Onko yksinäisellä sudella mahdollisuutta löytää puolisoa?

Vailla tyttöä

Olen tässä monta kertaa pohdiskellut voiko tällainen yksinäinen susi löytää ikinä puolisoa, kun muutamia kertoja olen kokenut nais-sukupuolen leikkivän tunteillani ja melkein menetin uskoni naisiin ja että onko todellakin tehtävä niin että on etsittävä baareista ja tällaisista seuraa vaikka baarielämä ja sellainen ei kiinnosta pätkän vertaa ja olen täysi absolutisti, enkä myöskään polta vaan sen sijaan pelailen videopelejä, piirtelen piirrustuksia ja käyn uimassa sillon tällön unohtamatta että käyn töissä. Vaikka nautin yksin olosta nii silti olisi kiva tavata tyttö jonka kanssa jakaa ajatuksia, vai olenko itse asettanut vaatimukseni liian korkealle naisten etsinnässä, etsin vain sellaista joka on absolutisti, eikä polta ja eikä hirveästi käy iltoja baareissa ja sellaisissa. Olen vasta 21 joten kai tässä on aikaa etsiä vai onko tällaisella toivoakaan.

5

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bumerangi_i

Olet menettänyt uskosi naisiin? Tarkoitatko nyt sitä, että sinusta kaikki naiset ajattelevat samalla tavalla? Jos näin on, ei olisi ihme, jos jäisit loppuelämäksesi yksin.

Sinun täytyy muuttaa ajattelutapaasi. Älä menetä uskoasi "naisiin", koska mitään "naisia" ei ole. On kaikennäköisiä naisia. Niitä, jotka uskaltavat olla oma itsensä ja niitä, joilla on taipumusta massakäyttytymiselle. Todennäköisesti olet menettänyt uskosi näihin massakäyttäytyjänaisiin - ja miksi haluaisitkaan saada uskoasi takaisin tällaisiin naisiin. ;)

Olet sen verran nuori (olen samanikäinen), että tässä ikähaitarissa ne massakäyttäytymiseen taipuvaiset ihmiset pitävät tärkeimpänä arvomaailmoinaan materiaa ja pinnallisuutta. Baarissa käyminen on on arkipäivää ja absolutisteja katsotaan vinoon, vaikka mitään pahaa absolutismissa ei todellakaan ole.

Älä anna kenenkään ihmisen enää leikkiä tunteillasi. Sinun on myös itse otettava vastuu itsestäsi, näin tämä julma maailma vain toimii. Kun joku leikkii sinulla, sano rohkeasti EI tai lähde kävelemään pois. Jos et arvosta itseäsi, et voi saadakaan hyvää kohtelua. :/

En minä mikään mallikappale ole. Olen itsekin kärsinyt (kiusattuna), mutta vasta nyt jälkeenpäin huomannut, ettei maailma ole niin mustavalkoinen. Hyviä ihmisiä on olemassa. Onneksi.

Oletko kokeillut (maksullisia) treffipalstoja? Ja tarkoitan nyt ihan kunnollisia, enkä tätä suomikaksnelosta (anteeksi te, jotka olette oikeasti löytäneet täältä kunnon seuraa; olette poikkeustapauksia!). Maksulliselle sivulle luodut profiilit ovat varmuudella vakavammalla mielellä tehtyjä kuin ilmaissivulla.

Tiedän, että jotkut ihmiset kauhistelevat nettitreffailua ja ajattelevat, että se on vain epätoivoisten hommaa. Mutta hei, ei se ole. :) Epätoivoiset ovat niitä, jotka hyväksyvät kenet tahansa kumppanikseen. Deittisivuston kautta on minusta paras tapa nykypäivänä löytää the one, etenkin jos ajatus kännireissuista perjantai-iltaisin saa voimaan pahoin.

Jos kielipäätä löytyy, niin OkCupid on ehdottomasti paras saitti.

http://www.okcupid.com/about/okcupid

Jos ikinä olet the Big Bang Theorya katsonut, niin löytyihän suloiselle Sheldonillekin tyttö. :) Vaikka kaikki luuli, ettei se voisi olla mahdollista.

Etkä ole asettanut toiveita naisen elämäntavoista/luoneesta liian korkealle. Minusta nuo ovat täysin realistisia ja terveitä toiveita kumppanista.

tv. sukupuoleltaan nainen, mieleltään mies

• Tiedä tämä

Yksinäinen susi ei vierelleen toista kaipaa.

• :)

Löydät sinä vielä. Luota siihen. Sinä tulet olemaan lahja jollekkin naiselle vielä.
      Ihanaa, että sinunlaisiasi löytyy. Mutta, älä ole ehdoton. Elämässä tapahtuu kaikenlaista. Pidä haaveistasi ja ihanteistasi kiinni, mutta anna muutokselle mahdollisuus. Ole itsellesi rehellinen mitä teetkin. Löydät samanlaisen vierellesi.

• eivoiottaa

Ketä tapansa ei voi ottaa.

• Vailla tyttö

Tiiän että ketä tahansa ei voi ottaa, eikä sitä vai oteta vaan jos molemmat sitä haluavat nii silloin hyväksytään kumppaniksi, ei vastakkainen sukupuoli ole mitään tavaraa joka voidaan heittää pois, tai näin minä sen näen ja tulen aina näkemään, ja varmasti jossakin on minullekkin se oikea (katsoo taivaalle), mutta toistaiseksi on vain odotettava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4706
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1202
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      159
      1173
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe