Pykälän etäkurssi.

500km päästä Hki:n

Voisiko joku joka on kurssin aiempina vuosina käynyt /käy parhaillaan, mitä se sisältää? Mitä se antaa lisää omaan lukemiseen, jos on vastaustekniikka jo kunnossa?

Kyselen koska olen opiskelija, jonka budjettiin tuo 380euroa olisi suuri lovi, jos kurssi ei "anna" mitään.

Toivottavasti joku osaisi auttaa :)

20

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bfsfb

Se tuo motivaatiota sekä sinulla on tuutori tukena. Saat käydä välikokeissa, jotka ainakin itse koen tärkeiksi. Vaikka vastaustekniikka olisikin kunnossa näitä tehtäviä tekemällä oppii kirjan tärkeitä asioita. Myös kurssi-net -tunnukset ovat hyvät, sillä kurssinetissä voit esittää kysymyksiä kirjan epäselvistä kohdista joihin opettajat vastaavat parhaansa mukaan.
      Etäkurssista on todellakin hyötyä!

• asdfasdfsdg

Itse kävin tuon etäkurssin vuonna 2009.

Itselleni se auttoi juuri tuossa vastaustekniikassa, koska itse asia ei ollut mielestäni kovin hankalaa.

Lisäksi se auttoi pysymään aikataulussa lukemisessa, koska tein ne harjoitukset, jotka kurssille kuului aikataulun mukaisesti. Niistä saadun palautteen turvin pystyi tarkistamaan, mitkä alueet tarvitsevat vielä harjoitusta, eli mitkä eivät olleet vielä niin hyvin hallussa, kuin mitä itse ehkä kuvittelin.

Niin ja pääsi sisälle 2009, ja tuo etäkurssi oli kyllä ainakin minun kohdallani hintansa arvoinen.

• 500km

Edellinen 2009 sisään päässyt: Olenkohan myöhässä aikataulusta jos tilaan kurssin nyt? Jos on jo osa tehtävistä mennyt... voikai niitä tehdä omassakin aikataulussa/kiriä tahtia?

• opiskelija

itse olen etäkurssilla etkä todellakaan ole vielä myöhässä, mitään ei myöskään ole vielä tarvinnut palauttaa.

• 500km

Eli siellä saa vähän itse muokkailla aikatauluaan? :) Hyvä juttu!

• miumau

Itse myös etäkurssilla, ja mitään tehtäviä en ole edes vielä saanut.. Milloinkohan niiden olisi tarkoitus saapua?

• 500km