Edes vuorokaudeksi-viikonlopuksi itselleni! Jätit minuun kaipuun ja kipinän joka tahtoisi purkautua..Luultavasti olet unohtanut minut täysin mutta minä en ole SINUA! Tiedäkin SE!
Kumpa saisin sinut!
33
992
Vastaukset
- Okei okei
Kunpa
- inkkarilinkkari
Just meinasin vastata, että et sä ketään saa kun et osaa kirjoottaa.
- Okei okei
inkkarilinkkari kirjoitti:
Just meinasin vastata, että et sä ketään saa kun et osaa kirjoottaa.
Kuule, ei ole helppo olla pilkunviilaaja, ei pidä ottaa itseensä :-(
- Secret
Et edes todellisuudessa sitä halua. Haluat vain vinkua ja haihatella. Se on nähty!
- postimies Jukka
Mistäs sä tiedät..pysy poissa täältä jos et osaa muuta kuin valittaa toisten kirjoituksista.Mikä sua vaivaa?Eihän sinun ole pakko vastata..viesti ei ole sulle ehkä lainkaan..
- Secret
postimies Jukka kirjoitti:
Mistäs sä tiedät..pysy poissa täältä jos et osaa muuta kuin valittaa toisten kirjoituksista.Mikä sua vaivaa?Eihän sinun ole pakko vastata..viesti ei ole sulle ehkä lainkaan..
Kyllä tiedän. Kun ihminen ei ole valmis tekemään pienintäkään elettä toisen vuoksi, päinvastoin kopeilee, on ylimielinen jne. niin silloin ei tahdo, ei tarpeeksi. Se nyt vain on totta. Joku muu asia menee silloin edelle, varmaan joku omahyväinen asia . . .
- Secret
Jos todella jotain tuntisit, tekisit jotain unelmasi totetuttamiseksi. Sen eteen, että voisit olla hänen kanssaan.
- kun puhut noin
Ootsä hoitsu?
- punertavat hiukset n
kun puhut noin kirjoitti:
Ootsä hoitsu?
Minäkö?..kuka tietää?
- m
punertavat hiukset n kirjoitti:
Minäkö?..kuka tietää?
Olet sinä, minä tiedän. Varattukin.
- ed
punertavat hiukset n kirjoitti:
Minäkö?..kuka tietää?
etsä, ku toi secret
- punertavat hiukset n
m kirjoitti:
Olet sinä, minä tiedän. Varattukin.
Mistäpäin sinä olet?..
- hänelle..
Täällä yks punertava hiuksinen nainen ja samaa haluaisin!
- Never
Ei ikinä enää punatukkasta! Kerran hairahtusin ja se ei tunnu tajuuvan et on elämäs tärkeempääki ku hän! Mustatukkasta rakastan ja haluun!
- kaikkiruokainen
Noh..makuja on monia! :P
- Villitys
Olen huomannut, että kovin monet ovat nykyään tummia :D
- ooook
Tummat on tulisia
- .
ooook kirjoitti:
Tummat on tulisia
Eivät ole aitoja
- 14+5-%4
. kirjoitti:
Eivät ole aitoja
Nörtti ja hiekanvärinen kelpaako
- kyllä muuten
heti tajusin, ettet mua neverever halua....yx vähän punertavaa.
- vaan kyllähän se
vähän sattuu, kun tajuaa, ettei merkinny toiselle ihmiselle yhtään mitään....nevermind.
- Näin meni
Yksi punertavahiuksinen olisi ottanut erään blondimiehen mieluusti vielä kerran edes vuorokaudeksi viereensä. Minkäs teet, elämä on ja tähän on tyytyminen.
- näinhän meni
Et uskaltanut sanoa tuota sitten oikeasti??
- Näin meni
näinhän meni kirjoitti:
Et uskaltanut sanoa tuota sitten oikeasti??
Tässä tapauksessa hänen kiinnostuksena lopahti. Sellainen fiilis jäi. En ollut hänelle riittävä. Syitä en ala enempää tässä kertoilemaan. Olen toisinaan ujokin, tiedän sen ja en halua olla myöskään tyrkky.
- Secret
Joskus tuntuu, että yksikin päivä / yö / vuorokausi olisi arvokas, paljon parempi kuin erossa oleminen . . .
- punertavat hiukset n
Eiköhän tehdä ISO terapettinen ryhmähali! :) :) Kaikille ikävöijille-yli päässeille ja muillekkin..Minäkin kaipaan erästä mutta aina ei saa mitä tahtoo,,:P
- Näin meni
Heh, mahtavaa vertaistukea:) Sait hymyilemään. Nyt siirryn tästä jo "hiekkamiehen" luokse unimaailmaan ja laitan koneen kiinni.
- ISO HALI
kaikille meille....
- en unohtanut
Et antaisi minua enää pois =)
- yks pöljä vaan
Alussa punertavat lopussa vaaleat. Hänellä, kaipaan.
- mulla melkein mustat
ja ikävä joka raastaa....sekä vitutus..ku tietää ettei saa
- murusesi
Kyllä siitä oli puhetta mistä mun löytää - tule hakemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454970Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481069- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17977Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8867Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2822Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27703