lakeenpellon jätepiste

recycling pop

tuokaahan nyt sitä roinaa myös tänne hirsimäenkadun keräyspisteeseen,ettei jätepistettä poisteta vajaakäytön tähden. samalla pysyy korsutien / jukolan pisteet siistimpinä.

22

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mademoisell

takuulla tuodaankin kun keretään..

• Näin päin minusta

Kuka niitä sinne asti lähtee raahaamaan? Tuokaa itte Korsutielle ytai Jukolaan, niin saa sen Lakeen pisteen sulkea turhana.

• penninvenyttäjät

taidat asua metsänväentiellä..

• Kaatiksensakki

Saako sinne tuoda jätteitäkin..., no odotas vain.

• kyllä löytyy

tarkoitatko metsänväentien ja hirsimäenkadun risteyksen jätepistettä??

• Selvä kuin pläkki

Viekää roskanne sinne. Mitä te ne heittelette pitkin tienvarsia?

• Elias Epätieto

Missähän tommonen lakeenpelto mahtaa olla? Pohjanmaalla? Onko edes Hämeenlinnassa? Jossain mettänperällä?

• vähän on kukkaross

kuralassahan se on..

• Kertokaa se minulle
        vähän on kukkaross kirjoitti:

kuralassahan se on..

Entäs Kurala sitten? Missä se on? Kysyy hämeenlinnantuuloslainen.

• money money
        Kertokaa se minulle kirjoitti:

luxus alueella, vain rikkaille.

• Eikö karttaa
        Kertokaa se minulle kirjoitti:

Missä se tuulos on, kysyy kantakaupunkilainen

• silläsiisti
        Eikö karttaa kirjoitti:

Missä se tuulos on, kysyy kantakaupunkilainen

Tuulos on paikkakunta tuolla Lahti-Tre tien varrella, ei ihme, jos et osaa roskia
        pönttöön laittaa, jos et tuotakaan tiennyt, tuulos on siisti kylä, Hämeenlinnan siisteimpiä, olen itse nähnyt, vaikka olenkin Renkosta, eikä täälläkään osata oikein
        noita ympäristöasioita, harmi, kun maalaistollot sotkevat kauniin Hämeenlinnan roskaamalla, (siis niiden jälkeläiset) kun ei ole ihmistapoja opetettu, sen tähden autonkin parkkeeraavat nurmikolle, kun kotona sai pellolle pysäköidä, ja lapset
        karsivat pihapuut ja pensaat, kun on isä kotona karsinut.
        Tuo on huonompi homma, kun kissat saa paskoa lasten hiekkalaatikoihin, näin
        kerran Jukolassa, kun lapsi löysi muka salmiakkikarkkia ja pisti suuhun, oli kerrankin äidissä eloa..
        Mutta roskat pitäisi osata korjata pois, ei niinkään haittaa, vaikka tollot pojat tulee
        uimahallin altaaseen ja saunaan tuulipuvun housuissa ja pipo päässä nukutaan ja syödään, eihan se normaalia ole, mutta siivota sentään pitää..

• Voi perkule sentään
        silläsiisti kirjoitti:

Tuulos on paikkakunta tuolla Lahti-Tre tien varrella, ei ihme, jos et osaa roskia
        pönttöön laittaa, jos et tuotakaan tiennyt, tuulos on siisti kylä, Hämeenlinnan siisteimpiä, olen itse nähnyt, vaikka olenkin Renkosta, eikä täälläkään osata oikein
        noita ympäristöasioita, harmi, kun maalaistollot sotkevat kauniin Hämeenlinnan roskaamalla, (siis niiden jälkeläiset) kun ei ole ihmistapoja opetettu, sen tähden autonkin parkkeeraavat nurmikolle, kun kotona sai pellolle pysäköidä, ja lapset
        karsivat pihapuut ja pensaat, kun on isä kotona karsinut.
        Tuo on huonompi homma, kun kissat saa paskoa lasten hiekkalaatikoihin, näin
        kerran Jukolassa, kun lapsi löysi muka salmiakkikarkkia ja pisti suuhun, oli kerrankin äidissä eloa..
        Mutta roskat pitäisi osata korjata pois, ei niinkään haittaa, vaikka tollot pojat tulee
        uimahallin altaaseen ja saunaan tuulipuvun housuissa ja pipo päässä nukutaan ja syödään, eihan se normaalia ole, mutta siivota sentään pitää..

Renkosta, Renkosta, yrittäkää nyt opetella edes oikea taivutusmuoto: Renko - Rengosta. Eihän renkolaiset millään sitä g:tä opi, vaikka nuijalla päähän yrittäisi hakata.

• Opettele vaan
        Voi perkule sentään kirjoitti:

Renkosta, Renkosta, yrittäkää nyt opetella edes oikea taivutusmuoto: Renko - Rengosta. Eihän renkolaiset millään sitä g:tä opi, vaikka nuijalla päähän yrittäisi hakata.

Renko- Renkosta. Opettele itse. Erisnimiä ei taivutella.

• Ymmärrys tärkeä
        Opettele vaan kirjoitti:

Renko- Renkosta. Opettele itse. Erisnimiä ei taivutella.

Aulanko- Aulangon vai Aulankon. sitten on paljon virheitä täälläkin Googlettaen, jos... Kiitettävä Hyvä, tyydyttävä, välttävä, huono ?

• mammorial

pysykää jukolass..

• ympäristö-oppia

Sentään joku, joka on roskaamisesta huolissaan, kyllä on paha aukko Hämeenlinnalaisten sivistyksessä, kun ei osata roskiksia käyttää ,
      pitäisi varmaan aikuisneuvolassa jo tuleville vanhemmille opettaa, ettei roskia
      heitetä luontoon ja kaduille, seuraava opinahjo olisi lastentarhat ja koulu.
      Vanhemmistahan tämä lähtee,työnantaja voisi työhaastattelussa kysyä, osaako tuleva työntekijä pistää roskat roskikseen, jos ei, niin voisi pitää vaikka valistavan
      ympäristö-oppitunnin...
      Tää on kuudes kaupunki suomessa, jossa asun, eikä muualla ole vastaavaa
      tässä mittasuhteessa, yleisötapahtumien jälkeen yleensä aina siivotaan heti alueet.
      Mukavan poikkeuksen tekee Ahveniston moottoriradan tapahtumat, siellä osataan
      roskat laittaa roskikseen, tosin sinnehän tuleekin sivistyneitä ihmisiä muualta,
      mutta eihän tuo paljon vaatisi..
      Pedoliinokin luultavasti lakkasi pysähtymästä "Etelä-Suomen pääkaupungissa"
      luultavasti tämän takia, olihan se tietysti toinen syy, kun ei matkustajat ehtineet
      junaan/pois Hämeenlinnan asemalla..
      Parkki-Patelle olisi markkinarakoa, kun saisi luvat roskaajan sakottamiseen.
      Mukavaa lähteä vastaanottamaan vieraita (sivistyneitä) näin kauniina kevätpäivänä Hämeensaaren parkkipaikalle, kun tulevat vierailulle kauniiseen kaupunkiin, toivottavasti ei tarvitse kauhistella siivoa..

• Mene opiskelemaan

Ja sinulle vähän kirjoitusoppia: ympäristöoppi on yhdyssana ilman yhdysviivaa ja hämeenlinnalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Suomi taas alkaa isolla alkukirjaimella. Jäikö peruskoulu kesken?

• Ympäristö-Oppia

Opiskele sinä sen verran Ympäristö-Oppia, että osaat laittaa roskat hämeenlinna
      laiseen roskikseen, vaikka perus- koulusi onkin jäänyt kesken, ei sen väliä, miten
      kirjoitan, kunhan ymmärtäisit olla puo lustamatta Roskaajia--

• .navia

aivan.

• kulta into pii

lakee ei köyhille

• penninvenyttäjäkö

jaa ei köyhill..??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      113
      6955
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      105
      4680
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      48
      3932
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3324
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      672
      1987
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      222
      1348
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1328
    8. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      52
      1277
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1273
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      962
    Aihe