun tylsästi kata beachiltä,sinne on matkojakin suht edullisesti..=) mitä mieltä olette paikasta ja hotellista kata sun beach?

• Hmmm tjaah..
        ..paradise. kirjoitti:

kiitos vastauksista..=) khao lak toisaalta kiinnostaisi,mutta sitten olisi se bussimatka vielä lennon päälle..
        ehkä aloitamme thaimaan matkailun tylsästi kata beachiltä,sinne on matkojakin suht edullisesti..=) mitä mieltä olette paikasta ja hotellista kata sun beach?

Osallistus hieman keskusteluun...
        Huomasin, että mainitsit vertailuna Phuketin Katan ja Khao Lakin.

Phuketin lentokentältä on Katalle matkaa n. 50 km ja koko reitti kulkee pientä ruuhkaa olevien teiden kautta, siis koko reitti, enemmän ruuhkaa on Phuket Townin kohdalla, matka-aika bussilla kestää Patongiin n. 40 min suoraan, sitten Karon ja Kata, jonne kestää varmaan sen 1 tunnin, suoraan. Pakettimatkalaisten bussit täytetään eri hotellien vieraista, jolloin osa voi jäädä Bang Taoon, Kamalaan, Patongille, Tri Trangiin tai ainakin Karoniin, jotka kaikki ovat ennen Kataa. Tuskin kaikki bussissa ovat menossa Katalle.

Khao Lakiin Phuketin lentokentältä on n. 80-90 km ja tie on vähemmin liikennöityä olikohan se nimeltään Phet Kasem tie n:o 4, jota pitkin bussit voivat ajaa ihan reipasta vauhtia. Olen ajanut matkan itse useita kertoja motobikella. Matkan varrella ei ole pysähdyksiä ennen Khao Lakin keskustaa, joten matka-aika sinne on hieman yli tunnin korkeintaan.

Jokaiseen hotelliin johon vieraita jätetään, pysähdys kestää 5-15 min, riippuen kuinka paljon vieraita kyseiseen hotelliin menee.
        Taksilla Karoniin menee hieman nopeammin, ehkä 50 min, mutta Khao Lakiin taksilla menee tunnissa ja kyyti sinne maksaa n. 1500 THB eli n. 37 €, mutta sillä sitten pääseekin suoraan hotellin ovelle odottelematta muita. Eihän bussit edes lähde kentältä ennen kuin kaikki matkustajat ovat bussissa ja tarkistuslaskenta tehty 3 kertaa.

• 21

Itse menisin kyllä Katalle mielummin. Ollaan oltu molemmissa Katalla, Karonilla ja Khao Lakissa (miehen kanssa kaksistaan Hiltonissa Karonilla). Khao Lak oli liian pieni ja rajoittunut meille jos ei aio koko päivää / kahta viikkoa vain maata..:)

• keulako

hei! oletteko menossa kuinka pitkäksi aikaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe