tässänäin...:
http://www.youtube.com/watch?v=5nCVbVp0n1k&feature=g-upl&context=G2d859aaAUAAAAAAAAAA
Kamera temppuilee, joten...yrittäkää kestää.
Tässä myös se aiempi, eli kaksi tarinaa kooste:
http://www.youtube.com/watch?v=3C3u7PtGL_E&feature=g-upl&context=G2b2912aAUAAAAAAABAA
Poistin silloin kaikki ihan sen vuoksi, että aivan liikaa alkoi satamaan pelkkää hyhhyä niskaan, jolla ei todellakaan totuuden kanssa ole mitään tekemistä.
Nyt on tältäkin illalta taas velvollisuudet hoidettu, eli on tehty liki 8kymppiselle liikuntarajoitteiselle äidilleni iltapala jne.
Aika kökkö sää on ollut täällä koko päivän...räntää on tullut tuutin täydeltä ja jokin aika sitte kun kävin savuilla parvekkeella, niin satoi ensin pientä raetta ja sitte yhtäkkiä silkkaa vettä...kuinkas muualla?
Jokunen lintu
28
71
Vastaukset
- Virtuaalikoneistaja
Olipa hyvin runsaslukuisasti lintuja.
Räntää sateli pitkin päivää, yöllä oli tullut luntakin.- issu56
Oli joo ja jos ei tuo hiton kamera takkuilisi, niin ehkäpä noita kuvia voisi sanoa jopa onnistuneiksi, mutta nyt ei voi.
Meillä tulee nyt just rakeita. On tämä aika ihme kevät, ei muuta voi sanoa.
Valtavasti lintuja! Tosi kauniita kuvia joutsenista, tykkään.
Täällä on ollut kamalan kylmä ja räntäsateinen päivä, parissa plusasteessa kävi mutta nyt on taas pian nollassa, hyi kamalaa.
Meiltä vei kaivinkone eilen aamulla nettipiuhan ja saivat sen vasta tänään iltapäivällä korjattua.- issu56
No tuolla Västiksessä on noita "mustapäitä" vaikka miten paljon ja arvaat varmaan, että äänikin on sitte sitä luokkaa...ihan hillitön :).
Oli aika järkytys tänäaamuna katsoa ikkunasta ulos...täällä oli talvi. Lunta oli yön aikana tullut kymmenkunta senttiä.
- Myy-Pikkuinen
Olihan hienoja kuvia!! Mun mielestä se uros koskelo on hyvän värinen. Kyhmäri myös makeesti keikisteli, tai siltä se vaikutti, mut kauniita lintuja.
- issu56
Heh, olen monasti aatellut, että peilaavat itseään tietäen olevansa kauniita.
Kyllä oli upeita joutsenkuvia, ei noita joutsenia kyllä lakkaa ihailemasta...
Täytyy meijänkin viikonloppuna etsiä joku paikka missä noita joutsenia olisi enemmän...- issu56
Ei niin, ne on kyllä niin äärettömän kauniita lintuja. Niitä voisi vain katella ja katella. Tänään bongasin taas muutaman "uuden" ;).
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427