siis romanimieheen..
En voi tunteilleni mitään. Sydän lepattaa, kun ajattelen häntä.
Haluaisin hänen lähelleen, kiihkeään syleilyynsä.
Olen ihastunut tummaan...
6
380
Vastaukset
- peliromaanimanne
varaudu puukkotappeluun
- ffffffffffffffffffff
tyhmä blondi kyseessä,jooopajooo
- en suosittele
vaikkakin se voi olla jonkun aikaa ihanaa, kuten tietty kaikki muutkin suhteet., vaan jos oikein rakastutte, meette naimisiin, saatte lapsia, niin oletko varautunut siihen, että eron sattuessa, lapset jäävät aina isälle, ja tosijaan juu, siinä vaiheessa niitä puukkojakin aletaan heilutteleen.
- linkreeni
kuka enää eron jälkeen sua huolii, arvoton tapaus pilalle pantu. hyi helevata ihan oksettaa
- onnea aloittajalle
Ei muuta kuin onnea aloituksen kirjoittajalle. Älä välitä noista kettuilijoista, rasisteista. Ei kaikki romanit ole samanlaisia, ei mekään nk.valkolaiset olla kaikki samanlaisia.
- 5ew6j7etj
Vaikuttaa kyllä provolta jos pitää ihan mainita että kyseessä on romani.
Eikö voi puhua ihmisestä yksilönä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594