Mitäs maralle nykyään kuuluu? Onko tugee kunnossa? Entä muita mielenkiintoisia juoruja liikkeellä?
Maran kuulumiset!
30
682
Vastaukset
- popo99
No uudet kevätpopot tietenkin. Kyllä nyt sen verran pitäisi yleissivistystä olla:)
- Spurgutalo
Lähikaupan tytöt tuovat täydennystä, kun vihellän.
- MieVaan.
Ja Vickelle tilattiin vaaleanpunaiset converset. Hinta 34.90€. Kyllä nämä yleissivistykseen kuuluu.
- Olen ihana
Kakki sai rusetin Stockkalta ja varmaan sen kampaustakin kohennettiin Gyylillä.
- marsufaninro340
Ja KESÄ on kuulemma tulossa! Hienoa, että kesä tulee aina talven jälkeen!
- sokkiuutinen!
Tugee oli tosi huonosti eikä kelloakaan näkynyt.
- olut+parveke
>Tugee oli tosi huonosti eikä kelloakaan näkynyt.
Aika shokkiuutinen!
{hakee oluen ja menee takaisin parvekkeelle}- aitolehmä
Mitenkäs tuo maran koho? Onko kohoa kuunneltu?
- pirkko...
Minäkin lähen hakeen olutta... Alkosta... minä en kuraa juo!
- voiettäharmittaa
Eikö ole kakki hyvin. Voi harmi!
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=79399&suurennos - Namskis kiire
Mara ei ehdi nyt kirjoittaa, kun on menossa asunto alta, ja on liehiteltävä Eskoa, jotta pääsisi hänen nurkkiinsa loisimaan.
- R.U. Neberg
Suurmusikaalin "My Arse Is Public Property" tuotantokin viivästyy, joten mitenkäs nyt meitin käy.
- kalja+kellari
Mutta voi mara vaikka heittäytyä kokkitytöksi ja pullauttaa lämpimäiset. Olisi siinä meillä kateilla taas puhetta moneksi päiväksi. Siis kateellisilla - kattejahan me tuskin olemme.
- parstintäti.
Onkohan käynyt viime aikoina Alexin kanssa kalakeitolla?
- Olen ihana
Pitää varoa ruotoja kurkussa, ettei mene lauluääni pilalle.
- säilytys001
Miten Victorian hiusten laita on? Onko jo tuuhentuneet? Entä pukkaako keikkaa?
- kiirettä pitää
Victoria ei nyt ehdi keikalle, kun isä on varannut juoksemaan itseään vastaan.
- säilytys001
Entä kilpaileeko mara edelleen hevosten kanssa?
- Olen ihana
Sitä varten on onneksi eläinsuojelujuridiikka.
- säilytys001
Mara on ihq. Odotetaan taas uusia päivityksiä blogiin.
- Olen ihana
Ja natinati mushmush
- jomeni...
Onko Martina Esko totta?
- juoruakka.
Parhaat päivän juorut nyt kehiin!
- babaganoosh
Oli kuulemma Alexin kanssa syömässä kalakeitt... eikun salaattia.
- Dr Poop
Kuitu tekee hyvää suolen toiminnalle eli...
- alipuhuja.
Mara sai pikkusen ylipuhumisen jälkeen ylipuhuttua Alexin joogaan. Eli ensin yliuhuttiin ja sen jälkeen ylipuhuttiin lisää:) Hieno strategia.
- jk
enntiedä
- ooraid
tää oli ihan paras ketju, dämit kun ei oo partsii, röökii eikä bissee, ois jotenkin kuulunu asiaan
- partsi+olut
Partsille siitä nyt vain:)
- parveke ja badenbade
keikkaa pukkaa nii mahottomasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702610- 1612402
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182007Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552003Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."11685"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591404Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1941294Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2131056Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.342982