Maran kuulumiset!

olut+parveke

Mitäs maralle nykyään kuuluu? Onko tugee kunnossa? Entä muita mielenkiintoisia juoruja liikkeellä?

30

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • popo99

      No uudet kevätpopot tietenkin. Kyllä nyt sen verran pitäisi yleissivistystä olla:)

    • Spurgutalo

      Lähikaupan tytöt tuovat täydennystä, kun vihellän.

    • MieVaan.

      Ja Vickelle tilattiin vaaleanpunaiset converset. Hinta 34.90€. Kyllä nämä yleissivistykseen kuuluu.

    • Olen ihana

      Kakki sai rusetin Stockkalta ja varmaan sen kampaustakin kohennettiin Gyylillä.

    • marsufaninro340

      Ja KESÄ on kuulemma tulossa! Hienoa, että kesä tulee aina talven jälkeen!

    • sokkiuutinen!

      Tugee oli tosi huonosti eikä kelloakaan näkynyt.

    • olut+parveke

      >Tugee oli tosi huonosti eikä kelloakaan näkynyt.

      Aika shokkiuutinen!
      {hakee oluen ja menee takaisin parvekkeelle}

      • aitolehmä

        Mitenkäs tuo maran koho? Onko kohoa kuunneltu?


      • pirkko...

        Minäkin lähen hakeen olutta... Alkosta... minä en kuraa juo!


    • voiettäharmittaa
    • Namskis kiire

      Mara ei ehdi nyt kirjoittaa, kun on menossa asunto alta, ja on liehiteltävä Eskoa, jotta pääsisi hänen nurkkiinsa loisimaan.

    • R.U. Neberg

      Suurmusikaalin "My Arse Is Public Property" tuotantokin viivästyy, joten mitenkäs nyt meitin käy.

    • kalja+kellari

      Mutta voi mara vaikka heittäytyä kokkitytöksi ja pullauttaa lämpimäiset. Olisi siinä meillä kateilla taas puhetta moneksi päiväksi. Siis kateellisilla - kattejahan me tuskin olemme.

    • parstintäti.

      Onkohan käynyt viime aikoina Alexin kanssa kalakeitolla?

    • Olen ihana

      Pitää varoa ruotoja kurkussa, ettei mene lauluääni pilalle.

    • säilytys001

      Miten Victorian hiusten laita on? Onko jo tuuhentuneet? Entä pukkaako keikkaa?

      • kiirettä pitää

        Victoria ei nyt ehdi keikalle, kun isä on varannut juoksemaan itseään vastaan.


    • säilytys001

      Entä kilpaileeko mara edelleen hevosten kanssa?

      • Olen ihana

        Sitä varten on onneksi eläinsuojelujuridiikka.


    • säilytys001

      Mara on ihq. Odotetaan taas uusia päivityksiä blogiin.

    • Olen ihana

      Ja natinati mushmush

    • jomeni...

      Onko Martina Esko totta?

    • juoruakka.

      Parhaat päivän juorut nyt kehiin!

    • babaganoosh

      Oli kuulemma Alexin kanssa syömässä kalakeitt... eikun salaattia.

    • Dr Poop

      Kuitu tekee hyvää suolen toiminnalle eli...

    • alipuhuja.

      Mara sai pikkusen ylipuhumisen jälkeen ylipuhuttua Alexin joogaan. Eli ensin yliuhuttiin ja sen jälkeen ylipuhuttiin lisää:) Hieno strategia.

    • jk

      enntiedä

    • ooraid

      tää oli ihan paras ketju, dämit kun ei oo partsii, röökii eikä bissee, ois jotenkin kuulunu asiaan

    • partsi+olut

      Partsille siitä nyt vain:)

    • parveke ja badenbade

      keikkaa pukkaa nii mahottomasti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe