Aika tekee tehtävänsä

kuivia kyyneleitä

tuntee haalenee, muistot myös.. Vaikka välillä ikävöinkin kipeästi, niin täytyy sanoa että alan kuitenkin enemmän unohtamaan.

Vaikka silloin olisin varauksetta vastannut myöntävästi jopa kosintaasi, niin nyt olisin empivin mielin että suostuisinko lähtemään kanssasi edes treffeille... olisitko sellainen ihminen johon voisin luottaa? Jonka kanssa voisi harkita suhdetta?

Jännä mitä aika tekee tunteille ja ajatuksille. Oliin niin korviani myöten rakastunut, olisin lahjoittanut siltä seisomalta vaikka munuaiseni, miksei toisenkin, suostunut muuttamaan kanssasi toiselle puolelle maapalloa ilman harkinta-aikaa... Ajatella, että ne tunteet meni hukkaan kun meille ei tullutkaan mitään. Välillä asia suruttaa, välillä ei. Itkin jossain vaiheessa niin paljon tämän jutun takia, että olen kai toipunut jo kun ei enää herätä niin suuria tunteita.

Kyllä se on niin, että jos ihmistä ei näe eikä hänen kanssaan ole missään tekemisissä, niin kyllä ne mahtavimmatkin tunteet kuihtuu aikanaan...

25

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuihtuu aikanaan

Kunnes taas kohtaatte...

• se voi olla

silloin jo liian myöhäistä. Uusi rakkaus johonkin toiseen voi olla jo syttynyt.

• s....

ai ihanko totta, tuota en tiennytkään. Hyvä että joku älysi tuonkin. Silloin no paree olla hiljaa. Ei pyörääkään voi keksiä toista kertaa

• Hound dog

Mun täytyisi tehdä jotain radikaalia, muuttaa joitain asioita, ei ehkä sentään kotikaupunkia, jotta unohtaisin. Taitaa tulla itkuilta, miksi pitää kiduttaa itseään.

• Uitettu koira

Muuta Tampereel täällä suapi itkeä vappaasti. Itketään yhessä se helpottaa. Halataan se helpottaa tuplasti enemmän. Suudellaan niin kaikki huolet unhottuu.

• 15+15

Totta, tunteet kuihtuvat aikaa myöten .

Samoin olen minäkin itkenyt ja ikävöinyt " tämän jutun takia "
      en enää . Hän tuskin muistaa minua, vaikka olimme melko kauan yhteyksissä. Toivon, etten koskaan enää rakastu samoin kuin
      silloin, toivottavasti vahingosta viisastuu, oli se niin ihanaa ja
      kamalaa .

• pöh ja pöh

Totta! Aika tekee tehtävänsä,herää unelmista totuuteen.
      Alkaa miettimään mikä oli vain omaa haavetta,sokean ihmisen tähtipölyä ja mikä oli totuus.
      Voimia sinulle!
      Elä elämääsi,älä elä valheessa.

• On mukavaa...

haaveilla, leijailla kuten muumit pilvenhattaralla...sisältöä harmaaseen arkeen.Ps eikai sitä aina siitä lottovoitosta...jos parempaakin olis.

• pöh_kö

Koittaisitko selittää tuon joskus minullekin, että mitä tuolla tarkoitat... mikä on totuus? Kaikkeni olen yrittänyt, että saavuttaisin sinut, mutta pakenet vain... ja juurikin sinne haavemaailmaasi! Et ole uskaltanut edes katsoa totuutta päinkään... siltä minusta tuntuu, mutta etpä juurikaan kerro minulle mitään... mietihän vielä, kaikella kunnioituksella :) ...uskon meihin, koska olet tärkein minulle! Puhumalla selvitään...

• Secret

Minä en usko tuohon, että aika tekee tehtävänsä. Ei, niin ei ole tärkeimmissä asioissa, ei! Ehkä hieman helppaa, mutta . . .

• i believe..

aika tekee tehtävänsä .....ja rumat teot ja sanat . kauniita sanat ja kauniit teot.

• Secret

Minä en ainakaan unohda, en hyvää enkä pahaa.

• i believe..

mutta joskus kun on tapahtunut liikaa pahaa on myöhäistä korjata sitä kauniilla.

• Secret
        i believe.. kirjoitti:

mutta joskus kun on tapahtunut liikaa pahaa on myöhäistä korjata sitä kauniilla.

Olen kyllä samaa mieltä. Jos yrittää korjata, se on tultava näyrin asentein ja ilman että miettii onko siitä hyötyä itselle. Mutta uskon kanssa että kaikkea pahaa ei voi korjata, eikä pyyhkiä pois. Mionä en ainakaan pystyisi antamaan anteeksi ja unohtamaan ja olemaan ikäänkuin kaikki olisi hyvin (kun ei ole).

• Loppu.

Ihan varmasti tekee tehtävänsä.

• Secret

Sinulla sitten tekee, pääset yli asioista helpommin tai ne eivät ole sinulle äärimmäisen tärkeitä.

Minulla on erilailla. Piste.

