Olen käsittänyt, että vapaita Hotspotteja on mm. pikaruokaravintoloissa, joissa pystyisi käymään verkossa 3ds:n kanssa. Kävin mäkkärissä, ja sain virheilmoituksen "Unable to connect". Miten olette saaneet toimimaan hampurilaisravintolan Hotspotissa konsolinne?
3ds hotspot mäkkärissä
1
192
Vastaukset
- ,..-,,
Yleensä ne on ilmaisia asiakkaille ja yleensä myös täytyy mennä kysymään kassalta, mikä on niillä wlanin salasana.
Kun etsitytät ensin ds:lla wlaniyhteydet. Valitset kyseisen paikan yhteyden ja laitat salasanan.
Joskus voi käydä niin, vaikka yhteys näyttäisi olevan todella hyvä, mutta järjestelmäsi eikä langaton saa yhteyttä toisiinsa, tulee juuri tuollaista erroria.
Siihen et voi itse vaikuttaa mitenkään, koska se on kiinni paikan yhteydestä. Esim. mäkin langattomassa voi silloin olla yksinkertaisesti vain yhteysongelma sen ja itse netin välillä.
Kannattaa valita muita paikkoja kuin joku mäkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot583559Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe322959- 282614
- 762604
- 192265
- 522242
- 561901
- 581726
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111613- 131535