http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1530163/arvi-lind-teknarissa-sorakuskista-uutisankkuriksi
Eli BMW todellakin tarvitsee hiekkasäkit jotta sillä pärjää talvella? Ei olisi uskonut. Oma XF ainakin menee talvella todella nätisti, ilman hiekkasäkkejä.
Talviajo ja hiekkasäkit
4
222
Vastaukset
- kekkuli1
Hehheh oma vanha 520 farkku ainakin liikkuu ilman sun säkkejäs todella hyvin talvellakin (kiitos painon), Ne hiekkasäkit kuulus johonkin 80-luvun corollaan , joita olen myös omistanut monia. Pellehermanni oot ..!
- äxdraiv
Koeajoin 520d:n talvella ja aivan järkyttävä laitos. Päätin sitten ostaa vähän käytetyn nelivetoisen 530d:n ja meno on aivan eri luokkaa.
- MBMan
Arvi on ajanut Bemarilla jo 70-luvulla, ja silloin ne olivat etupainoisia ja renkaat huonoja.
Nykyisin ei ole minkäänlaista tarvetta käyttää noita hiekkasäkkejä, kuten Jaguaaria (ehkä) ajaneena tiedät. en muista Jaggen painosuhdetta, mutta se on todennäköisesti hieman huonompi (etupainoisempi) kuin bemarin, siitä syystä bemari etenee hieman paremmin talvella ilman noita hiekkasäkkejä kuin Jagge.- fdrgtjyudghjg
E90 on takavetoisenakin melkoisen hyvä menijä talviolosuhteissa. Vain erityisen huonoissa oloissa lisäpaino takana on tarpeen. Esim paksussa sohjossa tai peilijäisessä hitaassa ylämäessä ilmenee vaikeuksia. Vastaavissa olosuhteissa etuvetoinenkin olisi lähes yhtä pahassa pulassa. Toki renkaiden on oltava hyvät. Tästä on muuten se etu, että ei tule lähdettyä liikenteeseen urheilemaan loppuunajetuilla renkailla, koska niillä on niin merkittävä vaikutus arkisiinkin ajotilanteisiin.
Ja Arvi tosiaan on ajanut Bemarilla 70-luvulta lähtien, jolloin etenemiskyky ja turvavarustelu oli täysin toista luokkaa. Hänelle on varmaan jäänyt tuo hiekkasäkkijuttu tavaksi. Ja kyllähän se parantaa vetopitoa vähän. Tosin kulutuksen kustannuksella.
Pisteet Arville hyvästä autovalinnasta! Ei ole eikä taida tullakaan parempaa uutistenlukijaa. Suomen luotettavin mies ja ajaa vielä tolkun autollakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m664065Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903491Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363229- 502705
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182229Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221902- 291783
- 201414
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321406UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121400