http://www.youtube.com/watch?v=wKnr-vXR0Lk
Tuollainenhan Tapsa on.
Tapsan maneerit
9
214
Vastaukset
- Gilla*
No ei Tapsa nyt sentään noin paljon käsillään huido ja ilmeile laulaessaan. Melkoisesti noissa liikkeissä on paisuttelua ja ylikorostusta, mutta eihän se tietysti muuten toimivaa komediaa olisikaan.
- Lorujaje
No ei kyllä ole eikä ole koskaan ollut Tapsan esiintyminen tuolaista sekopäistä heilumista ja hosumista.
- Hyvä, hyvä!
Onpas kankipoika saannut liikkeen mukaan.
- Loistavaa! Kiitos!
Jussipatsaan ja Golden Globe- sekä Oscarpystin arvoinen suoritus! Aivan kuin Tapsuliini. Kerrassaan. BRAVO!
- dfdfdffdff
Tuollainenhan Tapsa on. Älytöntä huitomista ja sekoilua.
Ja monellakohan Tapsan keikalla tai konsertissa sä olet sitten ollut ? Et takuula oo ikinä Tapsaa livenä esiintymässä nähnyt.
Tapsa on sekä tyylitaitoinen , että mukaansatempaava esiintyjä ! Ei tosiankaan ole mitään älyöntä huitomista ja sekoilua !
- Touhu-Tapsa.
Kerran olen nähnyt, kun Tapsukalla
oli maaninen vaihe päällä.
Ja ihan tuollasta se kyllä oli.
Osa yleisöstä pelkäsi.- Sepitini
Kai Tapsa joskus jossain menevämpien biisien aikana saattaa intoutua vauhdikkaaseenkin lavaliikehdintään , mutta ei minun ole koskaan tarvinnut Tapsan keikalla mitään pelätä enkä tosissani usko että oikeasti kenenkään muunkaan.
- ei sentään
Olen aika monta kertaa olut Tapsan keikalla eikä kertaakaan ole heilunut ja hosunut siellä tuollalailla sekopäisesti . Ei Tapsa lavalla jähmettyneenäkään jökötä vaan kyllä hän siellä ihan luontevasti ja rennosti liikehtii ja esiintyy, joten tuo video on kyllä aivan yliammuttua liioittelua. Vaan mitäpä sitä sketsiohjelmalta voi muuta odottaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166598- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46939- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708