Hei, olen >20v nainen... Minulla on aina ollut pääosin hyvä iho, teininäkin sitä kehuttiin aina hyvin tasaiseksi ja kuulaaksi, mutta jostain kumman syystä jo vuosien ajan minulle on ilmestynyt keväällä, yleensä maaliskuun ja toukokuun välillä tulehtuneita ja isoja finnejä kasvoihin, kaulaan ja rintojen alueelle. Finnit ovat yleensä sellaisia hyvin paisuineita ja kipeitä, mutta ikään kuin "ihon alla", eli niitä on siis hyvin vaikea, ellei mahdoton puristaa ja saattaa mennä kohtalaisen pitkäänkin ennen kuin ne lähtevät.
Koska en ole joutunut muuten ikinä taistelemaan iho-ongelmien kanssa, en oikein tiedä, miten näiden keväisten "kohtausten" kanssa pitäisi toimia :( Olisin kiitollinen, mikäli antaisitte neuvoja sillä oma tietoni asiasta rajoittuu pelkkään ihon perushuoltoon... Myöskin, jos jollakulla on kokemusta tai tietoa siitä miksi juuri keväisin käy näin, olisi mielenkiintoista kuulla... Kiitoksia.
Iho-ongelmat ja vuodenajat
anneetaijj
1
151
Vastaukset
- Hanas
Ruusufinni on ihon sairaus ja iho reagoi auringon uv-säteisiin. mene ihotautilääkärille ja pyydä lääkekuuri niin asia hoituu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408227
- 1265247
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786