tässänäin...:
http://www.youtube.com/watch?v=5nCVbVp0n1k&feature=g-upl&context=G2d859aaAUAAAAAAAAAA
Kamera temppuilee, joten...yrittäkää kestää.
Tässä myös se aiempi, eli kaksi tarinaa kooste:
http://www.youtube.com/watch?v=3C3u7PtGL_E&feature=g-upl&context=G2b2912aAUAAAAAAABAA
Poistin silloin kaikki ihan sen vuoksi, että aivan liikaa alkoi satamaan pelkkää hyhhyä niskaan, jolla ei todellakaan totuuden kanssa ole mitään tekemistä.
Nyt on tältäkin illalta taas velvollisuudet hoidettu, eli on tehty liki 8kymppiselle liikuntarajoitteiselle äidilleni iltapala jne.
Aika kökkö sää on ollut täällä koko päivän...räntää on tullut tuutin täydeltä ja jokin aika sitte kun kävin savuilla parvekkeella, niin satoi ensin pientä raetta ja sitte yhtäkkiä silkkaa vettä...kuinkas muualla?
Jokunen lintu
28
67
Vastaukset
- Virtuaalikoneistaja
Olipa hyvin runsaslukuisasti lintuja.
Räntää sateli pitkin päivää, yöllä oli tullut luntakin.- issu56
Oli joo ja jos ei tuo hiton kamera takkuilisi, niin ehkäpä noita kuvia voisi sanoa jopa onnistuneiksi, mutta nyt ei voi.
Meillä tulee nyt just rakeita. On tämä aika ihme kevät, ei muuta voi sanoa.
Valtavasti lintuja! Tosi kauniita kuvia joutsenista, tykkään.
Täällä on ollut kamalan kylmä ja räntäsateinen päivä, parissa plusasteessa kävi mutta nyt on taas pian nollassa, hyi kamalaa.
Meiltä vei kaivinkone eilen aamulla nettipiuhan ja saivat sen vasta tänään iltapäivällä korjattua.- issu56
No tuolla Västiksessä on noita "mustapäitä" vaikka miten paljon ja arvaat varmaan, että äänikin on sitte sitä luokkaa...ihan hillitön :).
Oli aika järkytys tänäaamuna katsoa ikkunasta ulos...täällä oli talvi. Lunta oli yön aikana tullut kymmenkunta senttiä.
- Myy-Pikkuinen
Olihan hienoja kuvia!! Mun mielestä se uros koskelo on hyvän värinen. Kyhmäri myös makeesti keikisteli, tai siltä se vaikutti, mut kauniita lintuja.
- issu56
Heh, olen monasti aatellut, että peilaavat itseään tietäen olevansa kauniita.
Kyllä oli upeita joutsenkuvia, ei noita joutsenia kyllä lakkaa ihailemasta...
Täytyy meijänkin viikonloppuna etsiä joku paikka missä noita joutsenia olisi enemmän...- issu56
Ei niin, ne on kyllä niin äärettömän kauniita lintuja. Niitä voisi vain katella ja katella. Tänään bongasin taas muutaman "uuden" ;).
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679