Oletko hehkuttanut lemmenasioitasi

Oih voih uuh puuh---

Facebookissa? Siis mitä järkeä OMALLA NIMELLÄÄN ja OMALLA KUVALLAAN kertoilla asioitaan netissä?:(
Nimettömästi jollain keskustelupalstalla jutustelu on ihan eri asia kun ei mennä omaan eikä kenekään toisen henkilöllisyyteen.
S24 on paljon parempi ajatustenpurkupaikka kuin jokin facebook jossa pahansuovat hyeenat vain saalistavat toisten ihmisten tietoja miettien, miten saisivat vahingoitettua heitä ja aiheutettua harmia. Musta ei taatusti löydy Facesta tietoja kun ei ole profiiliakaan. Eikä tule. Kuinkahan paljon siellä on valenimillä ihmisiä jotka ujuttautuvat kavereiksi urkkiakseen toisten tietoja? Tietävät etteivät omalla nimellään pääsisi kaveriksi jos eivät ole välttämättä mitään bestiksiä.

11

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oih voih uuh puuh---
    • ei jos ei

Kovasti kiinnostaa kun samasta aiheesta vaahtoat 50 ?

• Hapannaamake

Ai sä käyt kyttäämässä molempia palstoja?

• Oih voih uuh puuh---

En edes ollut käynyt tuolla 50 :ssa. Kävin äsken ja huomasin että joku oli laittanut sinne aloituksen myös facebookista. En kylläkään ole sama henkilö että revi siitä, vainoharhainen ääliö ! Älä väitä asioita jos et ole varma!

• Oih voih uuh puuh---

Oli siis tarjkoitettu @ei jos ei:lle

• kun-pa
        Hapannaamake kirjoitti:

Ai sä käyt kyttäämässä molempia palstoja?

Miksei lukutaitoinen saisi käydä, missä haluaa? Ei täällä niin vilske käy, että täällä kauan jaksaisi.

• Ei ole mitään hehkutettavaa.

Enkä ole naamakirjassakaan.

• siitä puhe mistä pul

En ole naamakirjaa edes harkinnut, ja en myöskään hehkuta parisuhdettani edes täälä. Naureskelen näille seksin valopäille, onneksi ne yleensä poistetaan.

• piipiloo

Ei kiinnosta naamakirjat eikä naamatkaan liioin.

Parempaakin tekemistä löytyy.

• tiinaex...

oon naamakirjassa ja pysyn tunnen kaikki kaverini jollain lailla eikä kukaan koskaan siellä seksiasioillaan hehkuta eikä sitä kyllä täälläkään kukaan tee kaveripyyntöjä ei tuu tuntemattomilta eikä niitä tartte hyväksyä jos sattus tulemaan eikä kukaan oo koskaan vahingoittanu tai aiheuttanu harmia mulle ei siellä eikä täällä vähän oli kärjistetty toi sun aloitukses.

• On vaikea kuvitella tämän ikäluokan ihmisten hehkuttelevan lemmenasioitaan yhtään missään.

FB on sosiaalinen media, jossa ihmiset voivat itse päättää millaisia tietoja haluavat jakaa ja kenen kanssa niitä jakavat. Murrosikäisten parisuhdestatukset voivat vaihtua useinkin. Tuskin siitä suurempaa haittaa on, että opiskelevat elämää nykyajassa.

Tietysti kannattaa miettiä, millaisia uutisia kertoo ja ottaa huomioon, että tiedot saattavat levitä kaverien kautta. Luulen, ettei kukaan aikuinen jaa kovin yksityisiä tietoja, jos hänellä on satoja tai tuhansia kavereita.

Minusta on mukavaa lukea ja nähdä omien kavereiden uutisia reaaliajassa, välillä eri puolilta maailmaa. Ei tarvita kalliita puheluita ja tiedot välittyvät yhdellä viestillä vaivattomasti kaikille kavereille. - Ei myöskään tarvitse epäillä yllättävän uutisen todenperäisyyttä, kun kertojana on tuttu kaveri.

FB näyttää leviävän vähitellen myös oman ikäluokkamme parissa. Itse hyväksyin pari päivää sitten kaverikseni entisen naapurin tytön, jota en ole tavannut kymmeniin vuosiin. Toivon lisää sellaisia yhteydenottoja, ja olen hieman löysentänyt aluksi tiukkoja kaverirajojani. En vieläkään hyväksy joukkoon ketään täysin tuntematonta.

Kun olen valmis vastaamaan sanoistani ja teoistani, eikä elämääni liity mitään merkillisiä salaisuuksia, ei näe mitään syytä miksen voisi hyödyntää sosiaalisen median palveluita. - Jos naapurustossa sattuisi asumaan joku utelias, juoruileva kyttäilijä, en pelkäisi häntäkään.

Suurin omaan toimintaani liittyvä uhka saattaisi olla informaatiovyöry, jos klikkailisin mainostamiseen liittyviä kilpailulinkkejä tai alkaisin seurata suurta määrää erilaista ajankohtaistietoa tarjoavia sivuja. Pian en ehtisi muuta tehdäkään.;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe