että kaikki muut tajuaa sun asiat, mutta sä itse et tajua yhtään mitään. Monella on ihan selkeä mielipide, mutta sinä et tajua itse. Voiko niin edes olla?
Tuntuuko joskus siltä
13
298
Vastaukset
- faktatietoa
mielipide on aina henkilökohtainen. voit aina olla vapaa mielipiteistä. sehän se on onnellisuuden alkulähde!
- Outo lintu
:-D
Se on vähän pelottavaa kyllä, jos muut pitävät minua jonakin, niin enkös silloin ole sitä. Enemmistö päättää :-( - ?
Outo lintu kirjoitti:
:-D
Se on vähän pelottavaa kyllä, jos muut pitävät minua jonakin, niin enkös silloin ole sitä. Enemmistö päättää :-(Kai sä itse tiedät enemmän siitä, mitä olet? Muut voivat vain kuvata, mitä olet heille.
- Ap
? kirjoitti:
Kai sä itse tiedät enemmän siitä, mitä olet? Muut voivat vain kuvata, mitä olet heille.
Niin tiedänhän mä kaikenlaista, mutta sitten jos mua viedään hullujenhuoneelle, niin tiedänkö mä sittenkin vielä, että voin luottaa itseeni. Josssainhan se raja menee. Jossain minä lakkaa ja siirtyy kollektiivin harteille.
Tekoja saa ja voi arvostella, tai ainakin esittää mielipiteensä. Järjenjuoksuakin voi arvioida ja siitä vetää johtopäätöksiä. Mutta tunteita ei voi kukaan arvostella, ei edes Kellokosken prinsessan. Ne on mun omia, mutta niihinkin vaikuttaa kaikki se, mitä teen ja näen, kaikki kulkee käsi kädessä. - vaikeita kysymyksiä
Ap kirjoitti:
Niin tiedänhän mä kaikenlaista, mutta sitten jos mua viedään hullujenhuoneelle, niin tiedänkö mä sittenkin vielä, että voin luottaa itseeni. Josssainhan se raja menee. Jossain minä lakkaa ja siirtyy kollektiivin harteille.
Tekoja saa ja voi arvostella, tai ainakin esittää mielipiteensä. Järjenjuoksuakin voi arvioida ja siitä vetää johtopäätöksiä. Mutta tunteita ei voi kukaan arvostella, ei edes Kellokosken prinsessan. Ne on mun omia, mutta niihinkin vaikuttaa kaikki se, mitä teen ja näen, kaikki kulkee käsi kädessä.Totta, jotkut ovat enimmäkseen rajan takana eivätkä välttämättä tiedosta sitä itse, ainakaan objektiivisesti (Breivik).
- tilanteessa
Ap kirjoitti:
Tekoja saa ja voi arvostella, tai ainakin esittää mielipiteensä. Järjenjuoksuakin voi arvioida ja siitä vetää johtopäätöksiä. Mutta tunteita ei voi kukaan arvostella, ei edes Kellokosken prinsessan. Ne on mun omia, mutta niihinkin vaikuttaa kaikki se, mitä teen ja näen, kaikki kulkee käsi kädessä.Tismalleen samat ajatukset.
- prinsessa vihainen
Ap kirjoitti:
Tekoja saa ja voi arvostella, tai ainakin esittää mielipiteensä. Järjenjuoksuakin voi arvioida ja siitä vetää johtopäätöksiä. Mutta tunteita ei voi kukaan arvostella, ei edes Kellokosken prinsessan. Ne on mun omia, mutta niihinkin vaikuttaa kaikki se, mitä teen ja näen, kaikki kulkee käsi kädessä.itse olet Kellokosken AP
- tosi kivaa joo
No onhan se kiva välillä,että muut huolehtii sun asiat,niin ei itse tarvitse koko aikaa huolehtia,mutta se nyt ei ole enää kivaa,jos ei saa tehä itsenäisiä päätöksiä
- mutkia matkassa
Toiset haluaisivat Sinun elävän tietynlaista elämää!? Niinkö???
- Ap
Joskus tuntuu aika rankasti siltä, että kulkee vastavirtaan. Onneksi ei joka paikassa eikä jokaisen ihmisen kanssa. Vähän ahdasta on, mutta koetan luikerrella ja käyttää tarvittaessa kyynärpäitä.
- virranvekara
Hienoahan se on jos uskaltaa elää omanlaista omannäköistään elämää. Olen usein miettinyt että asuinpaikkakin vaikuttaa tuohon kuinka paljon on tilaa vastavirrassa.
- ::^=)
ei.
- syvällä syvällä
ikävissäni
http://youtu.be/fIBzbdo2LjU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014