mä oon 11v ja 142cm pitkä ja mul on vaaleenruskeet hiukset ja mul on äänenmurros aluillaan
tytöt kelpaisinks mä
25
229
Vastaukset
- poika11v
samal muuten tyttöystävä haku mieluiten vantaalta koska mä asun itekki siellä mut myös hesast, espoost, keravalt, tai tuusulast käy
- poika 11v
mä en sit oo se poika 11vee joka kysy et miltä tuntuu työntää kyrpä pilluun
- pizzalovegirl11
joo, tottakai
- pizzalovegirl11
Oon 11vuotta ja tullu just jätetyks/petetyks!
Mun edellinen poikaystävä just pari päivää sitte oli lähettäny yhelle mun luokkalaiselle tytölle viestin et se tykkää siitä!!!:(
- jou xd
miks et kelpais? oot kyl muhun verrattuna pätkä, ite oon 153 cm, mut tyttö ja kohta kakstoista.
- pizzalovegirl11
muutan itteasias iha hesa ja vantaa rajalle, kelpaax???
11v, 143cm pitkä, kaunis, ihana- poika 11v
kelpaa
- poika11v
poika 11v kirjoitti:
kelpaa
haluuksä tavata
- pizzalovegirl11
ok millo???
- poika 11v
mulle käy ainaki ens viikon tiistai,keskiviikko ja perjantai
- pizzalovegirl11
perjantai, missä?
- xd
höö mäki oisin halunnu xd
- poika 11v
asuksä itävantaal vai länsivantaal
- d444444444
Hei, kakarat kannataisko vaik vaihtaa sähköpostei tai mesei, eikä chättii tääl :dddd trolol, ootte kyl säälittäviiii
t: 12 v tyttööööööö- Tyttöö... 13v
Niinpä! "millo tavataan"
"mis tavataan" kaikkihan sit tietäis mis paikas jaja sinne voi tulla kuka tahansa! Vaik joku pedari!
- pizzalovegirl11
itässä päin!!!
- pizzalovegirl11
ja mikä sun meseosote on?
- vinkkelivaa
joo siis kaikki näkee ja lukee noi teiän viestit et iha vaa *wink, wink*
- Nobody...
Miks et kelpaiisi? Ite oon just 12 tyttö oon 165 cm pitkä :D Ruskeat silmät ja hiukset .. Asun vantaalla.. Ei mitään kokemusta poikaystävistä :DD
(OMG kamala paljastus)- Espoos 11v poika
Jos asuisit espoos nii kelpaisit ps oon 11v psps jos olisit siis espoos
- Niksu
Mää oon 12 ja joku 167 pitkä
- Niksu
Niksu kirjoitti:
Mää oon 12 ja joku 167 pitkä
Oon siis poika
- pizzalovegirl11
Mun meseosote on [email protected]
- 6+3
Et.
- Bergrr
Minäkin asun Vantaalla tulkaas joskus käymäää niin leikitään! t: pedari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi853397Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj983135SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1783076- 1562643
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562438Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla82305Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2092246Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi602217Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142075Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li411810