Koen erittäin häiritsevänä tuon äijäköörin joka istuu joka jumalan aamu tuolla pullonpalautusautomaattien tukkeena,nauravat,huutavat ja mesoavat kuin juoruämmät ennen vanhaan.
Kannataisiko minimanin viheltää peli poikki että saavat asiakkaat rauhassa tehdä ostoksensa?
Äijät kokoontuu
14
306
Vastaukset
- korppikotka
Miten se ostoksia voi häiritseä jos ne pullonpalautusautomaattien lähellä istuskelevat???
- fdsfsfdfds
kaveri taitaa käydä ilmasella paskalla vessoissa.
- kake77
fdsfsfdfds kirjoitti:
kaveri taitaa käydä ilmasella paskalla vessoissa.
päihdehoitola hermanni
- Porttikielto...
Juu,on kyllä ihme että saavat noita marttakerhon kokouksiaan pitää ja olla maksavien asiakkaiden tiellä.
Jos minun olisi businee potkisin ulos. - hhhh&9
Hanki ääliö elämä!
- maximani
Miksi sinä koet toisten ilot häiritseviksi?
Eikä sillä pullonpalautusautomaatin luona tehdä ostoksia, ne tehdään myymälän puolella.
Ennenvanhaan kun joku lausui turhaan jumalan nimeä ja levitti väärää todistusta lähimmäisistään laitettiin jalkapuuhun miettimään, että mitä tulikaan taas mesottua.- vanha
tulihan se jumala sieltä kyllä se kerkiää jokapaikkaan.
- näin
Ihmiset ei osaa nykyään muutaku valittaa
- tynmklpå
Kallentorilla ja Halpa-Hallissa kokoontuu myös näitä äijäryhmiä. Kauheata naurua ja kovaa puhetta. Erittäin häiritsevää. Kallentorilla kyttäävät joka aamu siinä alakerrassa. Jukka-Pekkakin istuu siellä.
- TOSIrealisti Kokkola
Noita "äijäköörejä" on jokaisessa ostoskeskuksessa ja huoltoasemilla.
Mukaan juttuseuraan pääsee kuulemma vain, jos on taskussa vähintään viisi (5) lääkärin kirjoittamaa reseptiä. En kehtaa enkä uskalla mennä mukaan, kun ei ole noita "reseptejä" (jäsenkortteja), vaikka olen ollut täysin ansaitulla eläkkeellä jo yhdeksän (9) vuotta.
Antakaa "poikien" kokoontua ja jutella...
JK Missä ne naiset kokoontuvat - ompeluseuroissako kuten muistan lapsuudessani tapahtuneen...
- Shit....
Jos koululaiset parveilee ne potkitaan ulos maleksimasta.Mikä näitä äijiä noista eroittaa?
Ulos vaan puhumaan paskaa,kasvaa pellotkin paremmin! - maximani
Niin ja Joo mikäli tällaiset asiat ovat niin suuria huolenaiheita, että niistä pitää valittaa niin ei mitiä hätiä jatketaan tätä mukavaa elämää ja annetaan toistenkin taplata tyylillään.
- Suvaitsevainen
Vain syvästi alkoholisoituneet palauttavat pulloja joka aamu. Lisäksi itse-inho ja syyllisyydentunne aiheuttavat aloittajan kaltaisia kokemuksia. Antakaamme herrojen hekottaa.
- frt6gb
häiritseviä ukkoja istuu jokaisessa kauppakeskuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944