joo ollaan menossa luokkalaisten kanssa lintsille.
olen 12 vuotta, mutta pian 13. SILTI 137cm!! D';
se tuottaa oikeasti minulle vaikeuksia monissa asioissa...
mutta yksi esimerkki on, että menemme kaikkien luokkalaisten kanssa
lintsille ja kaikki on yli 140. Meidän luokka on kummiski semmonen
että he eivät välitä vaan jättävät minut yksin, ja pitävät hauskaa
muissa laitteissa. kokemuksia on.
mutta onko mitään keinoja kasvaa pari senttiä 2 kuukaudessa?
olen hyvä syömään mielestäni, sillä olen vain -2% alipainoinen.
mutta onko teillä mitään kikkoja, että kasvais pari senttiä? esim jps on jotain
voimistelu liikkeitä? kiitos jos vaivauduit vastaamaan.
lintsille---->jätetty YKSIN
12
272
Vastaukset
- ruokaa omn omn
useimmilla kasvu pysähtyy jos on alipainone
syö enemmä - pieni1234
öö en oo alipainone? :D lue teksti tarkkaan
- pienet l söpöi
laita korkeemmat kengät
- pieni1234
eioo :D mut voin varvistella ;3
- up.
yksinäinen ja huomionhaluinen ämmä.
- .....
´´yksinäinen ja huomionhaluinen ämmä.´´
sul on vissiin aika paha olla kun klo 05.23 ei oo muuta tekemistä kun HAUKKUA toisia ihmisiä! MENE HOITOON!!! :( - pieni1234
nojoo oon yksinäinen mut en mikää huomion kipeä ;D
haluun vaan kavereita, ei siin mitää. - pieni1234
jeei 1cm kasvanu >u<
mun kenjän pohjan pituus on kai 1cm ja sit ku varvistan viel yhe senttimetrin nii saan sen 140cm lipun >w<
yeyyeah - huhhuh
laitat kenkiin parit paksut pohjalliset :D hmm jos siis mahtuu..
mut eikö muka oikeesti 137 cm pääse laitteisiin joitten pituus raja on 140? Herran jestas eihän se kolme senttiä alle ole edes paljoa :o - pitkä muna
sidot käsiin ja jalkoihin narut ja sitten narut kiinni kahteen eri autoon. annat käskyn ja autot lähtevät ajamaan eri suuntiin, siinnä sitten olet niin kauan että tulee pituutta
- :)
Laitat paksu pohjaset kengät jalkaan, mulla ne ie älitäneet kun oli iis sentiä pitkät korota, ja en olis pääsyt sihen laiteeseen ilman niitä korkoja.
- asd2q4e35
Paksupohjaiset kengät jalkaan ja sit mittauksessa hillitysti (ei niin että sen huomaa!) voit varpistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755