Eli kertokaas miten poraan Dellorton cdi-boksin.
Youtubessa oli joskus video siitä mutta on näköjään poistettu ja muualtakaan netistä en löytänyt mitään ohjeita.
Dellorto cdi-boksin poraus
11
2361
Vastaukset
- asjdh9238ur4
Dellorto ei tietääkseni valmista cdi bokseja joten oisko vaikka moric mitä oot porailemassa
- Derbin virittäjä
poraa 10mm terällä siitä keskeltä parista kohti niin tulee vauhtia ainaki 30km/h lisää ja moposi menee sitten sen 75km/h oikeeta, sitten jos poraat myös 10mm terällä paisarin kylkeen reiän niin kaasut virtaa paremmin ja kulkee kkovaa ja ilmanputsari kannattaa ottaa kaasarista irti niin ei ilmanottoa kurista nii tulee tehoa lisää
- ???
ILMAPUTSARI IRTI O OKKO HULLU ei mee ku kaks paivää niin on kaasari täynnä hieka ja muuta paskaa
- jukkapoika...
Oiskohan ollu trollaus ja jätkähän napsahti...
Ihan itelläkin mielenkiinto heräsi että mikä on
Dellorton cdi boxi.
Kaasareita ja öljypumppuja ainakin valmistavat mutta vielä cdi boxeja??? - Kyllävaa
joo kyllähä se dellorto valmistaa cdi boxei :) löytyy mm jostain riejuist ja pököteist :P esim mun rieju mrx 07 löytyy semmonen :)
- riejurrxonpaska
impakkaa te vaikka kivestä, tasan tarkkaan on riejusa ja pösösä dellorton boxit ja detseisä ja x-limiteisä on vaa moricit!
- ljjg
Pösöissä on kyl ducati?
- vanhat pösöt=ducati
niin niissä vanhoissa pösöissä.. uusissa on se vitun rajotettu dellorto
- y0
oisko teiilä tietoo, et mikä cdi boxi on rieju mrt 50 europassa?
- riejumies 36
nimen omaa ja ja mikä alkuperäne suutin?
- aa äs dee
On tietoa, europe mallissa ei ole kierroksia rajoittavaa cdi boksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697