Otin käyttöön Elisa vahtipalvelun vajaa vuosi sitten suurin odotuksin. Kulut kuukaudessa noin 70 euroa. Palvelua ei ole saatu kunnolla toimimaan kun pieniä hetkiä ja sitten taas ajettiin 40 km ottamaan virtoja pois päältä jotta yhteyttä saataisiin...
Missään vaiheessa ei ole palvelu toiminut kunnolla ja viimeiseen pariin kuukauteen ei kertaakaan edes vähäksi ajaksi. Olen soitellut ja lähettänyt meilejä asiakastukeen ja tehnyt virheilmoituksia koko tämän ajan. Aina ollut uusia neuvoja ja olen niiden mukaisesti vaihtanut piuhoja ja päivittänyt reititintä jne. ja vaihtanut mokkulaa jne. mikään ei ole auttanut, elisa vahtipalvelu ei vaan toimi niinkuin lupaa. Vaihdoimme jopa sähkömiehen toimesta uudet sähköt keskuksesta ettei sekään voisi olla toimimattomuun syy.
Puhelimessa on Elisan vahtipalvelun tuesta luvattu heiltä kahden ihmisen toimesta että jollei saada kohta tätä palvelua toimimaan niin kyllä sitten täytyy tämä kokonaan asiakkaalle hyvittää. Nyt kun ilmoitin sitten viimeisten kaksi viikoa sitten tulleiden ohjeiden pohjalta tuloksetta että en jaksa enää yrittää mitään uusia korjauksia kun aikaa on kulunut tässä hommassa jo miltei vuosi niin nyt Elisan vahtipalvelun asiakassuhdepäällikkö puuttui peliin ja ilmoittikin heidän sopimusehtoihinsa vedoten ettei mitään hyvityksiä tehdä palvelusta johtuen tästä (kts. suora ote heidän vietistään):
"Asiakastapahtumissasi on useita kirjauksia yhteydenotoista liittyen palvelun toiminnan häiriöihin, mutta usein kirjattujen yhteydenottojen välillä on pitkiäkin taukoja, eikä asiaa voida selvittää puuttuvien lähtötietojen vuoksi."
No tottakai on pitkiä taukoja kun ei ihminen jaksa ajaa joka päivä 40 km yrittämään jotain korjausta tai virtojen poisottoa ja kun on aikaa käyttänyt korjaamisiin ja näihin tukipalvelusoittoihin jo satoja tunteja niin oikeasti ei soita enää kuukausien jälkeen jokapäivä ja ilmoita että "yhä on toimimaton....." huh-huh tätä touhua! Eli jos ostat heiltä tuotteita tai palveluiat ja teet vikailmoituksen niin sinun tulisi jokapäivä uudelleen ilmoitta ettei toimi vaikka he eivät mitään edes tee asialle..... ja ei muuta kun laskua maksamaan.
Lisäksi tässä toinen hauska kommentti Elisalta minun tekemiini netin ja puhelimen kautta oleviin häiriö ja vika ilmoituksiin:
"Näin ollen palvelun toiminta on hyväksytty maksamalla sitä koskeva lasku. Kävin läpi aiemmat kontaktisi, eikä niistä suoraan ilmene, että kummankaan tuotteen osalta (Elisa Vahti tai Saunalahti Mobiililaajakaista) olisi vikaa tutkittu häiriöilmoituksena, sillä tietoja ei ole saatu riittävästi asian ratkaisemiseksi luotettavasti. Koska vikaa ei ole selvitetty puuttuvien lähtötietojen vuoksi häiriöilmoituksena, emme ole voineet tehdä korjauksia palveluun ja sitä kautta palvelun laskutukseen. "
huh-huh, tässä on parasta asiakaspalvelua mitä rahalla saa, ostat toimimattomat laitteet ja palvelut, ilmoitat ettei toimi etkä osaa itse korjata, niin myyjä ilmoittaa että koska et osaa kertoa mikä niissä laitteissa on vikana ettei toimi niin ei se ole häiriöilmoitus vaan ilmeisesti ihan tässä seuran puutteessa olen halunnut sinne vika ja häiriöpalveluun soittaa ja käydä liikeessä useita kertoaj saadakseni asiaan apua......
En tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä, mutta en annan neuvon, älä astu Elisa vahti miinaan kuten minun perheeni!
elisa vahtipalvelu eikä sen asiakaspalvelu todellakaan toimi
2
304
Vastaukset
- Että näin
No täytyy sanoa että perin kauanhan sinä olet jaksanut pelleillä tuon roskakasan kanssa!
Itse hommasin samanlaisen systeemin ja ei saatu vekotinta toimimaan ekakerralla. Mokkulan vaihdon jälkeen saatiin yhteys ajoittain nettiin, mutta yhteys pätki pisimmillään reilun viiden minuutin jälkeen, jonka jälkeen kasasin pelit ja vehkeet kasaan ja kiikutin koko roskakasan Elisan tiskille ja ilmoitin että ko. systeemi on täysi susi ja ei toimi ja en maksa mitään moisesta palvelusta. Sopimus purettiin ja vielä yrittivät jotakin laskua työntää, mutta reklamoin sen samantien ja ilmoitin että vekotinta ei saatu edes käyntiin ja sopimus purettiin ja vehkeet palautettiin samantien. Tämän jälkeen homma oli selvä ja laskujakaan ei enää kuulunut.
Sinulla lienee vaikeaa saada korvauskia, kun olet sen kanssa noin kauan leikkinyt. Olisit hommautunut siitä heti eroon, kun ei kerran toimi. - ei se pelaa.,..,
Joo, ei se voikkaan toimia, ei mitään mahdollisuuksia käytännössä pelata. Ja miksi ei? No, kun jutussa esiintyi sana "mobiililaajakaista", joka tarkoittaa ettei kiinteätä yhteyttä ole saatavilla. Elisa olisi jo tilatessa voinut mainita ettei vakaata, toimivaa kokonaisuutta ole mahdollista saada aikaan, kun käytetään mobiiliyhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812