Linux is the world’s fastest growing desktop OS – up 64% in 9 months
http://tinyurl.com/7fg2pyw
Linux is the world’s fastest growing desktop OS
12
103
Vastaukset
- Ihana WIndows!
Jopa oli surkeita prosenttilukuja linuxille. No eipä ihme, sehän onkin maailman eniten tietokoneita hajoittanut linux-ydin!
Onneksi on yhä Windows! Sillä siinä toimii kaikki - ihan kaikki! Katsoppa mitä tilastoa ovat referoineet ja miten jatkossa sitten kävikään:
http://aijaa.com/0042910022597
:DDDDDDDD- Menikö noin?
>...miten jatkossa...
Mikkismerkonomilla on vaikeuksia tajuta että mikään osuus ei voi pudota kuukaudessa noin paljoa. ;) Menikö noin? kirjoitti:
>...miten jatkossa...
Mikkismerkonomilla on vaikeuksia tajuta että mikään osuus ei voi pudota kuukaudessa noin paljoa. ;)Kun markkinaosuuksia lasketaan promilleissa niin tilastovirheet vaikuttavat liikaa lopputulokseen ja tulos on vain suuntaa antava.
- ...............
Eli ei voi luottaa netmarketsharen käyriin. Kusettavat selvästi :DD
- Ihana Windows!
Miksei? Tuossahan on alempana ihan oikeakin. Kysymys kai on siitä, miten ne saakin noita vanhentuneita käyriä ja tilastoja samasta osoitteesta.
Joka tapauksessa se on linux-hihhulien tekosia - he jos ketkä tarvitsevat niitä! - Ihana Windows!
Ihana Windows! kirjoitti:
Miksei? Tuossahan on alempana ihan oikeakin. Kysymys kai on siitä, miten ne saakin noita vanhentuneita käyriä ja tilastoja samasta osoitteesta.
Joka tapauksessa se on linux-hihhulien tekosia - he jos ketkä tarvitsevat niitä!Nehän ovat eri osoitteitakin, enpä katsonut tarkemmin. No, se vain todistaa, ettei kaikkiin sivuihin ole luottamista. Linux-väki etsii juuri niitä!
http://netmarketshare.com/ Tämä on edelleenkin luotettava! - ....-
Ihana Windows! kirjoitti:
Nehän ovat eri osoitteitakin, enpä katsonut tarkemmin. No, se vain todistaa, ettei kaikkiin sivuihin ole luottamista. Linux-väki etsii juuri niitä!
http://netmarketshare.com/ Tämä on edelleenkin luotettava!Tuo on just se epäluotettava.
- Ihana Windows!
Siihen loppui se linux-illuusio! Hyvää päivänjatkoa.
- 20
Ha ha ha windows kusee!
- laulellen vesiä
Ja tekee sen laulellen, mutta kun linux-hihhuli "kusee", niin eipä "laulata", kun on tippari iskenyt systeemiin !
- Windows fanboy
Kuten jo tuossa aiemmin sanottiin: viitatun tilaston mukaan desktopeissa Linuxin osuus oli:
- toukokuu 2011: 0.95 %
- maaliskuu 2012: 0.98 %
Jos joku linuxisti kertoisi vielä, kuinka monta prosenttia markkinaosuus kasvoi?
http://tinyurl.com/7u26vn9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437