Miten Uralin voi olla mahdollista ...

..., että ylläpito on niin skarppina Antin poistopyyntöihin? Joskus täällä täysin asiattomat viestit (mm. lapseni koulu-uhkailut) voivat olla päiväkausia kaikkien pällisteltävinä, mutta mm. minun viestini hävivät parissa minuutissa.

Mä vaan kohteliaasti tälleen kysyn, ennenkuin mulle hankitaan bannit tututtuun tapaan.

Ja mitaan ette voi...

4

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukko häkkiin...

Onko se sika uhkaillut vielä lapsiasikin?
      Tulee mieleen yksi clusoota ärsyttävämpi tyyppi ja se on Breikvik.

Tuokin uhkailukirje, joka täälä julkaistiin, niin on se ihme, että se ei aiheuta valtavia toimia ko. herran suhteen, koska pelko ei ole suinkaan aiheeton, sillä tuollaisethan sekopoltsit usein sortuvat äärimmäisiin tekoihin lopulta kun ensin on kaikki muu on kokeiltu.

Olen ymmärtänyt ADA, että olet aikoinaan ystävystynyt mokomankin nilkin kanssa, mutta miten se on mahdollista, sillä itse ainakin pysyn mokomista vellilateeneista mahdollisimman kaukana, koska tuollaisista luusereista tulee vain harmeja.
      En nyt ihan usko, että normaalisti purjehdit tuollaisissa piireissä, vaikka olet sinä välillä ollut aika rasittava capitalaisia kohtaan.

Voi herranjumala, jos tuo mulkvisti olisi vielä onnistunut purjehtimaan Wincapitaan. Onnistui muuten purjehtimaan eräiden hyväuskoisten capitalaisten kaveriksi ja petti tietysti luottamuksen 400% varmasti heihin ja jukaisi kaiken aineeston mitä heidän kanssaan oli käynyt.
      Näille eräille hyväuskoisille jäsenille yritettiin kaikin keinoin kertoa, että ukko on sairas ja täysin vailla luottamusta, mutta ei mennyt perille.

• 20+14

Atalle ei mitään, mutta mitä nämä jäsenet ovat, kaveri siinä edellä puhuu aivan puutaheinää ja suurista prosteista vielä---mitkä näillä soivat takaraivossa.

• Katohan perhanaa. Ei ole totuttuun tapaan vielä jäähyaition ovi loksahtanu kiinni.

Mä yritin varoittaa Antista clubilaisia. Eivät uskoneet, vaan suorastaan ihannoivat sitä ja sen sekoiluja. Antti on hyvä sepittämään ja kertoilemaan satuja, joten siksi clubilaiset eivät ehkä heti olleet kärryillä Antin aikeista. Clubilaisille riitti, että se vaahtosi ja haukku poliisia ja teki törkeyksiä Adalle. Jotkut clubilaiset suorastaan nauttivat Antin aikaansaannoksista.

Ja mitaan ette voi...

• herra 007-ka

Siinä herra lusoa yritetään savustaa taasen pannaan eri ketjuissa, mutta aiuvan turhaan, kun painajina on näitä rahankäätäjiä, herra l-vähän sooloilee turhia -mutta on siellä seassa paljon hyvääkin -kun kaikki sen tiedostamme, taistelussa pahuutta vastaan, vai miten se oli, olikos turhan puhujat pahoja vai vähäsen tajuavia-- pian se nähdään, kun oikein oikeusrumpat alkavat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5247
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3234
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2966
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1565
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      133
      1240
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe