Voiko olla k..sipäisempää ihmistä ... jos Aitolehteä ei oteta huomioon ?
"Ku mä oon niin hyvä, ettei mun tarvi välittää muista, ku haukkua vaan"
Sofi Oksanen
8
276
Vastaukset
- Bjurso
Sofi on ihqu
- ei jaksa näit
Vaik en Suffista pidäkkään, niin painiihan se ihan eri sarjassa, kun nää meniä-hoorat, jotka antaa mitä vaan, jotta pääsee lehteen. Jos Sussi oli enemmän tyyliltään tavis, niin see oli ihan normi likka. Se mitä sitten kirjailee, en ota kantaa, kun moista kulttuuria en lue.
- Vanhavillasukka
Kirjat on ok, mutta miten se moppi pidetään puhtaana?
- Kudon jo uutta
Vanhavillasukka kirjoitti:
Monta tuntia vienee sotamaalauksen laitto?
- XXXXXXXX
Vanhavillasukka kirjoitti:
Ihan niin kuin tavallinen fledakin. Ja Sofista nyt ei voi puhua samana päivänäkään jonkun tyrkkymaran kanssa!
- Vanhavillasukka
XXXXXXXX kirjoitti:
Ihan niin kuin tavallinen fledakin. Ja Sofista nyt ei voi puhua samana päivänäkään jonkun tyrkkymaran kanssa!
Tuntuu, että moppitukan pesu ja etenkin kuivatus on vaikeampaa kuin normihiusten, mutta minulla ei ole kyllä omakohtaisia kokemuskisa. Kuka on tämä tyrkkymara?
- ei ei on on
Olenkohan minä perverssi , mutta minä tykkään Sofista .
- pervo211351823
Muttä tykkääkö Sofia peppuseksistäkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233051Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122129Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661978Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761563Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391336Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111075
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066