Jokunen lintu

issu56

tässänäin...:

http://www.youtube.com/watch?v=5nCVbVp0n1k&feature=g-upl&context=G2d859aaAUAAAAAAAAAA

Kamera temppuilee, joten...yrittäkää kestää.

Tässä myös se aiempi, eli kaksi tarinaa kooste:

http://www.youtube.com/watch?v=3C3u7PtGL_E&feature=g-upl&context=G2b2912aAUAAAAAAABAA

Poistin silloin kaikki ihan sen vuoksi, että aivan liikaa alkoi satamaan pelkkää hyhhyä niskaan, jolla ei todellakaan totuuden kanssa ole mitään tekemistä.

Nyt on tältäkin illalta taas velvollisuudet hoidettu, eli on tehty liki 8kymppiselle liikuntarajoitteiselle äidilleni iltapala jne.

Aika kökkö sää on ollut täällä koko päivän...räntää on tullut tuutin täydeltä ja jokin aika sitte kun kävin savuilla parvekkeella, niin satoi ensin pientä raetta ja sitte yhtäkkiä silkkaa vettä...kuinkas muualla?

28

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virtuaalikoneistaja

      Olipa hyvin runsaslukuisasti lintuja.

      Räntää sateli pitkin päivää, yöllä oli tullut luntakin.

      • issu56

        Oli joo ja jos ei tuo hiton kamera takkuilisi, niin ehkäpä noita kuvia voisi sanoa jopa onnistuneiksi, mutta nyt ei voi.
        Meillä tulee nyt just rakeita. On tämä aika ihme kevät, ei muuta voi sanoa.


    • Valtavasti lintuja! Tosi kauniita kuvia joutsenista, tykkään.

      Täällä on ollut kamalan kylmä ja räntäsateinen päivä, parissa plusasteessa kävi mutta nyt on taas pian nollassa, hyi kamalaa.

      Meiltä vei kaivinkone eilen aamulla nettipiuhan ja saivat sen vasta tänään iltapäivällä korjattua.

      • issu56

        No tuolla Västiksessä on noita "mustapäitä" vaikka miten paljon ja arvaat varmaan, että äänikin on sitte sitä luokkaa...ihan hillitön :).

        Oli aika järkytys tänäaamuna katsoa ikkunasta ulos...täällä oli talvi. Lunta oli yön aikana tullut kymmenkunta senttiä.


    • Myy-Pikkuinen

      Olihan hienoja kuvia!! Mun mielestä se uros koskelo on hyvän värinen. Kyhmäri myös makeesti keikisteli, tai siltä se vaikutti, mut kauniita lintuja.

      • issu56

        Heh, olen monasti aatellut, että peilaavat itseään tietäen olevansa kauniita.


    • Kyllä oli upeita joutsenkuvia, ei noita joutsenia kyllä lakkaa ihailemasta...
      Täytyy meijänkin viikonloppuna etsiä joku paikka missä noita joutsenia olisi enemmän...

      • issu56

        Ei niin, ne on kyllä niin äärettömän kauniita lintuja. Niitä voisi vain katella ja katella. Tänään bongasin taas muutaman "uuden" ;).


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe