miltä aurani näyttää?väri ja koko?aikaisemmin muinoin sain tietää sen olevan 30cm mutta sen mukaan mistä kysyin kentän pitäisi olla terveellä yli 2m?
joskus kysytty tätä täällä
5
54
Vastaukset
- -Aurelia-
Aurasi ulottuu tällä hetkellä 162cm kehosi ulkopuolelle, väri on punavioletti joka muuttuu ulkokehältä sisäänpäin kirkkaammaksi, enemmän punavoittoiseksi.
Aurasi on siitä erikoislaatuinen että se tuottaa ympärilleen toisen erittäin heikosti havaittavan ns. kaksoisauran. Se on väriltään vaalean turkoosi.- aura!!!
vähän se olisi siitä ajasta vahvistunut :) mitä voisit sanoa näistä väreistä minun kohdallani?ajattelin että täällä ei varmaan vastata mutta ilokseni vastattiin :) punaista osasin odottaa kun olen yrittänyt itse katsoa auraa ( olin näkevinäni punaista) mutta näen niiin huonosti etten edes enää kokeile.
- -Aurelia-
aura!!! kirjoitti:
vähän se olisi siitä ajasta vahvistunut :) mitä voisit sanoa näistä väreistä minun kohdallani?ajattelin että täällä ei varmaan vastata mutta ilokseni vastattiin :) punaista osasin odottaa kun olen yrittänyt itse katsoa auraa ( olin näkevinäni punaista) mutta näen niiin huonosti etten edes enää kokeile.
Punainen kertoo voimasta ja kiihkeydestä. Punaisen auran omistava on taitava kanavoija ja parantaja, jos hänellä on lahja. Haasteena on löytää tasapainoa kiihkeydelle, on useissa tapauksissa este kanavointikyvylle.
Violetti kertoo vahvasta intuitiosta ja mahdollisesta taiteellisuudesta. Haasteena on vapautua ajoittaisesta eristäytyneisyydestä tai sen tunteesta.
Turkoosi (sekoitus sinistä ja vihreää vaaleassa muodossa) kertoo sosiaalisuudesta ja rakkaudesta eläimiä ja luontoa kohtaan. Kertoo myös henkilön herkästä, rakastavasta, huolehtivasta ja intuitisesta puolesta. Elävät joissain tapauksissa oman sisäisen "kuplansa" sisällä.Haasteena on itsensä rakastaminen. Maadoitus on erittäin tärkeää. Auran ulkokehällä tai irti pääaurasta, tarkoittaa pitkäkestoista itseluottamuksen puutetta. - aura!!!
-Aurelia- kirjoitti:
Punainen kertoo voimasta ja kiihkeydestä. Punaisen auran omistava on taitava kanavoija ja parantaja, jos hänellä on lahja. Haasteena on löytää tasapainoa kiihkeydelle, on useissa tapauksissa este kanavointikyvylle.
Violetti kertoo vahvasta intuitiosta ja mahdollisesta taiteellisuudesta. Haasteena on vapautua ajoittaisesta eristäytyneisyydestä tai sen tunteesta.
Turkoosi (sekoitus sinistä ja vihreää vaaleassa muodossa) kertoo sosiaalisuudesta ja rakkaudesta eläimiä ja luontoa kohtaan. Kertoo myös henkilön herkästä, rakastavasta, huolehtivasta ja intuitisesta puolesta. Elävät joissain tapauksissa oman sisäisen "kuplansa" sisällä.Haasteena on itsensä rakastaminen. Maadoitus on erittäin tärkeää. Auran ulkokehällä tai irti pääaurasta, tarkoittaa pitkäkestoista itseluottamuksen puutetta.värit passaa erittäin hyvin :) olen tällä hetkellä eristäytynyt ja olen elänyt jonkun aikaa "kuplan siällä" omassa maailmassa uteliaisuutta tutkien kaikkea maan ja taivaan väliltä.olen voimakastahtoinen mutta aivan äärimmäisen herkkä,rakastava ja huolehtiva joka menee joskus ylihuolehtimisen puolella.ja intuitivinenkin ja kyllä itseluottamusta ei ole ollut oikeastaan koskaan ehkä nyt alkaa luottamusta pikku riikkisen löytyä :) erikoinen elämänvaihe menossa
- Vaaleanpunainen
Hei!minkälaisen auran minulla näet,toivottavasti voimaa ja vahvuutta viestittävän auran,nyt on kaikenlaista mielipahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826