• kyllä näinon

tunne-elämältään normaali unohtaa, pakkomielteiset jossittelevat loppuikänsä

• duudidle

Onnea vain unohtaneelle. Onhan siitä kauan. En tuskaile joka hetki enää, en herää joka aamu kyynelten kera, enkä mene nukkumaan ajatellen sinua viimeiseksi.
      Olet kuitenkin sisälläni kuin pieni nakertava rotta eikä tarvitse kuin joku musiikki,
      elokuva, ele kun tunteet saa helposti houkuteltua esille. Koska en ole henkilökohtaisesti nähnyt sinua sen jälkeen, en vain tunnu uskovan sitä että todella
      iskit tikareita selkään. Olisi ollut helpottavaa käydä nämä asiat läpi, ettei olisi tarvinnut suoda rotalle pitkää nakerrusaikaa.
      Elämässä kuitenkin on yksi korjaava tekiä, sitä saa mitä tilaa, ennemmin tai myöhemmin. En edes osaisi sinulle mitään vastata, haluaisin vain nähdä miltä selkäänpuukottaja näyttää. Vaikka tunteet haalistu, ei ne unohdu koskaan.

• * * * * *

Samanlaisia ajatuksia kirjoittaisin ylös itsekin. Aikaa on kulunut. Kuitenkin ollaan "nähty" joitakin kertoja tässäkin vuoden parin aikana, mutta toisaalta onneksi ei olla törmätty niin että pitäis jotain jutella. Epäilen että saattais olla jopa itkussa pidättelemistä. Johtuen siitä, että joka kerta pieni vilaus saa mut ymmärtämään mitä itse jätin kokematta. Ainoa kunnon ihastus koko elämäni aikana, joka on kestänyt niin pitkään. Ja edelleen tiedän ettei se mihinkään ole hävinnyt, vaikka käytännössä itse jätin leikin kesken. Eihän meillekään mitään ehtinyt tulla, ei varsinaista tapailuakaan. Silti olin jo kauan sitä ennen ihastunut niin korviani myöten, että tuntuu etten koskaan täysin pääse niistä tunteista irti. Tuntuu pahalta, koska olen muutaman kerran nähnyt hänen kyydissään naisen ja tiedän hänen olevan mies, joka menee eteenpäin eikä roiku menneessä. Siksi tunnenkin itseni ääliöksi, kun vielä edes häntä ajattelen.

Hän varmaan luulee, että elelen ihan normaalisti enkä ajattele enää mitään ihastukseen viittaavaakaan. Väärässä on.

• harmi ja harmistus

Silloin kun olit nainen minuun korviasi myöten ihastunut,elämän tilaanteni oli toinen.Hävitin sinut pariksi vuodeksi,etsin väärällä nimellä.Nyt kun elämäntilanne on toisenlainen,katsot kylmästi kuin vihaten,vaikka haluaisin edetä asiassa eteenpäin, karkoitat minut kylmyydelläsi pois,vaikka tiedät että olisimme yhdessä me.

• Above all I wish You lov

Ymmärrän. Sinä seurasit häntä vieläkin. Kuin selkäänsä odottava koira. Jos kerran haluat hänet, tee mitä täytyy. Mennyttä ei voi aina korjata, mutta voi yrittää. Ole rohkea. Jos hän välittää sinusta, hän antaa anteeksi. Minä en voi niin tehdä, mutta hän ehkä voi. Tee mitä täytyy ja anna muiden elää elämäänsä. Ei kukaan halua olla kakkosvaihtoehto, ei se ole oikein. Minä en tunne enää tuskaa, joten voin vilpittömästi toivottaa onnea. Se mitä teit silloin reilu viikko sitten oli tässä valossa anteeksiantamatonta. Ei se silti tarkoita ettenkö toivoisi onnea ja menestystä- kaukana minusta.

• Kellot seisahtuu

Minkäslaiset ja kokoiset munuaiset rouvalla on oiskohan noi sopineet mulle siis mun helminauhaan. Helmiä ja kyyneleitä kerään. Korviain myöden oisin kusessain jos kanssas lähtisin maailman ääriin vai viellä ilman harkinta -aikaa. Mihin mukulat jäis?
      Ei kuihdu mulla mikään kukatkin kastelen vaikka sitten kyynelein. Tehtäviä on niin paljon, että tarvitaan lisäaikaa vaikka tuskimpa ne tehtävä silläkään ehdyiksi tulee.t

• ihme&kumma

Minä en ainkaan katsele ketään niinkuin vihaisia koska en vihaa ketään. Mutta aina kun hän laittaa sellaisen viestin mistä voisi tunnistaa hänen henkilöllisyytensä ei se ole minulle tarkoitettu. Ja ajattelisin että kaipaa jotain keskikesällä tapaamansa ihmistä. Tämä on ollut kummallista eestaa puljaamista, joten itseni on pitänyt hieman alkaa ottamaan mielessäni tervettä etäisyyttä tunteisiin joita hän aiheuttaa. Eli yrittää vähän hillitä niitä. En halua satutaa itseäni turhalla haaveilulla. Jos hän päättäisi olla selkeä ja tehdä jotain sydämeni on hänelle avoin mutta ei ikuisesti. Elämän on jatkuttava ja kyllä itseänikin on vastakkainen sukupuoli kosiskellut joten jos hän on kiinnostunut ei kannata pitää itsestään selvänä.

• kummaa touhua

Silti vaan täällä itket, on se vaan kumma....

• I belived

Ihan samanlaisia tunteit a on minuullakin ollut...täysillä mukaan, mutta on alkanu nuo pettymykset opettamaan elämän saatossa. Aika kyynistä tänään..joku siitä saa kärsiä (nykyinen kumppani). Itsesuojeluvaisto ja rima on on niin korkealla, että en enää enää USKALLA jakaa itsestäni henkisesti toiselle jos saa kylmää vettä taas niskaan. Ajattelen kylmästi omaa pärjäämistäni niin taloudellisesti kuin muutenkin. Kiitos kuuluu sinulle Timo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11938
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      149
      5430
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4477
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe