Opiskelija! menetät muistisi

Opiskellut

Yleensä koulutuksen jälkeen opiskelija unohtaa koulutuksensa. Itseopiskelijat opiskeluaikana. Mitä järkeä lukea tyhjä pää pelkän yhteiskuntastatuksen takia? EU:ssa on kaikilla opikeus tietoon, omaksua tietoa sekä ajatuksen vapaus, mutta tätä ei löydy Suomen lainsäädännöstä, joten pään tyhjentelijät rellestävät.

2

266

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

Ensinnäkin minua kiinnostaisi tietää, millä perusteella väität "Yleensä koulutuksen jälkeen opiskelija unohtaa koulutuksensa." Jos haluat hedelmällistä keskustelua, sinun on opittava perustelemaan kantasi. Jos ei ole argumentteja, ei ole myöskään argumentoitavaa.

Seuraavaksi minua kiinnostaisi - ihan puhtaasti kieliopillisesta perspektiivistä - miksi heti teesisi jälkeen lukee "Itseopiskelijat opiskeluaikana." Mitä ihmettä se tarkoittaa? Se ei ole kokonainen lause, enkä myöskään, ihan rehellisesti sanottuna, ymmärrä mitä se tarkoittaa missään muussakaan kontekstissa. "Itseopiskelijat opiskeluaikana", mitä?! Toki viestissäsi on muutenkin "hieman" parannettavaa, jotta suomen kielen raiskaus olisi vältettyy, mutta en jaksa puuttua muihin virheisiin - ne ovat niin itsestäänselviä, että huomaat ne varmasti itsekin.

"Mitä järkeä lukea tyhjä pää pelkän yhteiskuntastatuksen takia?"
      Vastaus: onhan siinä jotain järkeä, koska yhteiskuntastatus tuo mukanaan kaikkea kivaa esim. seksuaalista suosiota; tosin henkilöt, jotka lukevat itselleen jonkin tutkinnon pelkän potentiaalisen statuksen perusteella, eivät välttämättä ole edusta opiskelijoiden enemmistöä vaan vähemmistöä - viittaa johonkin empiiriseen todistusaineistoon, jos olen mielestäsi väärässä.

"EU:ssa on kaikilla opikeus tietoon, omaksua tietoa sekä ajatuksen vapaus, mutta tätä ei löydy Suomen lainsäädännöstä, joten pään tyhjentelijät rellestävät."
      Ole hyvä ja täsmennä sekä perustele.

• dfgfgg

Mä myönnän, että en enää muista historian ensimmäisen lukiokurssin asioita, vaikka edelleen olen lukiossa ykkösellä. :) Ja eipä haittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1019
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      586
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      557
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      505
    Aihe