Olen 13,4 vuotta. Munakarvat alko kasvamaan 10.5vuotiaana. Ja nyt niitä on sellanen syvä tuuhea pehko. Jalkakarvat kasvoi ennen munakarvoja ja ne on yli neljä senttiä pitkät ja näkyy joka paikassa. Mahassa on paljon karvoja ja sellanen karvavana. Kainalokarvatkin on suuret ja tuuheat viikset on sekä ohuita parranhaivenia. nyt myös on alkanut tulla rintaan sellasia 3cm pitkiä haituvia. ne on aika tummia jo. Olenkos nyt jotenkin mennyt jo ylite kehitysaikataulusta?
Olenko ylikehittynyt?
9
324
Vastaukset
- ainaonnellinenvetera
Minulla ei ole karvoja ollenkaan. Menetin ne sodassa kun sytyin palamaan raatteentiellä omasta molotovin coctailista. Ne oli aikoja ne. Ilman sitä palamista en olisi tavannut lottana toimivaa vaimoani. Karvoista se rakkaus lähtee. Nyt mennään jo78 vuotta yhdessä
- minäoonmiäs
Ei sille voi mitään kaikki on erilaisia. Ja mielummin ylikehittynyt kun jälkeen jäänyt niinkuin minä.
- minäoonmiäs
Ei sille voi mitään kaikki on erilaisia. Ja mielummin ylikehittynyt kun jälkeen jäänyt niinkuin minä.
- nalepuh
Miten pippelin saa sillein sojottamaan niinkun mun isoveljellä oli kun oltiin saunassa?
- Arskaburger
Itselläni on suunnileen samat. Jalkakarvani ovat hurjan pitkät, ja ihmiset huomauttelevat. Mutta mitäpä tuosta :D
- kehittynyt
mullakin on pitkät säärikarvat n.5 cm .mulle on kerran ehdotettu että voitaisiinko ne letittää
- Kateelliset pskatko?
Minullekin on huomautettu karvaisista sääristä/jaloista. Ja kaverit repineet niitä:D
- 4343
mulla alko karvat kasvaa 11-12v
- Kaikki hyvin
Olet vain "karvaista sukua" eli geenit tulevat Sinulle sieltä isän puolelta. Muuten Välimeren alueen miehet ( ja heidän jälkeläisensä) kehittyvät monasti aikaisemmin ja ovat karvaisempia kuin meidän suomalaisten miesten jälkeläiset.
Ei minusta siinä Sinun karvaisuudessasi ole mitään outoa eikä kummallista. Saatat toki erottua koulukavereistasi, mutta ei kai se Sinua haittaa. Yleisemmin kyllä karvat tulevat sääriin myöhemmin kuin muniin, mutta kaikki on yksilöllistä.
Perskarvat myös hämmästyttää monia poikia. Ne tulevat vain osalle poikia ja niistä ei oikein voida puhua, koska ovat tabuja.
Minusta ei ole fiksua toisten puuttua nuoren karvoihin, koska ne saattavat olla nuorelle itselleenkin vielä arkapaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770