Mitäs maralle nykyään kuuluu? Onko tugee kunnossa? Entä muita mielenkiintoisia juoruja liikkeellä?
Maran kuulumiset!
30
686
Vastaukset
- popo99
No uudet kevätpopot tietenkin. Kyllä nyt sen verran pitäisi yleissivistystä olla:)
- Spurgutalo
Lähikaupan tytöt tuovat täydennystä, kun vihellän.
- MieVaan.
Ja Vickelle tilattiin vaaleanpunaiset converset. Hinta 34.90€. Kyllä nämä yleissivistykseen kuuluu.
- Olen ihana
Kakki sai rusetin Stockkalta ja varmaan sen kampaustakin kohennettiin Gyylillä.
- marsufaninro340
Ja KESÄ on kuulemma tulossa! Hienoa, että kesä tulee aina talven jälkeen!
- sokkiuutinen!
Tugee oli tosi huonosti eikä kelloakaan näkynyt.
- olut+parveke
>Tugee oli tosi huonosti eikä kelloakaan näkynyt.
Aika shokkiuutinen!
{hakee oluen ja menee takaisin parvekkeelle}- aitolehmä
Mitenkäs tuo maran koho? Onko kohoa kuunneltu?
- pirkko...
Minäkin lähen hakeen olutta... Alkosta... minä en kuraa juo!
- voiettäharmittaa
Eikö ole kakki hyvin. Voi harmi!
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=79399&suurennos - Namskis kiire
Mara ei ehdi nyt kirjoittaa, kun on menossa asunto alta, ja on liehiteltävä Eskoa, jotta pääsisi hänen nurkkiinsa loisimaan.
- R.U. Neberg
Suurmusikaalin "My Arse Is Public Property" tuotantokin viivästyy, joten mitenkäs nyt meitin käy.
- kalja+kellari
Mutta voi mara vaikka heittäytyä kokkitytöksi ja pullauttaa lämpimäiset. Olisi siinä meillä kateilla taas puhetta moneksi päiväksi. Siis kateellisilla - kattejahan me tuskin olemme.
- parstintäti.
Onkohan käynyt viime aikoina Alexin kanssa kalakeitolla?
- Olen ihana
Pitää varoa ruotoja kurkussa, ettei mene lauluääni pilalle.
- säilytys001
Miten Victorian hiusten laita on? Onko jo tuuhentuneet? Entä pukkaako keikkaa?
- kiirettä pitää
Victoria ei nyt ehdi keikalle, kun isä on varannut juoksemaan itseään vastaan.
- säilytys001
Entä kilpaileeko mara edelleen hevosten kanssa?
- Olen ihana
Sitä varten on onneksi eläinsuojelujuridiikka.
- säilytys001
Mara on ihq. Odotetaan taas uusia päivityksiä blogiin.
- Olen ihana
Ja natinati mushmush
- jomeni...
Onko Martina Esko totta?
- juoruakka.
Parhaat päivän juorut nyt kehiin!
- babaganoosh
Oli kuulemma Alexin kanssa syömässä kalakeitt... eikun salaattia.
- Dr Poop
Kuitu tekee hyvää suolen toiminnalle eli...
- alipuhuja.
Mara sai pikkusen ylipuhumisen jälkeen ylipuhuttua Alexin joogaan. Eli ensin yliuhuttiin ja sen jälkeen ylipuhuttiin lisää:) Hieno strategia.
- jk
enntiedä
- ooraid
tää oli ihan paras ketju, dämit kun ei oo partsii, röökii eikä bissee, ois jotenkin kuulunu asiaan
- partsi+olut
Partsille siitä nyt vain:)
- parveke ja badenbade
keikkaa pukkaa nii mahottomasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437