Mikä, mikä mättää taas Soneran palveluissa, sähköposti on ollut toimimaton elilisestä lähtien Imatralla? Täytyy kai vaihtaa toimijaa, kun muutenkin palvelu on tosi huonoa!
Soneran huono toiminta
9
248
Vastaukset
- temari.,,Нет проблеm
Itellä toimii sähköposti, on toiminut siitä asti, kun vaihdoin Elisalta Soneraan. Eli noin 1,5 vuotta. Liittymä on 3G ilman mukkulaa. Kortti on läppärissä itsessään.
Palveluun olen tyytyväinen, mitä siihen palveluun sitten sisältyykin. Lasku tulee ajallaan ja maksut lähtee ajallaan. Mitä muuta? - soneraonpaskaa
Ota sähköpostiksi aina joku muu kuin operaattorin. Jos vaihdat operaattoria niin menee sähköposti osoite. Vaikka googlen gmail.
- temari.,,Нет проблеm
On molemmat, Soneran ja Gmail. Kannattaa aina pitää varaposti että ei tule tilannetta, ettei ole yhteyksiä mualimalle.
- gmail.com
Mie en koskaan käyttänyt soeran s-postia,vaikka on,miks pitäis,tuo gmail toiminut aina mulla,sonera kyllä muuten hyvä,palvelussa varsinkin,ainaski mulla!
- Sonera:,-
Miksi valitat?Vaihda liittymää ja sillä siisti.Itse olen ollut Soneran asiakas jo hyvin kauan,ei mitään valittamista.
- temari.,,
Suomalaiset kapitalisti operaattorit alas! Ottakaa beeline.
www.beeline.ru - kapitalistitjyrää
olette aivan pihalla. voin kertoa työntekijänä mistä on kyse. vaikka otat imatralla toisen operaattorin liittymän. toden näköisesti linjat vaan vuokrataan soneralta.
sitten tukiasemat eri paikoissa on niin erillaisia, voi olla jossain talossa pelaa saunalahti paremmin kuin soneran tai elisan usb-tikku. mutta ihan vieressä taas voi olla parempi joku toinen. sama koskee puhelin liittymiäkin jos ongelmia talon sisällä tietystä syystä. ainoastaan kokeilemalla monen operaattorin liittymää voi olla varma mikä on sopiva. nykyään 2 vkoa voit testat ja palauttaa paketin. mutta mikä tänään pelaa ei tarkoita että siinä välttämättä ei olisi ongelmia vaikka vuoden päästä koska tekniikkaa uusitaan koko ajan sekä tulee uusia tekniikoita. tämä semmoinen viidakko että ymmärräkkään kuluttajina. sitten olette naimisissa vaikak 1 tai 2 vuotta tietystä liittymästä ja ette pääse ennen sopimusta kirveelläkän pois näistä kunne menee vaikka se 2 vuotta umpeen. soitatte automaattivastaajaan vioistanne ja painelette numeroita johon teidät yhdistetään eli maksatte vaan lisää rahaa operaattoreille vaikka teette vikapyynnön. sitten jos asentaja tulee joka soneran tapauksessa ei ole ollut 10 vuoteen edes soneralainen ja voitte maksaa helposti n. 100€ vaikka syy voi olla soneran tai minkä muun vaan operaattorin. ihminen nämä kaiken on keksinyt rahastaakseen kansalaisiaan. ei niitä optioita ja bonuksia tyhjästä maksteta vaan pitää saada kansa rahoittamaan nämä jotta myö työläiset vaan tehdään töitä.
kuten joku kirjoitti niin tämä on tätä kapitalisti operaattorien toimintaa. enne oli sentäs vain ja ainostaan ptl-tele tai telecom finland ja oli porukkaa korjaamassa vikoja, nyt ei porukkaa ja tehdään rahaa eli bisnestä asiakkaitten kustannuksella. ja sitten ei välttämättä ole edes kuituja maanalla kun asiakas tilaa adsl:n kotia, odotetaan että joku irtisanoo liittymän jotta saadaan toinen kytkettyä. sanotaan että nyt on kiirettä ja plää plää.... - se siitä
Mulle myivät isomman mega yhteyden pari vuotta sitten ja samalla kannettava, joka on aivan paska. Koneella on takuuta ooneksi 3 vuotta, eli vielä reilu vuosi jäljellä.
Kone on käynyt kerran huollossa ja on nyt toista kertaa huollossa.
Seuraavaksi vaadin uuden koneen, jos ei toimi.
Soneralta soitti myyjä, joka kuulosti aivan samalta, joka soitti 2 vuotta sitten kun pakettia minulle tarjosi. Yrittä saada jatkamaan tarjousta seuraavat kaksi vuotta eteenpäin samalla hinnalla.
kaksi vuotta sitten minulla oli kiire ja sanoin, että laita sit tulemaan. Nyt yritti vaikka kuinka lirkutella siellä, mutta sanoin suoraan, että olen pettynyt heidän palveluun.
En tehnyt jatkosopimusta.
Vaihdan operaattoria, kun määrä aika tulee ympeen.
Koneen huollostakin on tehty äärettömän vaikeaa.
Kolmeen eri paikkaan soitin ja vihdoin pääsin läpi.
Tämä kannettavani onkin tarkoitettu yrityskäyttöön ja sen takia soitin sitten tekniseentukeen.
Sielläpä vastasi ihminen englanniksi, vaikka en valinnut englanninkieleistä palvelua. Jos olisi vanhempi ihminen asialla, niin ei varmasti ymmärtäisi kaikkea saati mitään.
Ja mikä huvittavinta, kannettavani reissaa ulkomaille asti huoltoon.
Minulle riitti. Hommaan seuraavan yhteyden ihan muualta ja seuraavan koneen ostan kaupasta käteisellä.
Loppuu tämä soneran pelleily. - ristiina
Sonera ei enää ikinä. Olen todella pettynyt siihen!!!
Kymp.fi on paras!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa553981TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341420- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972