onko kukaan lähettänyt tuonne käsikirjoitusta?
Jos niin kauanko meni vastauksessa, kun ei sivuilla mainita mitään käsittelyajoista.
Helsinkikirjat.fi
12
163
Vastaukset
- uijuijuoh
Oletko itse lähettänyt, ja jos niin onko mennyt kauan? Itselleni oli tuo kustantamo ihan uusi tuttavuus.
- scarabaeus
Onhan siellä sähköpostiosoitteet, eikö suoraan muka voi kustantamoilta asioita kysellä.
Outoa sievistelyä.
Helsinki kirjoistahan voi tulla vaikka minkälaisia
jälkiviisaita
vastauksia !
Kokeile ja kerro sitten täällä,
jooko....- saakaisitäkysyä?
Onhan siellä sähköpostiosoitteet, tiedän. Vastausta ei kuulu, kun tiedusteltu kyllä on käsittelyajoista. En suoraa kysynyt kauanko minun kässärissäni menee vaan tiedustelin mitkä yelensä ovat heidän käsittelyajat käsikirjoituksissa kun ei sivuilla mainita mitään sellaisesta.
Eikös ne kustantamot yleensä sitä painotakin, että ei saisi kysellä perään, koska hidastaa käsittelyä. Mutta tuolla sivuilla ei ole minkään näköisiä mainintoja... siksi ajattelin kysellä onko jollakulla kokemuksia tästä helsinkikirjat- kustantamosta, kun sinne muutamia kuukausia sitten kässärin lähetin...
- Hoover U B J
Pieni talo, ehkä pitempi käsittelyaika.
- H.A
Viitisen kuukautta on nyt kulunut...
- Gerbert
Sivukautta kuulin kirjailijatutulta, että Helsinkikirjat olisi vähentämässä kaunokirjallista tuotantoaan. Avain juuri lopetti kokonaan kaunokirjallisen osastonsa ja johtaja siirtyi WSOY:n puolelle johtajaksi. Tuttuni kertoi, että myös isommissa kustantamoissa ollaan tiukentamassa julkaistavien teosten määrää.
Tilanne kiristyy meille esikoiskirjailijaksi hamuaville.- scarabaeus
Jos jenkkimalliin menee, niinkuin varmasti pikkuhiljaa menee, niin
kirjailijathan painattavat tekstinsä kirjoiksi omissa tutuissa piireissään ja porukalla sitten myyskentelevät niitä missä milloinkin.
Sitten menestyneet kappaleet ohjautuvat tietysti bisnesgurujen hoiviin kun aika on.
Joo.
Tällaisen ajatuksen nyt heitin, mutta
todellisuudesta ei minulla tietoa.
Mikä on tilanne tämänhetken Suomessa?
Kertokaa te kirjallisuuspuuhapetterit mikä se oikea suunta on. - kirjailija--
tämähän on vanha juttu. julkaistavien teosten määrää on vähennetty jo monta vuotta ja vähennetään edelleen. Ja se on hyvä se.
- scarabaeus
kirjailija-- kirjoitti:
tämähän on vanha juttu. julkaistavien teosten määrää on vähennetty jo monta vuotta ja vähennetään edelleen. Ja se on hyvä se.
Oh! Minulla kun on ollut käsitys, että kirjailijoita pursuaa joka tuutista. Onko todella niin, että on vähemmän kirjailijoita kuin ollut aiemmin?
- 2+7
scarabaeus kirjoitti:
Oh! Minulla kun on ollut käsitys, että kirjailijoita pursuaa joka tuutista. Onko todella niin, että on vähemmän kirjailijoita kuin ollut aiemmin?
Julkaistava kirjamäärä on suuri, kysy vaikka kirjastoista.
Jos suuremmat kustantajat vähentävät julkaistuja kirjoja, niin pienet kustantamot vastaavasti lisäävät.
Kustannustoiminnassa kaikki muu on pienten yksiköiden puolella, paitsi mainostaminen.
Pienet kustantamot ovat ottaneet osan suurten kustantajien tuotosta.
- scarabaeus
Ja mikä tää juttu nyt on sitte, onko ennen käytetty markkinakikkana, kun on tämä Kyrön kirja, jota jossakin bonuskirjaksi sanottiin, ja nyt sitten hesarissa että loppui ja on painettu 30 000 kpl.
Ja huomasin, että ainakin huutonetissä on kaksi niistä myynnissä.
Ja eilen oli muuten tämä kirjailija Vuorinen telkassa mainostamassa juoppiselokuvaa, joka tulee sitten syksyllä.
Kyllä tätä puuhaa näköjään jollakin tasolla pirisee,
mutta muuten aika ilmeetöntä touhua kirjamarkkinat.- scarabaeus
.... ja hesarimainostus yhä jatkuu ja jatkuu, nyt pitäisi sitten tätä bonuskirjaa luovuttaa kirjastoille, että ihmiset voisivat lukea sen.
hihihhh!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750