Linux is the world’s fastest growing desktop OS

Linux 1!

12

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihana WIndows!

      Jopa oli surkeita prosenttilukuja linuxille. No eipä ihme, sehän onkin maailman eniten tietokoneita hajoittanut linux-ydin!

      Onneksi on yhä Windows! Sillä siinä toimii kaikki - ihan kaikki!

      • Menikö noin?

        >...miten jatkossa...

        Mikkismerkonomilla on vaikeuksia tajuta että mikään osuus ei voi pudota kuukaudessa noin paljoa. ;)


      • Menikö noin? kirjoitti:

        >...miten jatkossa...

        Mikkismerkonomilla on vaikeuksia tajuta että mikään osuus ei voi pudota kuukaudessa noin paljoa. ;)

        Kun markkinaosuuksia lasketaan promilleissa niin tilastovirheet vaikuttavat liikaa lopputulokseen ja tulos on vain suuntaa antava.


    • ...............

      Eli ei voi luottaa netmarketsharen käyriin. Kusettavat selvästi :DD

      • Ihana Windows!

        Miksei? Tuossahan on alempana ihan oikeakin. Kysymys kai on siitä, miten ne saakin noita vanhentuneita käyriä ja tilastoja samasta osoitteesta.

        Joka tapauksessa se on linux-hihhulien tekosia - he jos ketkä tarvitsevat niitä!


      • Ihana Windows!
        Ihana Windows! kirjoitti:

        Miksei? Tuossahan on alempana ihan oikeakin. Kysymys kai on siitä, miten ne saakin noita vanhentuneita käyriä ja tilastoja samasta osoitteesta.

        Joka tapauksessa se on linux-hihhulien tekosia - he jos ketkä tarvitsevat niitä!

        Nehän ovat eri osoitteitakin, enpä katsonut tarkemmin. No, se vain todistaa, ettei kaikkiin sivuihin ole luottamista. Linux-väki etsii juuri niitä!

        http://netmarketshare.com/ Tämä on edelleenkin luotettava!


      • ....-
        Ihana Windows! kirjoitti:

        Nehän ovat eri osoitteitakin, enpä katsonut tarkemmin. No, se vain todistaa, ettei kaikkiin sivuihin ole luottamista. Linux-väki etsii juuri niitä!

        http://netmarketshare.com/ Tämä on edelleenkin luotettava!

        Tuo on just se epäluotettava.


    • Ihana Windows!

      Siihen loppui se linux-illuusio! Hyvää päivänjatkoa.

    • 20

      Ha ha ha windows kusee!

      • laulellen vesiä

        Ja tekee sen laulellen, mutta kun linux-hihhuli "kusee", niin eipä "laulata", kun on tippari iskenyt systeemiin !


    • Windows fanboy

      Kuten jo tuossa aiemmin sanottiin: viitatun tilaston mukaan desktopeissa Linuxin osuus oli:
      - toukokuu 2011: 0.95 %
      - maaliskuu 2012: 0.98 %

      Jos joku linuxisti kertoisi vielä, kuinka monta prosenttia markkinaosuus kasvoi?

      http://tinyurl.com/7u26vn9

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe