Söin tänään hampurilaisen ranskalaisilla. Sit jälkkäriksi sacher-kakkua. Cokista 0,33 l. Olin pitkästä aikaa tänään onnellinen. Ja siitä on kiittäminen sinua. En tiedä, miten sulla menee. Toivottavasti myös huvin. Kiitollinen olen kuitenkin. En mä sua etsi treffipalstoilta, ei mua sillai kiinnosta. Se on mennyttä, etsn jotain muuta. Mutta ihan tyytyväinen olen näin, tällaisena kuin olen. Katsos, minun unelmani voivat murtua, mutta minua ei murreta koskaan. Ja asiat kääntyvät aina kuitenkin parhain päin, niinkuin nytkin näyttää käyvän. Kävin muuten myös vessassa.
Seuraa tärkeä tiedotus
Flying finn
6
149
Vastaukset
- Heh hehhh
No varmasti kävit, tuollaisen pöpörön jälkeen.
- :/
Kerro mielummin jotain syvällisempää, vai ei taida taidot riittää.
- Secret
Ei kai sinulla ole synttärit? ;)
Tässä edellisiltana itsekin herkuttelin Hesen kerrosaterian. Maistui :) - hyvä,
Hienoa ,mä kans söin tukevasti ,ja jälkkäriksi vadelmakakkua.
MUa ei löydä treffipalstoilta ,mutta olis tossa muutamia kivoja tyyppejä jotka haluaisi tavata. - Secret
Kanikakkua kylkeen ;)
- viiraaviiraa??
Mikä juttu tää kiittely on ikävä-palstalla? Ikävöitkö kuitenkin vai muuten vaan viiraa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse103790SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2143707Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1313395Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713362Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222257Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv321799- 351569
- 321481
- 921423
- 151343