mä oon 11v ja 142cm pitkä ja mul on vaaleenruskeet hiukset ja mul on äänenmurros aluillaan
tytöt kelpaisinks mä
25
228
Vastaukset
- poika11v
samal muuten tyttöystävä haku mieluiten vantaalta koska mä asun itekki siellä mut myös hesast, espoost, keravalt, tai tuusulast käy
- poika 11v
mä en sit oo se poika 11vee joka kysy et miltä tuntuu työntää kyrpä pilluun
- pizzalovegirl11
joo, tottakai
- pizzalovegirl11
Oon 11vuotta ja tullu just jätetyks/petetyks!
Mun edellinen poikaystävä just pari päivää sitte oli lähettäny yhelle mun luokkalaiselle tytölle viestin et se tykkää siitä!!!:(
- jou xd
miks et kelpais? oot kyl muhun verrattuna pätkä, ite oon 153 cm, mut tyttö ja kohta kakstoista.
- pizzalovegirl11
muutan itteasias iha hesa ja vantaa rajalle, kelpaax???
11v, 143cm pitkä, kaunis, ihana- poika 11v
kelpaa
- poika11v
poika 11v kirjoitti:
kelpaa
haluuksä tavata
- pizzalovegirl11
ok millo???
- poika 11v
mulle käy ainaki ens viikon tiistai,keskiviikko ja perjantai
- pizzalovegirl11
perjantai, missä?
- xd
höö mäki oisin halunnu xd
- poika 11v
asuksä itävantaal vai länsivantaal
- d444444444
Hei, kakarat kannataisko vaik vaihtaa sähköpostei tai mesei, eikä chättii tääl :dddd trolol, ootte kyl säälittäviiii
t: 12 v tyttööööööö- Tyttöö... 13v
Niinpä! "millo tavataan"
"mis tavataan" kaikkihan sit tietäis mis paikas jaja sinne voi tulla kuka tahansa! Vaik joku pedari!
- pizzalovegirl11
itässä päin!!!
- pizzalovegirl11
ja mikä sun meseosote on?
- vinkkelivaa
joo siis kaikki näkee ja lukee noi teiän viestit et iha vaa *wink, wink*
- Nobody...
Miks et kelpaiisi? Ite oon just 12 tyttö oon 165 cm pitkä :D Ruskeat silmät ja hiukset .. Asun vantaalla.. Ei mitään kokemusta poikaystävistä :DD
(OMG kamala paljastus)- Espoos 11v poika
Jos asuisit espoos nii kelpaisit ps oon 11v psps jos olisit siis espoos
- Niksu
Mää oon 12 ja joku 167 pitkä
- Niksu
Niksu kirjoitti:
Mää oon 12 ja joku 167 pitkä
Oon siis poika
- pizzalovegirl11
Mun meseosote on [email protected]
- 6+3
Et.
- Bergrr
Minäkin asun Vantaalla tulkaas joskus käymäää niin leikitään! t: pedari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756