>Minä meinaan jatkossakin pitää pyyhettä vyöllä,siihen on hyvä kuivata
>nokkuvat hikipisarat pois.
>Sopii pyyhe puvuntakin taskuunkin,voi jättää pikkasen pitkälle,tai
>kravatin solmiopidikkeessä olis hyvä paikka pyyhkeelle.
"Pyyhe" sopii vallan mainiosti vyölle millä voi pyyhkiä.
14
290
Vastaukset
- Kaiken kokeillut
Minulla on pattereilla toimiva fööni housujen oikeassa etutaskussa. Oikean käden kämmenpohjaan olen virittänyt pienen panoraama peilin, jolle voin joskus hymyillä kun aika käy pitkäksi tanssiessa. Kenkäni kiillotan pyörittämällä hameellista naista jarruttaen helmoja jommalla kummalla kengällä.
- 214
Miten olis turbaanin mallinen pyyhe kietaistuna päähän.
Eipä daamin ohimo kastuisi kun frotee imis hikeä koko ajan päästä.- Hip hip
Joo, ois hauskan näköistä. Tanssisin!
- Näsä V
".. sopii vallan mainiosti vyölle millä voi pyyhkiä"
Pyyhit siis hiet sillä vyöllä? - paperit on
Minä tungen vielä varoiks paperipyyhkeitä housuihin kun tuppaa "ne värkit" olemaan vähän vaahdossa ku oikein innostun hyppimään Bukkihyppyjä, ja vielä daami sylissä.
- Hypätään koskeen
Talvisin käyn istumassa perse paljaana lumihangessa noin joka 10 minuutti, etten töhrisi daameja hikeeni. Pallit ovat melkein vartin verran puhtaina. Hyvältä tuntuu. Pyyhkeet on mamiksille.
- Men´s skirt
Olen kuullut että on huippumuotia kun mies roikkuvan pyyhkeen sijaan pukeutuu
pitkähelmaiseen hameeseen..
Siihen on helppo hameen helmaan pyyhkäistä hikeä otsalta....toimii varmasti.- Frotteeta
Just silleen .. niitä voisi saada jostakkin sellaisen frotee kankaasta hameen
se olisi tosi käytännöllinen sulle pyyhkimisseen ..
- Mixei repussa
Kyllä pyyhkeen tulisi olla toiletpussukassa tai mahalaukussa vyöllä, silläpä sitten pyyhitään ettei hikeennyttäisi liikaa.
- Pyyhe vyötäröllä
katos kun ei ehi kaivella, vyötäröllä toimii paremmin
- Se kielioppi
Otsikkoon viitaten: Pyyhitkö sinä vyöllä?? Jos niin teet, mitä teet sillä pyyhkeellä sitten?
- Kannattas
Joo toi pyyhekankaasta tehty hame olisi sulla varmaan käytännöllinen ja persoonallinen. Kannattas harkita siihen pukeutumista .
Kuten tossa yllä ehdotetaan, hameen helmaan on helppo pyyhkäistä hikeä otsalta. - Valmentaja mukaan
Kannattas kirjoitti:
Joo toi pyyhekankaasta tehty hame olisi sulla varmaan käytännöllinen ja persoonallinen. Kannattas harkita siihen pukeutumista .
Kuten tossa yllä ehdotetaan, hameen helmaan on helppo pyyhkäistä hikeä otsalta.Pitäisi olla valmentaja, joka saapuisi musiikin tauottua lavalle tanssijasankarin luo, ojentaisi juomapullon kuivaisi pyyhkeellä otsaa, kasvoja ja kaulaa, tuulettaisi pyyhkeellä päätä ja kasvoja, ottaisi juomapullon, toivottaisi tsemppiä ja poistuisi.
- Huolto25
Valmentaja mukaan kirjoitti:
Pitäisi olla valmentaja, joka saapuisi musiikin tauottua lavalle tanssijasankarin luo, ojentaisi juomapullon kuivaisi pyyhkeellä otsaa, kasvoja ja kaulaa, tuulettaisi pyyhkeellä päätä ja kasvoja, ottaisi juomapullon, toivottaisi tsemppiä ja poistuisi.
Kyllä vaaan. Huoltaja voisi tuoda jakkaran mukanaan jolla
ottelija voisi istua hetken kappaleiden välissä hultajan hieroessa niskaa ja hartioita.
Ruiskuttaa lopuksi juomapullosta juomaa suuhun ja lähtee kun soittajat soittavat seuraavan erän alkaneeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291869Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631639- 1501237
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121071
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51019- 2851005
- 82991