Kuinka paljon pojat teitä jännitti/jännittää eka kerta?
Ite oon tyttö ja mua jännittää ihan hirveesti, mut olisin valmis kokeilemaan. Mietin vaan sitä, et kuinka paljon mun poikaystävää mahtaa jännittää? Ja senkö takia ei olla tehty vielä mitään? vaikka yhdessä ollaan oltu jo monta monta kuukautta.
Ei mulla kiire ole, enkä halua painostaa.
Pelkään vaan, että mun poikaystävä ajattelee mut jotenkin kokeneempana ja sen takia sillä on paineita asian suhteen? Vaikka se tietää, että itekin oon neitsyt.
Ja sekin varmaan haluais, tai varmasti haluais, ainakin se niin antaa ymmärtää lääppimisillään ja puheillaan ;) En omasta mielestäni oo mitenkään päällekäyvä tai yritä tyrkyttää itteeni sille.
Mut vastauksia ja iät mukaan vastaukseen :)
Pelottaako/jännittääkö poikia...
höodfhjdrmin
3
224
Vastaukset
- Avoimin mielin
Ensimmäinen kerta jännittää aina oli sit kysees 12 tai 22 vuotias, Se on uutta joka tapauksessa :) ja ensimmäiselle kerralle ei kannata asettaa mitään tavoitteita koska poika todennäköisesti tulee hyvinkin pian kun sisään pääsee. Mutta harjoittelemalla ja sitä harrastamalla oppii ja siitä tulee kokemuksen kautta hyvinkin nautinnollista ja leikkisää puuhaa ;D
- wgohpöjiädtfyguhiöo
Kiitos kun vastasit :) Nyt lisää vastauksiaaaaaaaaaaaaaaa!
- asd12sdads
Kantsii puhua avoimesti sille poikakaverilles niin senkin suorituspaineet laskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770